BEG airport status
„Ryanair“ u Nišu: Nikad ne bismo došli u Beograd Novi klijent, nova destinacija. Direktor "Konstantina Velikog" i predstavnica Rajanera / Foto: Dina Đorđević

„Ryanair“ u Nišu: Nikad ne bismo došli u Beograd

Irski low cost avio-prevoznik Rajaner (Ryanair) leteće iz Niša za Berlin dva puta nedeljno. Letovi će početi 4. septembra, a karte će od danas do 27. aprila u ponoć moći da se kupe po ceni od 24,99. evra. Promo cena važiće za letove tokom septembra i novembra, zaključak je konferencije za novinare organizovane povodom potpisivanja ugovora između irske kompanije i niškog aerodroma „Konstantin Veliki“.

Na ovoj relaciji leteće B737-800 sa kapacitetom od 189 putnika. Letovi će biti u jutarnjim časovima.

– Naš cilj je da ova linija donese 30.000 putnika – izjavila je Chiara Ravara, Rajanerov izvršni direktor marketinga i prodaje za Istočni Mediteran.

„Hendling“ usluge po putniku Rajaner koštaće 3 evra (po zvaničnom cenovniku za sve avio-kompanije), pa je zbog toga niška vazdušna luka bila daleko primamljivija za irskog prevoznika. „Route development menager“ kompanije Rajaner, Luis Fernandez-Mellado, istakao je da u nivou ovog razmatranja aerodrom „Nikola Tesla“ ima prohibitivnu cenu:

– Usluga i cena su ključni za odabir aerodroma. Politika Rajanera je da kada pokrene liniju tu ostane 10-15 godina. Da to jednog dana postane i naša baza – izjavio je Fernandez-Mellado.

On je naveo da će nakon promo perioda cena karata na relacji Niš-Berlin sigurno biti veća.

– Za sada mogu da vam kažem samo to da će cena iznositi oko 50 evra, ali sve zavisi od tržišta, odnosno ponude i  potražnje – naveo je Fernandez-Mellado.

Među prisutnima na konferenciji bili su i predstavnici niške lokalne vlasti i Direktorata civilnog vazduhoplovstva (DCV). Budući da po ECAA sporazumu država Srbija ne može nikako ograničiti Rajaner u pogledu namere da leti za Srbiju, DCV-u je ostalo da potvrdi osnovnu papirologiju i sertifikate koje Rajaner svakako poseduje:

– Ovo je sjajan dan za Grad Niš i sjajan dan za vazduhoplovstvo i vazdušni saobraćaj. Vama je poznato da je Srbija potpisnica sporazuma sa Evropskom komisijom i EU o jedinstvenom vazduhplovnom području i da je ovo dobar znak da je država Srbija na jednom zavidnom nivou što se tiče bezbednosti vazdušnog saobaćaja.

Rajaner ima preko 10.000 zaposlenih. To samo govori o tome koliko je to velika avio-kompanija, koliko može biti značajna, pre svega, za ovaj region i da jednoga dana aerodrom u Nišu, veoma brzo, bude, pre svega, putnički ali i kargo hab ovog dela Ervope – izjavila je direktorka DCV-a Mirjana Čizmarov.

Tango Six je jedini od prisutnih medija imao prenos uživo kompletne konferencije za medije putem svoje Facebook stranice. Hvala našim čitaocima i gledaocima (gledalo nas je preko 120 ljudi u svakom trenutku) na pažnji.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

B

Kako to funkcioniše? ajd da neko napravi kalkulaciju kako karta od Niša do Berlina može da bude samo 25 eura?

Odgovori
C

To je samo promotivna cena i verovatno cena bez taksi.

25 € x 150 putnika = 3.750 €

Nije to dosta ali oni na druge nacine profitiraju. Mozda na primer kroz presedanje, itd.

h

25 eura kosta samo mali broj sedista u avionu. Ostala sedista ce se prodavati po raznim cenama, u zavisnosti od traznje…
U cenu su naravno ukljucene sve takse, ali prtljag nije jer je ovo lcc kompanija….

К

25€ за промотивни лет. Тад вероватно раде са губитком. После тога ће бити већа цена. У ниско тарифним компанија се све плаћа од кафе до бирања места. У карту ти је урачунат само лет и све мораш урадити преко интернета од куповине карте до чекирања, иначе опет плаћаш додатно за услуге. Ту имаш вероватно и транспорт робе…

K

Tako sto i iz Soluna za Milano kosta 19,90e…Letela sam sa njima i za Barselonu…odlicni su za te pare…i hvala Bogu sto je dosao Rayanair, i da otvori jos koje linije…prema Grckoj naprimer,…ovde je povratna bus karta 80e, avio od 120 do 220e, a kad bi imala let Solun-Nis, to bi bilo SAVRSENO otkrovljenje za sve nas koji ovde zivimo…BRAVOOOO!!!!

M

Crni,
Ryanovi avioni B737-800W imaju kapacitet od 189 mjesta.

O

Leteo sam Oslo – Krf za 20 evra u jednom pravcu. Oslo – London (STN) je trenutno u ponudi za 6 evra. A kako zaradjuju, u cenu je ukljuceno da se ti prevezes i jedna mala torbica. Cak i samsonajt prodaje posebne kofere koji su po rayanairovim standardima. Standardni rucni prtljag je debljine 25cm. Rajan besplatno daje samo do 20. Da doplatis da nosis standardni rucni prtljag, jos 15 evra, da rezervises sediste pored izlaza kako bi imao mesta za kolena jos 15 evra. kafa u avionu jos 5 evra, itd itd. Evo celog spiska: https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/fees

D

Bravo Nislije moje.
A sada sledeca linija da bude Solun – Nis.
Uradite to i koristicu je svake sedmice.
Samo napred.

Odgovori
B

pa zar nije Solun na kraju piste Konstantina Velikog? :-)

Ali ako se u Makedoniji bude gužvalo, to bi bio pun pogodak…

M

Bilo bi mnogo lepo kad bi neko iz kompanije mogao ovo da vidi i predložio bih let od Niša do Brisela. Verovatno bi imalo interesovanja , a imalo bi šta da se poseti i vidi u Belgiji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

Laički osvrt - verovatno je da budućnost ide na ruku ovakvom konceptu - mobilno, oklopljeno, sa moćnim topovima/mitraljezima i raketama za ovo/ono, umreženo/integrisano i sl., ali teško da je postojeća FAP-ova platforma pogodna za ono što je npr. Armata kod Rusa - koja im smanjuje troškove i usput idealno služi kao "devojka za sve"... Deluje…

20. Sep 2020.Pogledaj

Bob na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

Za sve koji pljuju i govore negativno, treba da znaju da u buducnosti ce najveca pretnja dolaziti od naoruzanih dronova. Jeftini su, lete na malim visinama, precizni su, a domet im je sve veci. Neisplativo je gadjati dron koji kosta nekoliko desetina hiljada evra, raketom koja kosta po nekoliko stotina hiljada evra, pa i preko…

20. Sep 2020.Pogledaj

Bob na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

O cemu ti pises. Sta Pasars nije dobar? Pa za tvoju informaciju Amerikanci tek sad razvijaju ovakvo hibidno oruzje, samo sto oni koriste top od 30 mm. Treba da znas da svetski strucnjaci predvidjaju, da ce u buducnosti najveca pretnja dolaziti od naoruzanih dronova. Jeftiniji su, a nema gubitka zivota. Najisplativije, je gadjati jedan dron,…

20. Sep 2020.Pogledaj

Mile onaj stari na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

Sta je bilo 1993? Valjda 91 ili 99? Dobrom diplomatijom? Pa kad je neki srpski predsednik bio toliko u kontaktu sa najmocnijim svetskim silama ako ne sad? Ili uvek nije dobro ma sta radili po tom pitanju - jao sa Kinezima, jao sa Rusima a sad jos vise jao sa amerima ... A tek sa…

20. Sep 2020.Pogledaj

Jordan na: [VIDEO] Gađanja artiljerijsko-raketnim sistemima PASARS i Pancir

Pancir koristi topove od 30 mm, ima veću brzinu gađanja, ali manji domet i sporiju brzinu metka od Boforsa koji su ugrađeni na Pasarse. Mislim da niko od sistema ovog tipa ne očekuje da topovima gađaju vazdušne ciljeve na 12 km. Ono što može da radi je da obara bespilotne letelice, a može da potkači…

20. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend