BEG airport status
„Etihad Airways Engineering“ pokolonio vrata Erbasa A380 beogradskoj srednjoj školi Đaci beogradske srednje škole u Abu Dabiju / Foto: Etihad

„Etihad Airways Engineering“ pokolonio vrata Erbasa A380 beogradskoj srednjoj školi

Etihad ervejz inženjering (Etihad Airways Engineering), ogranak Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Group – EAG), poklonio je vrata gornje palube aviona „erbas A380“ srednjoj školi u Beogradu, koja će se koristiti u praktičnoj nastavi, saopštio je danas nacionalni prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Generalni direktor kompanije Etihad ervejz endžiniring, Džef Vilkinson (Jeff Wilkinson), predao je vrata aviona direktoru srednje škole na posebnoj svečanosti koja je održana danas posle podne.

Događaju su prisustvovali visoki predstavnici avio-kompanija Er Srbija i Etihad ervejz, među kojima su bili Davor Mišeljić, izvršni direktor za saobraćaj Er Srbije, Aleksandra Dutina, direktorka ljudskih resursa Er Srbije, Kevin Pereira, direktor tehničke obuke Etihad ervejza, Faisal Al Mula, viši menadžer programa obuke za diplomce Etihad ervejza, kao i profesori, studenti i grupa od devet mladih ljudi koji trenutno pohađaju specijalizovanu obuku pri avio-kompaniji Etihad ervejz u Abu Dabiju.

Direktor srednje škole i  Džef Vilkinson (Jeff Wilkinson), generalni direktor kompanije Etihad ervejz endžiniring / Foto: Etihad
Direktor srednje škole i Džef Vilkinson (Jeff Wilkinson), generalni direktor kompanije Etihad ervejz endžiniring / Foto: Etihad

Gospodin Vilkinson je ovim povodom izjavio:

– Srednja škola u kojoj se nalazimo ima jedan od najboljih programa obuke za buduće inženjere u regionu i drago nam je što možemo da je podržimo savremenom opremom za obuku.

Vrata aviona A380 omogućiće njenim učenicima da steknu sveobuhvatnu praktičnu obuku na veoma važnoj komponenti aviona erbas A380, najvećoj komercijalnoj putničkoj letelici na svetu.

Imamo odličnu saradnju sa njima i radujemo se što možemo da doprinesemo da se olakša obuka naredne generacije srpskih inženjera. –

Etihad ervejz endžiniring čini tim iskusnih profesionalaca koji potiču iz više od 50 zemalja, čiji je cilj da postane vodeći pružalac usluga održavanja letelica i rešenja u oblasti inženjeringa, istovremeno održavajući stalnu usredsređenost na nove platforme i održavanje najviših standarda kvaliteta i bezbednosti.

Ova kompanija pruža usluge linijskog, baznog i sveobuhvatnog održavanja, uključujući i dizajn, napredne kompozitne popravke, rekonfiguracije kabine, renoviranja enterijera, instalacije avio-elektronike, sistema za zabavu na letu, servisa komponenti i tehničke obuke u objektu koji se nalazi u neposrednoj blizini Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju, stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ubedljivo najveca glupost koju sam procitao u poslednje vreme. Ne mogu da verujem da se neko slika pored jednih vrata od aviona i da to zavredjuje medijsku paznju. Kao recimo kad bi se neko slikao sa vratima od golfa VII ispred skole koja skoluje automehanicare .

Odgovori
Dr

Jos jedan ostar manevar Mr. Gorana Cvijovic kapetana svemirske letelice „Petar Drapsin“. Jedna stvar mi nije jasna kako ce djaci ova vrata koristiti u prakticnoj nastavi ? Sto se tice momaka koja su zavrsili obuku u EAE, svaka im cast. Samo da se zna nije to nikakva zasluga rukovodstva skole, vec njihova sama. Jedna i jedina generacija sa usmerenja Avio-tehnicar novog „Petra Drapsina“ koja je uspela u svojoj profesiji. P.S. kad zavrse slikanje i reklamiranje sa ovim vratima, zamolio bih rukovodsvo da mi pozajmi za vikendicu, gornji sprat razume se,posto sam cuo da dobro dihtuju, radi presurizacije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ilija na: Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

Radim u jednoj stranoj kompaniji koja prodaje elektronske komponente i jedan od kupaca mi je bivsi Ferranti koji sada pod drugim imenom pravi delove za EF. Duzi vremenski period znam da se povecava proizvodnja EF ali sem Nemacke nisam znao ko ce biti novi kupci.

07. Jan 2025.Pogledaj

Vladimir na: Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

Eurofajter je takodje krs, ovo je samo podgrejavanje lesa. Ali je problem sto nemaju sta da drugo da kupe, obzirom da se F35 pokazao kao jos gora solucija, nesposobna cak i za air policing. Kako su im nedostupni ruski i kineski avioni, narucuju svoje, iako su preskupi i zastareli. Evropa nije na vreme razvila avion…

07. Jan 2025.Pogledaj

milan na: Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

Čisto racionalisanje sa cenom i održavanjem i nema tu ničeg lošeg. Za F16 se zna da je prilično jeftiniji a nudi slične performanse; recimo da se nosivost podvesnih tačaka veoma malo razlikuje (7 prema 8 tona). S druge strane F/A 18 je napravljen za prevlast, dva motora po dogmi su idealni za operacije iznad vodenih…

07. Jan 2025.Pogledaj