BEG airport status
Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“ Nova platforma omogogućava brži proces de i anti icinga / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

Beogradski aerodrom Nikola Tesla od danas je bogatiji za novu, savremenu platformu koja se koristi za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona, saopšteno je danas iz beogradske vazdušne luke.

– Izgradnjom ove platforme proširene su manevarske, parking i saobraćajne površine za 21.000 kvadratnih metara, od čega je oko 16.500 kvadratnih metara predviđeno za kretanje vazduhoplova. Poštovanjem svih standarda zaštite životne sredine, prilikom izgradnje, unapređen je ekološki aspekt poslovanja aerodroma.

Tehnološkim rešenjem predviđeno je istovremeno korišćenje platforme za dva uskotrupna ili jedan širokotrupni avion.

Vrednost izgradnje platforme sa pratećim objektima je 557 miliona dinara, a radovi su finansirani iz sopstvenih sredstava Aerodroma Nikola Tesla, bez zaduživanja. – stoji u saopštenju.

Tango Six je dobio ekskluzivnu priliku da obiđe platformu pre puštanja sistema u rad:

06-12-t6-47
06-12-t6-48
06-12-t6-50
06-12-t6-54
06-12-t6-52

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

bravo za nas aerodrom.Iskreno se radujem svim promenama koje su vidljive tamo !

Odgovori
B

Great news and a great site, I’ve been following T6 for many years now – it is essential reading for all aviation enthusiasts in this part of the world. Merry Xmas to the T6 team and all the readers!

Just a quick question regarding the environmental aspects of the platform, I couldn’t find information on this anywhere – is the used de-icing fluid collected and recycled?

Odgovori
M

I am not able to answer your actual question, but I do know that in Serbia basically nothing is recycled when compared to other Western nations.

J

Fluid is collected and recycled from this platform. Quality of infrastructure design is not that bad Serbia today, as you might be used to, and high environment standards are applied, especially in such important projects.

M

svaka cast za promene, sacekajte samo prvi sneg, kad se bude radio i
de-icing i anti-icing, po avionu, na dve pozicije, a do juce se radilo na tri ili cetri. Ima jos minusa ali za sad toliko.

Odgovori
V

Javljaju se ljudi koji rade za aerodrom i pljuju isti taj aerodrom. Kakva sprdnja. Kako da imam poverenja u bezbjednost operacija tamo kad se kolege potkazuju?!

m

There is one „issue“ with the deicing apron – officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited.
So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing capacity of the entire airport.

Odgovori
M

Ovaj stručnjak MTW bi mogao da ostavi (pravo) puno ime i prezime da znamo koga da pitamo kad nam zatreba konsultacija oko aerodroma ili vazdušnog saobraćaja uopšte.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Igor na: Članice ODKB-a dobijaju popust: Belorusija potpisala ugovor za kupovinu Su-30

@Miroslav Miroslave, ne moraju oni biti zapadni propagandisti već samo ljubitelji avijacije koji se lože na rambo filmove i top gan a mrzi ih da tematici posvete malo više vremena. Zato i insistiram na podacima i argumentima a ne na rekla/kazala izbljuvotinama. Insistiram na razradi scenarija ako treba i u sitna crevca jer se tu…

27. Jun 2017.Pogledaj

CC AS. na: Jesu li promjene u Air Serbiji napredak ili nazadovanje – 1. dio

Svaka čast za tekst! Detaljan i poučan za konačno rasvetljavanje slike Jat-a od 2000-ih pa na ovamo i urbanim mitovima kako je sve nekada bilo bolje..( mozda do 90-te) Jedva čekam nastavak.

27. Jun 2017.Pogledaj

DD na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

kakve veze ima Aerodrom sa time sto su stjuardese na letu Air Serbia-e jele banane i nisu usluzivale putnike?

27. Jun 2017.Pogledaj

Djura Petrovic na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

uspeli su da ostvare dobite, a ljude i decu na pojedinim relacijama koje su trajale 1 sat i trideset minuta nisu ponudili ni casom vode, SRAMOTA. Deca su gledala kako stjuardese jedu banane a za njih nema ni casa vode.

27. Jun 2017.Pogledaj