BEG airport status
Škola ultra-lakog letenja kod Zemun Polja: Šest novih pilota odškolovano u junu Kada je reč o rekreativnom letenju ultra-lake letelice su po performansama odavno "pregazile" Cesne i Pajpere iz 60-tih godina / Foto: Ivan Bukvić

Škola ultra-lakog letenja kod Zemun Polja: Šest novih pilota odškolovano u junu

Šest novih letača, šest novih dozvola Direktorata civilnog vazduhoplovstva ultra-lakim pilotima koji su svoja „krila“ dobili na aerodromu „13. maj“ pored Zemun polja.

Kako su za Tango Six rekli iz škole letenja zmajeva, ultra-lakih aviona i žirokoptra, iza interesantnog posta na njihovom sajtu stoji vest koja pokazuje koliko je ovaj segment generalne avijacije aktivan. Verovatno najaktivniji u srpskom civilnom vazduhoplovstvu.
 
 

Sve je počelo sa motornim zmajevima / Foto: Ivan Bukvić

– Tri dozvole su dozvole novopečenih pilota motornih zmajeva, druge tri ultra-lakog aviona. Petoro kandidata je svoju obuku započelo pre dva do tri meseca dok je jedan obuku na avionu započeo prošle godine.

Obuka se sastoji od teoretskog i praktičnog dela, radimo po odobrenom planu i programu Direktorata civilnog vazduhoplovstva a polaganja ispita su zadnje sedmice svakog kalendarskog meseca osim jula i januara.

Ako želite postati pilot morate odslušati 75 sati teorije, leteti zmaja 15 sati ili žirokopter 35 sati, dok je za avion potrebno 30 sati. Jedini smo u Srbiji koji vas mogu obučiti za letenje u žirokopteru.

Raspon godina i interesovanja zainteresovanih je zaista šarolik. Pomenutih novih šest kolega dolaze iz raznih profesija. Jedan je hirurg, drugi je asistent na tehničkom fakultetu, treći je preduzednik. Mada, kako mi volimo da kažemo, na livadi nije bitno ko si i šta si, već kako letiš. – kažu za Tango Six sa „13. maja“.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

i

Cisto iz radoznalosti, koliko kostaju ovakvi kursevi?

Odgovori
G

Plavo nebo momci i devojke!

Odgovori
z

Veliki pozdrav za Boska i sve pilote na 13 maju

Odgovori
B

Ova prva slika je prosto fantastična…

Odgovori

На жалост велика већина ултра лаких авиона је релативно мала за наше људе.

Ја сам са својих два метра једва возио П92, док је у Цесни 172 уреду са простором за мене…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš1977 na: Makedonija i Bugarska unapređuju vojnu saradnju, Srbija želi da dokaže sposobnost remonta helikoptera Mi-17

Nisam siguran da razumem. Da li Moma trenutno radi (po prvi put) remont makedonskih Mi-17, ili trenutno radimo (pregovaramo) na tome da ih u bliskoj buducnosti remontujemo u Momi uz rusko odobrenje i dodatni trening naravno? Izvinjavam se al mi stvarno nije jasno posle ovog clanka i Vulinove izjave. Hvala unapred.

26. Sep 2017.Pogledaj

Voja na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi ostaje tek par kompanija

Nadam se da se ovaj scenario neće obistiniti u skorije vreme. Bojim se da ako do ovoga dođe da će dovesti do pada konkurencije i da će cene u avionskom prevozu početi da rastu i da će avio prevoz ponovo biti samo privilegija bogatih.

26. Sep 2017.Pogledaj

Golub na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Veoma interesantno. Moracu da probam kada sledeci put budem leteo negde. Jedino, gorak ukus u ustima ostavlja cinjenica da poznajem profesora na Saobracajnom fakultetu u Beogradu, koji je godinama (mozda i duze) od svojih sredstava, troseci svoje slobodno vreme, sklapao i pravio simulator za svoje studente, posto fakultet nije imao para za nesto takvo. A,…

26. Sep 2017.Pogledaj

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj