BEG airport status
Tango Six vam predstavlja: Prvi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope u Beogradu 13. i 14. decembra 13. i 14. decembar, Crowne Plaza, Beograd

Tango Six vam predstavlja: Prvi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope u Beogradu 13. i 14. decembra

Zadovoljstvo mi je da prvo saopštenje i predstavljanje inauguralnog Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope (Southeast Europe Aviation Summit – SEAS 2016) objavimo prvo na našem portalu, mestu na kojem smo se u prethodnih nekoliko godina trudili da ispričamo najzanimljivije i najrelevantnije priče srpskog i regionalnog vazduhoplovstva.

Sada je vreme za još jednu novu formu pričanja priča o našoj industriji. U ovu avanturu ulazimo uz pomoć novog člana naše porodice – Tango Six Events. Iskoračićemo iz online sveta i Beogradu, Srbiji i regionu pokloniti godišnju konferenciju o vazduhoplovstvu koja će u svom prvom izdanju biti posvećena civilnim pričama.

SEAS 2016 će se održati 13. i 14. decembra u hotelu Crowne Plaza. Učešće su potvrdili, što kao keynote govornici što kao panelisti, profesionalci iz industrije iz 13 zemalja koji će predstavljati 27 kompanija. Neke kompanije će se po prvi put pojaviti na događaju ovakvog formata u Srbiji i regionu.

partneri
Kompanije koje su potvrdile učešće na prvom SEAS-u

Samit će okupiti najznačajnije donosioce odluka i kreatore javnog mnjenja u oblasti civilnog vazduhoplovstva i predstavljaće tradicionalni forum za razgovor o regionalnoj ekspanziji u našoj industriji.

Uvodna izlaganja na Samitu će pored ostalih imati Predsednik Vlade Srbije, Aleksandar Vučić, predsednik i generalni direktor Etihada, Džejms Hogan (koji će održati svoj „industry keynote“), generalni direktor Er Srbije Dane Kondić, finansijski direktor Ageana Michalis Kouveliotis i drugi.

Po prvi put u regionu će novosti iz svojih proizvodnih programa kao i trendovima u segmentu regionalnih aviona na jednom panelu izneti predstavnici Embraera, Bombardiea, Suhoja i Micubišija.

Na dva panela posvećena aerodromima razgovaraće se o „velikima“ koji pogone region (Beograd, Dubrovnik i Sofija) ali i o „malima“ koji tek treba da zasijaju. Panel posvećen SESAR-u predvodiće SMATSA uz goste iz Bugarske i Hrvatske. Pričaće se i o proizvodnji komponenata u vazduhoplovnoj industriji, regulativi ali i IT uslugama za avio-kompanije kao i marketingu i prodaji putem Interneta u industriji. O trendovima u MRO sektoru pričaće direktori Jat i Adria Tehnike uz gosta iz Etihadove ćerke firme koja se bavi održavanjem aviona.

Detaljniju agendu pogledajte na sajtu samita, pretplatite se na newsletter i pratite posebne Facebook i Twitter kanale.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj