BEG airport status
Dopunjeno izdanje knjige Vojislava Eskića: „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piloti“ Tri nova poglavlja sa novim ilustracijama. "Dobrovoljno janjičari" dopunjeno drugo izdanje.

Dopunjeno izdanje knjige Vojislava Eskića: „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piloti“

Bilo jednom…

Upravo ovim riječima može se opisati sadržaj knjige moga mlađeg kolege i prijatelja Eskić Vojislava.

Knjiga koja me vratila decenijama unazad, naterala da ponovno proživljavam sopstveni, veoma sličan put. „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piolti“. Jedno vrijeme, snovi i nadanja nekih, sada već davnih mladosti. Intimna priča iz prve ruke o stasanju nas vojnih pilota nekadašnje zajedničke države.

Literarni spomen, iz današnje perspektive toliko različitih vremena i ljudi, ispričan bujnim anegdotskim stilom autora. Radosti i tegobe jednog dječarca, zaljubljenog u nebesko plavetnilo na njegovom putu ostvarenja snova, snova da postane pilot.

Priča je ovo koja ne poznaje vrijeme niti granice, za čije je razumijevanje dovoljno samo otvoreno srce i vjera u ispunjenje vlastitih snova. Ova knjiga je i nostalgično štivo za prisjećanje na vlastitu mladost, kao i podsjetnik na neke trajne, neprolazne životne vrijednosti. Sjećanja, krajputaši života.

Ovo je drugo, dopunjeno izdanje Vojinih „Janjičara“ i nakon zbirke priča „Treća dimenzija“ ponovni užitak njegovog čitanja!

I zato vam je od srca preporučujem.

(knjigu možete poručiti preko ovog linka)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Suad Hamzić Gostujući autor suadhamzic@yahoo.com

Komentari

Fr

Господине Хамзићу,да ли ће ускоро бити нека ваша допуњена неиспричана прича?:)

Odgovori
Su

Hoće ! I ne samo priča.
Pratite Tango Six i o svemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

Fr

Наравно :)

Ne

Radujemo se Vasim novim pricama. Pozdrav

Vo

Respekt!

Bo

Super gospodine Hamzicu. Cekamo… ;)

Odgovori
Iv

Lepo sto se neko setio da priblizi ovu pricu o skolovanju borbenih pilota, nama obicnim smrtnicima. Procitao sam roman i ostavio je jak utisak na mene. Preporucujem je od srca svima koji su kao deca mastali o ovom pozivu!
Za mene je rec – pilot- znacila bas i samo ovo! Pilot borbenog aviona! Kasnije sam shvatio da ima i onih drugih pilota, a srecom, nebo mi nije ostalo visoko…

Hvala Vojislave! Puno uspeha u daljem pisanju!

Odgovori
Es

Hvala ti Ivice,
na ovim divnim rečima.
Nadam se da ćemo se uskoro i upoznati pa ću biti u prilici i da ti lično zahvalim.
Uz neizmernu zahvalnost Petru i Suadu, na ovom sjajnom obliku promocije, ove, „naše“ knjige, upravo ovakvi komentari pokazuju da nije sve bilo uzalud i da će, barem na ovaj način, jedno lepo „vazduhoplovno“ vreme ostati da živi u sećanju i srcima dobrih i čestitih ljudi, jer ono to sasvim sigurno, iz puno razloga, zaslužuje ;)

Moram se malo našaliti sa imenom Petrovog portala. Znaš kako ono lepo kažu da je ples Tango „meditacija u zagrljaju“ onda su ovakva, izuzetna mesta, priče i momenti, ja volim reći, možda „avijacija u zagrljaju“ ;)
Hvala ti Pero, mislim da si, i sam, svestan da si napravio jedno izuzetno mesto za druženje i edukaciju sa pravim i pravovremenim vestima…
Sudo ljudino, momci u prethodnim komentarima su sasvim u pravu ;) Zima je duga, a mi svi nestrpljivo čekamo ;) Ne dangubi ;)

Ivice, još jednom, neizmerno, ljudski i drugarski hvala.
Uskoro se spremam za prvu promociju „… janjičara“ u Nišu, pa dobro ste došli. Javiću termin.

Svako dobro, hvala i pozdrav svima ;)

Da

Neizmjerno hvala i postovanje svima vama koji cuvate ziva sjecanja na nase JRV ovim divnim Knjigama! Kako se knjige porucuju u inostranstvu (USA i Kanada)?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj