BEG airport status
Izveštaj sa 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice: Sledeće godine takmičenje traje dva dana, više navigacije Precizno sletanje, sa i bez snage motora / Foto: AK Ćuprija

Izveštaj sa 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice: Sledeće godine takmičenje traje dva dana, više navigacije

Moto ovogodišnjeg 9. Državnog prvenstva za ultralake letelice bio je „Born to Fly“.

Kako je za Tango Six rekao glavni organizator takmičenja Goran Stojković, prvi čovek Aerokluba Ćuprija, „samo pravi zaljubljenici spremni su da uprkos lošoj vremenskoj prognozi dođu i daju sve od sebe“.
 
 
 

Aerodrom „13. maj“ ponovo domaćin takmičenja / Foto: AK Ćuprija

Takmičenje u subotu brojilo je 21 takmičara u dve standardne discipline preciznog sletanja i prvi put u novoj disciplini preciznog leta po ruti:

– Uvođenjem treće discipline precizni let po ruti teži se podizanju nivoa i kompleksnosti takmičenja kakvo je ono bilo u svom početku pre nekih desetak godina gde do izražaja dolazi slojevitost svakog takmičara u letačkom smislu.

Posle dugog niza godina raduje nas učešće i jedne dame na takmičenju, i to ni manje ni više nego na žirokopteru sa izuzetnim uspehom iako joj je ovo bilo prvo takmičenje.

Treba napomenuti da je bilo veoma impresivno ispratiti pripremu takmičara za treću disciplinu, svi su računali, proveravali proračune, tražili najbolji odnos brzine letilice i zadate rute.

Brifing pred početak takmičenja / Foto: AK Ćuprija

Posle dugo vremena imamo nešto drugačije takmičenje i na veliko zadovoljstvo organizatora tako i na zadovoljstvo takmičara koji su na preko 33 stepena po izuzetno jakoj termici izvršili zadatak na najvišem nivou. Plan je da takmičenje iduće godine traje dva dana sa više zadataka u navigaciji.

Zahvaljujem se Vazduhoplovnom savezu Srbije, kao i sponzorima  koji su nesebično podržali ovu zaista lepu manifestaciju. – rekao je za naš portal Goran Stojković.

Druženje > takmičenje / Foto: AK Ćuprija
Fiksna i rotirajuća krila takmičila su se prošle subote / Foto: AK Ćuprija
Iskustvo, mladost, oba pola / Foto: AK Ćuprija

 

Konačni plasman: 

Klasa motorni zmaj (generalni plasman):
1. Milan Marić – AK Smederevo
2. Vladimir Stojkovic – AK Ćuprija
3. Dragan Vukić – AK Ćuprija

Klasa ultralaki avion (generalni plasman):
1. Srdjan Kostić – AK Ćuprija
2. Vladimir Stojković – AK Ćuprija
3. Milo Todorović – AK Ćuprija

Klasa žirokopter (generalni plasman):
1. Srđan Kostić – AK Ćuprija
2. Boško Todorović – AK Ćuprija
3. Jelena Zinannti – AK Ćuprija
 





Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj

vesko na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Alene ocito ti nije jasno jer je recimo Insbruck u Austirji koji vazi za izuzetno tezak aerodorm tkz C kategorije za koji je u pripremi letjenja potrebno da se prodje vjezba na simulatoru na znacajno manjoj nadmorskoj visini od aerodroma Ponikve.Imas li ti dana radnog staza u civilnom vazduhoplovstvu covjece ?Zasto stalno pises kao da…

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Umesto da ušrafe daske na wc šoljama i oribaju te iste toalete, te bolje označe signalizaciju za kretanje i upućivanje po aerodromu, oni se igraju. Jer eto time se stavlja na "mapu evrope". Žalosno.

26. Sep 2017.Pogledaj

Djape na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Super, ajd da ulozimo jos koji milon eura u Kraljevo pa da napravimo konkurenciju Nisu, koji nije profitabilan sa 300.000 putnika, koji je na 150km od Kraljeva pa da imamo dva neprofitabilna aerodroma.

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar Čelik na: Etihad ervejz uveo plaćanje avio-karata na rate od 3 do 60 meseci za region Bliskog Istoka

niska cena nafte i odmah stisla kriza i na bliskom istoku. sledeće je plaćanje preko administrativne zabrane. šalu nastranu, bilo bi interesantno kada bi neka kompanija uvela plaćanje u kriptovalutama, npr bitkoinu i ethereumu, za početak.

26. Sep 2017.Pogledaj