BEG airport status
Rezultat Wizz Aira u Srbiji: 545.000 prevezenih putnika i rast od 19% u 2016. godini "U 2017. će drugi avion Airbus A320 biti uključen u beogradsku operativnu bazu."

Rezultat Wizz Aira u Srbiji: 545.000 prevezenih putnika i rast od 19% u 2016. godini

Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u srednjoj i istočnoj Evropi, danas je objavio da je prethodnu godinu završio sa rekordnim brojem putnika, širenjem svoje mreže i globalnim priznanjima za kvalitet poslovanja i usluga. Tokom prethodnih 12 meseci WIZZ je dodao 9 aviona u svoju flotu, povećao svoju ponudu sa 17 novih odredišta i proširio svoju mrežu sa 100 novih linija.

– WIZZ je prevezao 23 miliona putnika u 2016. što predstavlja porast od 19% u odnosu na 2015. Na kraju godine avio-kompanija je povezivala 134 odredišta u 40 zemalja sa ukupno 519 linija koje su bile u ponudi. Tokom godine WIZZ je dodao u svoju flotu devet ultra-efikasnih Airbus-ovih aviona A321 i otvorio preko 400 radnih mesta čime je ukupan broj zaposlenih koji rade za ovu kompaniju porastao na 3000.

Flota Wizz Air-a se sada sastoji od 74 aviona Airbus A320 i A321, koji lete iz 25 operativnih baza u 13 zemalja srednje i istočne Evrope. Dve nedavno najavljene nove baze – u Kišinjevu (Moldavija) i Varni (Bugarska) počeće sa radom u martu i julu 2017. – navodi se u saopštenju kompanije.

Srbija

Tokom 2016. Wizz Air je prevezao više od 545.000 putnika na linijama iz Srbije, ostvarivši porast od 19% u odnosu na 2015: 

– U 2017. će drugi avion Airbus A320 biti uključen u beogradsku operativnu bazu što će omogućiti uspostavljanje četiri nove linije. Wizz Air je od 2010. godine posvećen srpskim putnicima, šireći svoju mrežu linija i stvarajuću nove mogućnosti za jeftina putovanja od i do Srbije. Wizz Air trenutno nudi ukupno 20 low-cost linija do 15 odredišta u 7 zemalja sa dva srpska aerodroma u Beogradu i Nišu. – poručuju iz WIZZ-a.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Igor na: Članice ODKB-a dobijaju popust: Belorusija potpisala ugovor za kupovinu Su-30

@Miroslav Miroslave, ne moraju oni biti zapadni propagandisti već samo ljubitelji avijacije koji se lože na rambo filmove i top gan a mrzi ih da tematici posvete malo više vremena. Zato i insistiram na podacima i argumentima a ne na rekla/kazala izbljuvotinama. Insistiram na razradi scenarija ako treba i u sitna crevca jer se tu…

27. Jun 2017.Pogledaj

CC AS. na: Jesu li promjene u Air Serbiji napredak ili nazadovanje – 1. dio

Svaka čast za tekst! Detaljan i poučan za konačno rasvetljavanje slike Jat-a od 2000-ih pa na ovamo i urbanim mitovima kako je sve nekada bilo bolje..( mozda do 90-te) Jedva čekam nastavak.

27. Jun 2017.Pogledaj

DD na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

kakve veze ima Aerodrom sa time sto su stjuardese na letu Air Serbia-e jele banane i nisu usluzivale putnike?

27. Jun 2017.Pogledaj

Djura Petrovic na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

uspeli su da ostvare dobite, a ljude i decu na pojedinim relacijama koje su trajale 1 sat i trideset minuta nisu ponudili ni casom vode, SRAMOTA. Deca su gledala kako stjuardese jedu banane a za njih nema ni casa vode.

27. Jun 2017.Pogledaj