BEG airport status
Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“ Nova platforma omogogućava brži proces de i anti icinga / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

Beogradski aerodrom Nikola Tesla od danas je bogatiji za novu, savremenu platformu koja se koristi za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona, saopšteno je danas iz beogradske vazdušne luke.

– Izgradnjom ove platforme proširene su manevarske, parking i saobraćajne površine za 21.000 kvadratnih metara, od čega je oko 16.500 kvadratnih metara predviđeno za kretanje vazduhoplova. Poštovanjem svih standarda zaštite životne sredine, prilikom izgradnje, unapređen je ekološki aspekt poslovanja aerodroma.

Tehnološkim rešenjem predviđeno je istovremeno korišćenje platforme za dva uskotrupna ili jedan širokotrupni avion.

Vrednost izgradnje platforme sa pratećim objektima je 557 miliona dinara, a radovi su finansirani iz sopstvenih sredstava Aerodroma Nikola Tesla, bez zaduživanja. – stoji u saopštenju.

Tango Six je dobio ekskluzivnu priliku da obiđe platformu pre puštanja sistema u rad:

06-12-t6-47
06-12-t6-48
06-12-t6-50
06-12-t6-54
06-12-t6-52

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

bravo za nas aerodrom.Iskreno se radujem svim promenama koje su vidljive tamo !

Odgovori
B

Great news and a great site, I’ve been following T6 for many years now – it is essential reading for all aviation enthusiasts in this part of the world. Merry Xmas to the T6 team and all the readers!

Just a quick question regarding the environmental aspects of the platform, I couldn’t find information on this anywhere – is the used de-icing fluid collected and recycled?

Odgovori
M

I am not able to answer your actual question, but I do know that in Serbia basically nothing is recycled when compared to other Western nations.

J

Fluid is collected and recycled from this platform. Quality of infrastructure design is not that bad Serbia today, as you might be used to, and high environment standards are applied, especially in such important projects.

M

svaka cast za promene, sacekajte samo prvi sneg, kad se bude radio i
de-icing i anti-icing, po avionu, na dve pozicije, a do juce se radilo na tri ili cetri. Ima jos minusa ali za sad toliko.

Odgovori
V

Javljaju se ljudi koji rade za aerodrom i pljuju isti taj aerodrom. Kakva sprdnja. Kako da imam poverenja u bezbjednost operacija tamo kad se kolege potkazuju?!

m

There is one „issue“ with the deicing apron – officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited.
So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing capacity of the entire airport.

Odgovori
M

Ovaj stručnjak MTW bi mogao da ostavi (pravo) puno ime i prezime da znamo koga da pitamo kad nam zatreba konsultacija oko aerodroma ili vazdušnog saobraćaja uopšte.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb nije iskoristio svoju šansu

Vi naravno znate da Zagreb ima daleko veći GDP nego Split, i da ima bitno više turista nego Split. I da Zagreb ekonomski raste. I dok stvari drže vodu koje ste napisali, stvarno mi nije jasno kakve veze bi povezanost Slavonije sa Srbijom imala na rast Zagreba. Da se Slavonija poveže gospodarstveno i na druge…

17. Sep 2020.Pogledaj

Petar Vojinovic na: [VIDEO] Do sada neobjavljeni video snimci letenja iz kabine MiG-a 29 srpskog RV i PVO

Zamislite da zaista razmišljamo kao Vi i da sve do čega dođemo a zanimljivo je ostavimo samo za odabrani krug ljudi? Lep primer, i nemojte ga zaboraviti, da medij može biti kriv i kad objavi i kad ne objavi.

17. Sep 2020.Pogledaj

Petar Vojinovic na: [VIDEO] Do sada neobjavljeni video snimci letenja iz kabine MiG-a 29 srpskog RV i PVO

Banja Luka, Vi ne pitate nego pišete da "samo pitate" nakon nekoliko konstatacija koje su proizvoljne. Odgovor na pitanja u drugom pasusu je: naravno da sam siguran u sve. Tango Six kada objavi bilo šta onda je u potpunosti siguran. Vaše i moje shvatanje sistema odbrane Srbije i nivo informacija o istom ne može biti…

17. Sep 2020.Pogledaj

Dekki PG na: [VIDEO] Do sada neobjavljeni video snimci letenja iz kabine MiG-a 29 srpskog RV i PVO

Generalno konačno smo se u našoj državi posle 30 godina izborili sa određenim stvarima i to je nešto što je bilo logično da se desi , ali sve stvari vezane za dešavanja u svijetu mi smo apsolutno nebitni tj apsolutno je smiješno pomisliti da mi možemo uticati na bilo šta u svijetu osim na odnose…

17. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend