BEG airport status
Rezultat Wizz Aira u Srbiji: 545.000 prevezenih putnika i rast od 19% u 2016. godini "U 2017. će drugi avion Airbus A320 biti uključen u beogradsku operativnu bazu."

Rezultat Wizz Aira u Srbiji: 545.000 prevezenih putnika i rast od 19% u 2016. godini

Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u srednjoj i istočnoj Evropi, danas je objavio da je prethodnu godinu završio sa rekordnim brojem putnika, širenjem svoje mreže i globalnim priznanjima za kvalitet poslovanja i usluga. Tokom prethodnih 12 meseci WIZZ je dodao 9 aviona u svoju flotu, povećao svoju ponudu sa 17 novih odredišta i proširio svoju mrežu sa 100 novih linija.

– WIZZ je prevezao 23 miliona putnika u 2016. što predstavlja porast od 19% u odnosu na 2015. Na kraju godine avio-kompanija je povezivala 134 odredišta u 40 zemalja sa ukupno 519 linija koje su bile u ponudi. Tokom godine WIZZ je dodao u svoju flotu devet ultra-efikasnih Airbus-ovih aviona A321 i otvorio preko 400 radnih mesta čime je ukupan broj zaposlenih koji rade za ovu kompaniju porastao na 3000.

Flota Wizz Air-a se sada sastoji od 74 aviona Airbus A320 i A321, koji lete iz 25 operativnih baza u 13 zemalja srednje i istočne Evrope. Dve nedavno najavljene nove baze – u Kišinjevu (Moldavija) i Varni (Bugarska) počeće sa radom u martu i julu 2017. – navodi se u saopštenju kompanije.

Srbija

Tokom 2016. Wizz Air je prevezao više od 545.000 putnika na linijama iz Srbije, ostvarivši porast od 19% u odnosu na 2015: 

– U 2017. će drugi avion Airbus A320 biti uključen u beogradsku operativnu bazu što će omogućiti uspostavljanje četiri nove linije. Wizz Air je od 2010. godine posvećen srpskim putnicima, šireći svoju mrežu linija i stvarajuću nove mogućnosti za jeftina putovanja od i do Srbije. Wizz Air trenutno nudi ukupno 20 low-cost linija do 15 odredišta u 7 zemalja sa dva srpska aerodroma u Beogradu i Nišu. – poručuju iz WIZZ-a.

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj