BEG airport status
LYBE 2602:30 Z 040°03KT CAVOK 14/09 Q1017 NOSIG=
Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“ Nova platforma omogogućava brži proces de i anti icinga / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

Beogradski aerodrom Nikola Tesla od danas je bogatiji za novu, savremenu platformu koja se koristi za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona, saopšteno je danas iz beogradske vazdušne luke.

– Izgradnjom ove platforme proširene su manevarske, parking i saobraćajne površine za 21.000 kvadratnih metara, od čega je oko 16.500 kvadratnih metara predviđeno za kretanje vazduhoplova. Poštovanjem svih standarda zaštite životne sredine, prilikom izgradnje, unapređen je ekološki aspekt poslovanja aerodroma.

Tehnološkim rešenjem predviđeno je istovremeno korišćenje platforme za dva uskotrupna ili jedan širokotrupni avion.

Vrednost izgradnje platforme sa pratećim objektima je 557 miliona dinara, a radovi su finansirani iz sopstvenih sredstava Aerodroma Nikola Tesla, bez zaduživanja. – stoji u saopštenju.

Tango Six je dobio ekskluzivnu priliku da obiđe platformu pre puštanja sistema u rad:

06-12-t6-47
06-12-t6-48
06-12-t6-50
06-12-t6-54
06-12-t6-52

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

bravo za nas aerodrom.Iskreno se radujem svim promenama koje su vidljive tamo !

Odgovori
B

Great news and a great site, I’ve been following T6 for many years now – it is essential reading for all aviation enthusiasts in this part of the world. Merry Xmas to the T6 team and all the readers!

Just a quick question regarding the environmental aspects of the platform, I couldn’t find information on this anywhere – is the used de-icing fluid collected and recycled?

Odgovori
M

I am not able to answer your actual question, but I do know that in Serbia basically nothing is recycled when compared to other Western nations.

J

Fluid is collected and recycled from this platform. Quality of infrastructure design is not that bad Serbia today, as you might be used to, and high environment standards are applied, especially in such important projects.

M

svaka cast za promene, sacekajte samo prvi sneg, kad se bude radio i
de-icing i anti-icing, po avionu, na dve pozicije, a do juce se radilo na tri ili cetri. Ima jos minusa ali za sad toliko.

Odgovori
V

Javljaju se ljudi koji rade za aerodrom i pljuju isti taj aerodrom. Kakva sprdnja. Kako da imam poverenja u bezbjednost operacija tamo kad se kolege potkazuju?!

m

There is one „issue“ with the deicing apron – officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited.
So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing capacity of the entire airport.

Odgovori
M

Ovaj stručnjak MTW bi mogao da ostavi (pravo) puno ime i prezime da znamo koga da pitamo kad nam zatreba konsultacija oko aerodroma ili vazdušnog saobraćaja uopšte.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Slobodan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Nisam imao to zadovoljstvo citati da ste pokusali kupiti kartu za JFK ali sam vam naveo novinski clanak o tome da je Etihadov A330 leteo za to vreme (u pitanju je januar 2019) na relaciji BEG-JFK. Takodje vrlo cesto se taj EY avion mogi naci na flightradaru dok je YU-ARA bio na checku. To sto…

25. Apr 2019.Pogledaj

Nenad, Skopje na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

U zelji da pojacete utisak o nekim negativnim okolnostima za poslovanje ZL mislim da ste preterali sa mapom o aerodromima do kojih se stize za tri sata. Do pola i vise od aerodroma nema se sanse stici za kako vi kazete "oko tri sata', pa podrazumevalo to i 3 sata i 59 minuta. Kako za…

25. Apr 2019.Pogledaj

Statisticar na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Dajte onda da odgovorimo ako ne vama onda onima cije ste pitanje preneli u svom tekstu: "Drugi pak ističu da je Zagreb vodeći prema broju interkontinentalnih linija". Odgovor je jasan, nije. Beograd je vodeci po tom kriterijumu. Aerodrom od 6 miliona bez BA, IB i KL? Ne valjaju vam HNL i AYT? OK, evo vam…

25. Apr 2019.Pogledaj

vesko na: [ANALIZA] Šta je urađeno posle godinu dana: Srpski MiG-ovi 29, trenutni status flote

Yoda Rusi danas imaju daleko manje aviona u odnosu na godine kada se raspao SSSR.Danas je najbrojniji i najbolji avion u ruskom vazduhoplovstvu Mig 31 samo sto su ih 90-te imali oko 500 komada a danas manje od 200 u aktivnoj upotrebi.SU 35 koji je u aktivnoj proizvodnji je negdje na 70-80 primjeraka u upotrebi…

25. Apr 2019.Pogledaj

miki na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

180 meleona je za masine i delove ni kod babe nema dzabe. Prica o poklonu je za MMF i Informer.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend