BEG airport status
Poslednja šansa da letite 737 u Srbiji: Er Srbija traži kapetane i kopilote Želite da letite pravi avion a ne Erbas? Foto: Air Serbia

Poslednja šansa da letite 737 u Srbiji: Er Srbija traži kapetane i kopilote

Nakon konkursa gde su tražili letače za Erbas familiju Er Srbija je upravo oglasila nov ciklus zapošljavanja pilota. Ovog puta za svoje 737CL koji pripadaju podružnici Aviolet.

Kako se navodi u konkursu, koji traje do 3. februara, traže se type rated kapetani i kopiloti.

Kapetani pored toga što su current na 737 300 do 900 moraju imati 2000 sati PIC na tipu i minimum 4000 sati TT.

Kopiloti, takođe sa tipom, moraju biti current na 737 300-900 sa CPL-om i položenom ATPL teorijom.

Zainteresovani mogu poslati svoju prijavu preko ovog linka.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sa

Da li je moguce da je ovo drugi oglas za redom koji Nacionalni avio-prevoznik objavljuje za pilote svoje flote u kojem se na listi konkursnih zahteva ne nalazi obavezno drzavljanstvo R.Srbije!?!

Da li je tamo neko svestan sta cini?

Odgovori
Vo

Zasto bi bilo obavezno drzavljanstvo?Koliko nasih pilota radi po svetu.Svuda u svetu su piloti manjak.Za Rusku federaciju leti dvesta pilota Nemaca!

Sa

Zato sto je Nacionalna kompanija u pitanju, vecinski u vlasnistvu drzave (citaj: svih nas gradjana i poreskih obveznika koji svojim sredstvima jemcimo i za dobro, i za lose).

Da li znas koliko nasih pilota u ovom trenutku trazi posao van zemlje?

Probaj da se kao srpski drzavljanin zaposlis npr. u British Airways ili Air France, kompanije koje cak vise i nisu u vecinskom vlasnistvu maticnih drzava, a same i dalje insistiraju na nazivu „Nacionalni…“

Sa

@Saves(t)ni…
Argument Vam „ne pije vode“. Ako imate radnu i boravisnu dozvolu i naravno ispunjavate ostale profesionalne i licne kriterije bez problema se mozete zaposliti u najveci dio zapadno evropskih kompanija pa tako i British Airways. Air France ima jezicke kriterije ali ako govorite Francuski – nema problema.
Vi bi da diskriminisete…
Uzgred, da nije stranih para pitanje je da li bi danas uopste bilo „Nacionalne kompanije“, Zaposljavanja i otvorenih konkursa sigurno ne bi bilo.

Odgovori
Go

Da, to je tako lako i jednostavno…

Sa

@Sascha
Pretpostavljam da poznajete nase pilote zaposlene u doticnim kompanijama? Dakle ljude koji su zaposleni kao drzavljani R. Srbije?

Bojim ste da ste pricu o Nacionalnoj kompaniji pomesali sa poslovnim entitetima u vecinskom privatnom vlasnistvu. Da, izuzetno bih voleo da je stvarna situacija takva kako ste napisali, ali na zalost…. :(

I da se razumemo, apsolutno sam protiv bilo kakve diskriminacije, a jos vise protiv jednostrane…

Odgovori
Ka

Da li je istina da ce vratiti jos 2 Boing 737 u sluzbu pocetkom leta?

Odgovori
Mi

Da, vratice i dva B727 i jedan DC-10

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj