BEG airport status
Škola ultra-lakog letenja kod Zemun Polja: Šest novih pilota odškolovano u junu Kada je reč o rekreativnom letenju ultra-lake letelice su po performansama odavno "pregazile" Cesne i Pajpere iz 60-tih godina / Foto: Ivan Bukvić

Škola ultra-lakog letenja kod Zemun Polja: Šest novih pilota odškolovano u junu

Šest novih letača, šest novih dozvola Direktorata civilnog vazduhoplovstva ultra-lakim pilotima koji su svoja „krila“ dobili na aerodromu „13. maj“ pored Zemun polja.

Kako su za Tango Six rekli iz škole letenja zmajeva, ultra-lakih aviona i žirokoptra, iza interesantnog posta na njihovom sajtu stoji vest koja pokazuje koliko je ovaj segment generalne avijacije aktivan. Verovatno najaktivniji u srpskom civilnom vazduhoplovstvu.
 
 

Sve je počelo sa motornim zmajevima / Foto: Ivan Bukvić

– Tri dozvole su dozvole novopečenih pilota motornih zmajeva, druge tri ultra-lakog aviona. Petoro kandidata je svoju obuku započelo pre dva do tri meseca dok je jedan obuku na avionu započeo prošle godine.

Obuka se sastoji od teoretskog i praktičnog dela, radimo po odobrenom planu i programu Direktorata civilnog vazduhoplovstva a polaganja ispita su zadnje sedmice svakog kalendarskog meseca osim jula i januara.

Ako želite postati pilot morate odslušati 75 sati teorije, leteti zmaja 15 sati ili žirokopter 35 sati, dok je za avion potrebno 30 sati. Jedini smo u Srbiji koji vas mogu obučiti za letenje u žirokopteru.

Raspon godina i interesovanja zainteresovanih je zaista šarolik. Pomenutih novih šest kolega dolaze iz raznih profesija. Jedan je hirurg, drugi je asistent na tehničkom fakultetu, treći je preduzednik. Mada, kako mi volimo da kažemo, na livadi nije bitno ko si i šta si, već kako letiš. – kažu za Tango Six sa „13. maja“.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

П

На жалост велика већина ултра лаких авиона је релативно мала за наше људе.

Ја сам са својих два метра једва возио П92, док је у Цесни 172 уреду са простором за мене…

Odgovori
B

Ova prva slika je prosto fantastična…

Odgovori
z

Veliki pozdrav za Boska i sve pilote na 13 maju

Odgovori
G

Plavo nebo momci i devojke!

Odgovori
i

Cisto iz radoznalosti, koliko kostaju ovakvi kursevi?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mr na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

Valjda će sva četiri biti jednosedi,pa da skrpimo jednuneskadrilu.Za naše sirotinjske uslove dosta.

23. Apr 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je niški aerodrom samoodrživ i koja je logika njegovog limitiranja od strane države?

Što se tiće LCC molim Vas da pročitate moje članak o tome. U pravu ste to je kompleksna i vrlo široka tema. I zato je i obrađena u nekoliko članaka. Nitko ne kaže da se putnici u Nišu temelje na turizmu. U ovom članku se jasno navodi koliki je broj turista sada i kakva su…

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Da se razumjemo i ne lazemo, MENA plemena ne mogu funkcionirati bez cvrste ruke. Ipak je godina 1439.

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Krivo se izrazavas. Iskander ne koristi nista, ove druge koriste Iskander kao platformu........ Ponovit cu, vojna moc, ako nije popracena gospodarskim razvojem je K od ovce.

23. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend