Nakon konkursa gde su tražili letače za Erbas familiju Er Srbija je upravo oglasila nov ciklus zapošljavanja pilota. Ovog puta za svoje 737CL koji pripadaju podružnici Aviolet.
Kako se navodi u konkursu, koji traje do 3. februara, traže se type rated kapetani i kopiloti.
Kapetani pored toga što su current na 737 300 do 900 moraju imati 2000 sati PIC na tipu i minimum 4000 sati TT.
Kopiloti, takođe sa tipom, moraju biti current na 737 300-900 sa CPL-om i položenom ATPL teorijom.
Zainteresovani mogu poslati svoju prijavu preko ovog linka.
Saves(t)ni gradjanin
Da li je moguce da je ovo drugi oglas za redom koji Nacionalni avio-prevoznik objavljuje za pilote svoje flote u kojem se na listi konkursnih zahteva ne nalazi obavezno drzavljanstvo R.Srbije!?!
Da li je tamo neko svestan sta cini?
Voja
Zasto bi bilo obavezno drzavljanstvo?Koliko nasih pilota radi po svetu.Svuda u svetu su piloti manjak.Za Rusku federaciju leti dvesta pilota Nemaca!
Saves(t)ni gradjanin
Zato sto je Nacionalna kompanija u pitanju, vecinski u vlasnistvu drzave (citaj: svih nas gradjana i poreskih obveznika koji svojim sredstvima jemcimo i za dobro, i za lose).
Da li znas koliko nasih pilota u ovom trenutku trazi posao van zemlje?
Probaj da se kao srpski drzavljanin zaposlis npr. u British Airways ili Air France, kompanije koje cak vise i nisu u vecinskom vlasnistvu maticnih drzava, a same i dalje insistiraju na nazivu „Nacionalni…“
Sascha
@Saves(t)ni…
Argument Vam „ne pije vode“. Ako imate radnu i boravisnu dozvolu i naravno ispunjavate ostale profesionalne i licne kriterije bez problema se mozete zaposliti u najveci dio zapadno evropskih kompanija pa tako i British Airways. Air France ima jezicke kriterije ali ako govorite Francuski – nema problema.
Vi bi da diskriminisete…
Uzgred, da nije stranih para pitanje je da li bi danas uopste bilo „Nacionalne kompanije“, Zaposljavanja i otvorenih konkursa sigurno ne bi bilo.
Gordi Albion
Da, to je tako lako i jednostavno…
Saves(t)ni gradjanin
@Sascha
Pretpostavljam da poznajete nase pilote zaposlene u doticnim kompanijama? Dakle ljude koji su zaposleni kao drzavljani R. Srbije?
Bojim ste da ste pricu o Nacionalnoj kompaniji pomesali sa poslovnim entitetima u vecinskom privatnom vlasnistvu. Da, izuzetno bih voleo da je stvarna situacija takva kako ste napisali, ali na zalost…. :(
I da se razumemo, apsolutno sam protiv bilo kakve diskriminacije, a jos vise protiv jednostrane…
Kanada123
Da li je istina da ce vratiti jos 2 Boing 737 u sluzbu pocetkom leta?
Miki
Da, vratice i dva B727 i jedan DC-10