BEG airport status
Aero-klub „Prijedor“ poziva buduće pilote: Obuka jedriličara počinje u aprilu! Osnovna obuka za jedrilice, najlepši uvod u bilo koju letačku disciplinu / Foto: AK "Prijedor"

Aero-klub „Prijedor“ poziva buduće pilote: Obuka jedriličara počinje u aprilu!

Aero-klub „Prijedor“ iz Prijedora najavio je početak svoje škole letenja jedrilica za april ove godine.

Kako su rekli za Tango Six, osnovna obuka obavljaće se jedrilicama Blanik L13 i Blanik L23. „Sistem obuke“ biće aerozaprega sa avionima Utva 75 i Citabria 7GCBC:

– Cena obuke je 1500 evra u šta je uključena teoretska obuka prema odobrenom programu od strane BiH DCA u trajanju od 5 do 7 dana i 60 letova jedrilicom od čega 20 samostalnih u trajanju od 10 dana.

Pozivamo sve zainteresovane buduće letače koji su stariji od 15 godina i mogu se kvalifikovati za lekarsko odobrenje klase 2 da nam se jave. Pored Prijedora obuku je moguće organizovati i na aerodromu u Livnu. –

Aero-klub će na raspolaganju imati petoro instruktora jedriličarstva, postoji mogućnost organizovanja obuke na engleskom jeziku kao i obuke za dozvolu pilota jedrilice za BiH po ceni od 2250 evra.

Svi zainteresovani mogu se javiti na brojeve telefona: +387 65 076540, +387 65 595323 ili preko mail adrese: pdglide@hotmail.com.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Moze li neko da mi objasni, sta se podrazumeva pod ovom obukom za pilota jedrilice za BiH? Tj u cemu je razlika izmedju ove i prvobitno navedene obuke? I zasto je toliko skuplja?

Sa druge strane, izgleda da su Bosanci jeftiniji od nas, teorija sa 60 letova se ovde tesko moze naci ispod 2000e.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj