BEG airport status
Prince Aviation upisuje nove klase za obuku sportskih i saobraćajnih pilota Najava novih kurseva škole letenja iz Beograda / Foto: Dimitrije Ostojić

Prince Aviation upisuje nove klase za obuku sportskih i saobraćajnih pilota

Obuka na kursevima za sportske (PPL) i saobraćajne pilote (ATPL) u školskom centru „Prince Aviationa“ počinje 29. avgusta (PPL) i 26. septembra (ATPL), saopštili su iz beogradske škole letenja.

Teoretski deo nastave održava se u prostorijama školskog centra na Novom Beogradu, dok će se letačka obuka budućih pilota sprovoditi na aerodromu Ečka  za sportske, odnosno na aerodromu „Nikola Tesla“ za saobraćajne pilote.

Kandidati na početnoj obuci lete na vazduhoplovima Cessna 172N, dok su napredne faze obuke sprovode na Cessni 172R i Piperu PA44-180 Seminole, koji su opremljeni Garminom 1000.

Školski centar Prince Aviation ovlašćen je za sve vrste obuka od sportskog do saobraćajnog pilota, kao i obuke na tipu za vazduhoplove iz porodice Cessna Citation. Takođe nudi i kurseve za rad u višečlanoj posadi (MCC), kao i testiranje znanja engleskog jezika u skladu sa ICAO standardima.

Upis je u toku, a zainteresovani kandidati sve potrebne informacije mogu dobiti telefonom 011/260 84 31 ili putem elektronske pošte ng@princeaviation.com

 

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gomi na: Najrealniji presek procesa dolaska ruskih MiG-ova do sada: Ugovorene samo dve faze, o trećoj fazi konačne modernizacije još se pregovara

Jos jednom cu cu ti reci da je lako kritikovati mozda nekad i nepotrebno preko foruma. Naravno ima puno gresaka u VS jer je osnova VS pogresno nasledjena od JNA ali ruku na srce meni je dosta ratovanja i drago mi je da su nabavili helikoptere zapadne proizvodnje, koji su trenutno moderni, efikasni i kupljeni…

23. Mar 2017.Pogledaj

Franko na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

Letač pojma nemaš , lažeš da su nam dostavljene patrije dostavljeno je 20 komada ostalo se napravilo u Đuri Đakovići gospodine a sada se proizvode za strane kupce pa čitaj malo posao stoljeća je u tjeku! I odgovor onima mudracima da nećemo kupit borbeno zrakoplovstvo odgovor je stvar je rješena gospodo!

23. Mar 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra

Не може 9 Х145М да кошта само 30 милиона евра. Пре ће бити око 100.

23. Mar 2017.Pogledaj

Sladjan na: Najrealniji presek procesa dolaska ruskih MiG-ova do sada: Ugovorene samo dve faze, o trećoj fazi konačne modernizacije još se pregovara

A ti stvarno verujes u to sto pricas ? Pa koristili smo mi helikoptere i u mirnodopske svrhe. Neki su pali. Valjda se kupe odvojeno helikopteri za vojsku i odvojeno za civilni sektor. Zamisli trebaju vojsci helikoopteri na terenu i onda ih zove Vucic da prenose dete, vade nekog sa planine i sta li vec…

23. Mar 2017.Pogledaj

Sladjan na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

Slazem se ja da treba sacuvati inzenjere. Ali nije fora ni praviti propala vozila do besvesti, budziti avione koji se nisu nigde pokazali, pravljenje oruzja za izlozbe, gde se molimo Bogu da Kenija kupi Noru ili neki Banglades. Citao sam i strane vojne forume. Vecinom smo ismejani. Ja zaista ne znam kome ce cak i…

23. Mar 2017.Pogledaj