BEG airport status
Promocija najmlađih oficira Vojske Srbije: Naleti avijacije bez MiG-ova U preletima avijacije najverovatnije će učestvovati tri Gazele. / Foto: Dragan Trifunović

Promocija najmlađih oficira Vojske Srbije: Naleti avijacije bez MiG-ova

Svečanost povodom promocije najmlađih oficira koji su završili školovanje u 138. klasi Vojne Akademije kao i u 3. klasi Medicinskog fakulteta Vojnomedicinske akademije, održaće se u subotu 9. septembra ispred Doma Narodne skupštine sa početkom u 11 časova.

Promociji potporučnika prisustvovaće najviše državno i vojno rukovodstvo, kao i brojni gosti iz zemlje i inostranstva a prve oficirske činove dobiće 187 kadeta i kadetkinja među njima 160 iz Vojne Akademije od kojih 12 iz Angole i jedan iz MUP-a Republike Srpske. Medicinski fakultet završava 24 kadeta iz 3. klase i troje sa master studija.

Prema protokolu svečanosti, planirano je da se najboljima u rangu uruče sablje, dok će najuspešnijim kadetima po vidovima i službama biti uručeni pištolji sa posvetom. Najbolji kadeti Medicinskog fakulteta dobiće paradne bodeže. Svečanost će uveličati muzički program u izvođenju Umetničkog ansambla MO ’’Stanislav Binički’’ i Reprezentativnog orkestra Garde.

Kao što smo i do sada navikli defile i postrojene ešalone najmlađih oficira preleteće i avijacija Vojske Srbije što za mnoge predstavlja i najzanimljiviji momenat ovog događaja. Ove godine učešće Ratnog Vazduhoplovstva biće skromno u skladu sa ne baš sjajnim stanjem koje vlada u ovom vidu naše vojske.

Na nebu iznad Beograda su na pripremama su do sada uočena tri školsko-borbena aviona G-4 „Super Galeb“, tri helikoptera Gazela i jedan jurišnik Orao. Na samoj promociji bi u skladu sa stanjem u datom momentu moglo doći i do određenih izmena kada je u pitanju brojnost vazduhoplova.





Komentari

o

Ha ha pa izmena može da bude samo u vidu smanjenja. Očigledno je da su čak i 29ke prizemljene ili samo jedna (pokušava) da čuva naše nebo. Što se tiče onih 6 29ki, izgleda da kasno stižu…ako uopšte ikada i stignu…

Odgovori
G

Stici ce,a kad ce poleteti je pitanje? Bolje zaboravi na njih.

P

Odložih dvogled rezignirano.
Dvadesetdevetke su i definitivno van stroja, nadao sam se da je barem jedna u letnom stanju. Spala knjiga na dva slova, u ovom slučaju na tri G-4-orke i Orla, a lovaca u letnom stanju NULA. A.Radić više ne mora da se plaši da ćemo ostati bez dežurne pare (a neizvesnost je ponekad bolja od istine):.
Dođe mi da krenem po kraju sa korpom za priloge za srpsko vazduhoplovstvo, jer ako ne možemo dva lovca da posedujemo i držimo u ispravnom stanju ne znam šta možemo!?!
A tek što saosećam sa pilotima koji verovatno više sati sanjaju da lete nego što imaju sati naleta…
Valja ponoviti onu čuvenu: ‚‚Ko ne hrani svoju vojsku, hraniće tuđu.“

Odgovori
C

Ti mislis da je Radic izjavio to, bas u tom trenutku, jer se plasi? :)

r

Ма прича човек оно што мора а стање у РВ знамо сви а знаћемо још боље кад војска изађе на улице да протествује због стања у војсци и њеном најзахтевнијем роду који је пред гашењем

S

Ili si isuvise mlad, ili zaboravan, ili ne zelis da se secas vremena kada je vojska dobro hranjena. Kada je najbolje hranjena, najmanje je cuvala narod i drzavu.

s

Јуче сувежбали и било се супер гледати са Г-4 из зграде

Odgovori
S

Jeli se zna kada nam stizu Migovi iz Belorusije i Rusije?
Zar ne lete ni oni dvosedi Mig21?

Odgovori
N

Sve i da stignu danas ti Migovi iz Rusije,oni nisu ispravni i moraju na remont a to moze da traje i nekoliko godina.Sto se tice „keceva“,samo jedan je povremeno u letnom stanju,jednosedi su neispravni a druga dva dvoseda koja se “ vode na stanju“ nisu letela mesecima…

R

„Keceva“?
Pa sta nismo nedavno remontovali jedan Mig21U dvosed?
Treba da vratimo nekoliko biseva u letno stanje, bar da imamo tu dezurnu paru.

Z

A,hr.narucila za svoje helikoptere (hellfire) a mi nemozemo sredit avijaciju strasno.

Odgovori
R

Nista od toga. Stizu im navodno tek 2020.

M

Da stižu 2020-te ali su već plaćene. Nikad nije kasno i barem nešto rade a ovi naši….sem toga negde sam pročitao da već imaju neku količinu koja je stigla sa helikopterima.

M

@Miki

Došle su samo vježbovne HELLFIRE (bez motora), označene s 2 plave linije. S nima vježbaš montiranje, povezivanje, letenje te zahvaćanje cilja.

M

@Medo s mora
Pa slušaj nije ni to loše jer će piloti i mehaničari da budu spremni do 2020 kada stignu bojeve. Ima neke logike s obzirom daće koliko sam shvatio biti plaćene u celosti do 2020.

L

Leteo je i tegljač meta Super Galeb G4, ev. broj. 23601 – narandžasto-crni

Dakle, dva „vojna“ G4, 1 trenažni G4, jedan Or’o…. T’ga

Odgovori
M

Koja je momentalno stvarno brojcano stanje operativnih aviona i helikoptera? Moze neko ko to zna da nabroji po tipu? Koliko komada kojeg je u letnom stanju?
Orao?
G-4?
Mig-29?
Mig-21?
Mi-8?
Gazela?
???

Odgovori
N

Orao 2-3kom,G-4 4-5 kom,Mig-29,na stanju 4 kom,jedan leti,dva neispravna,jedan posluzio kao donor za delove.Mig-21 3 kom zvanicno na stanju,od cega je zadnjih godinu dana leteo samo jedan.Mi-8/Mi-17 5-6 na stanju,Gazela 8-10 ispravnih.

r

Управо прелетео пар Орлова

M

Neka lete…
Dogodinu ili dve ce da lete leteći ćilimi i metle…

M

Kaze Lazanski da mig29 ne lete i da je zadnji udarila ptica i sad je i taj pokvaren…
Jad i beda….

i

Koliko se secam tokom prethodnih promocija u oficire leteli su ili orlovi ili migovi a nikad oba tipa letelice.Najverovatniji razlog tome nije neispravnost aviona nego ogromna buka koju stvara forsaz u centru grada.Nisu bas svi stanari centra ljubitelji avijacije..

Odgovori
r

Да вероватно су мислили на станаре и изашли им у сусрет следеће године ће на промоцији да прелете једрилице

P

Da li neko razmišlja o mogućnosti otkaza motora prilikom preleta niz bulevar i preko centra grada? Relativno mala visina, da li je brzina u svakom trenutku dovoljna da se letelica kojoj je otkazao motor sigurno usmeri ka nenaseljenom području i tamo sruši? Ili se nadamo da neće valjda…?

Odgovori
R

Razmisljaju o tome isto koliko razmisljaju o gradjanima, kojima na dva dana obustave prevoz i saobracaj i naprave kolaps. Umesto da urade promociju na Kalemegdanu, idealno mesto, istorijsko, a avioni nek lete iznad usca koliko hoce.

M

такође ја једном поставио слично питање пилоту Г-4 у вези прелета, поготово оно кад су промоцике, шта ако се деси не дај Боже деси…? човек ми каже, не питај, само молимо Бога да све буде ОК. највише их плаше управо птичурине, јата голубова и сврака…једина „заштита“ су им упаљени фарови у носу Г-4 јер као неко провалио да то плаши и растерује птице…ни он сам не верује у ту теорију…

M

A dali neko razmislja sta bi imali sad da nismo mi sve uzeli i da se sve devedesetih rasporedilo ravnomerno po bivsim republikama? I ovo je dobro da je ovoliko izdrzalo.

Odgovori
n

Pa da je ostalo tako po bivsim republikama nista ne bi ni letelo, ovako je bar bilo u mogucnosti da se odrzava i reparira. Bila bi jos bolja situacija da se srpska avio industrija nije politicki rasejavala po ostalim republikama.

D

Nemoramo mi ni znati tacno u detalj koliko ima Migova itd . Naravno da ima sigurno neki MIG u Batajnici u slucaju bilo cega da poleti. I da ce mo dobiti iz Rusije Avione dobit ce mo naravno ubrzo ne sumljam u to . Malo vise Pozitive bi voleo da cujem ovde a ne samo nevalja ovo nevavlja ono.

Odgovori
j

Kakvu ti pozitivu očekuješ kada ovde stvarno, ali stvarno, ama baš ništa ne valja. I ovi koji su danas promovisani ima za koju godinu polovina njih da napusti vojsku i razbeži se po belom svetu. Treba pogledati istini u oči i priznati da je u Srbiju stigao sudnji dan. Samo što se mi pravimo blesavi pa kao to još ne primećujemo. Ono što valja od podoficira i nižih oficira se razbežalo po belom svetu i sada tamo po nekim afričkim državama rade kao telohranitelji njihovih tajkuna i bogataša. Jedan deo radi za strane kompanije koje obezbeđuju trgovačke brodove od somalijskih pirata. Skoro svako u vojsci ko nije tatin sin ili tatina ćerka je klisnuo negde preko. Ostali su samo karijeristi ili oni časni a koji nemaju gde da odu, ili su pred penzijom, ili imaju poroduce pa im je sada teško da život počinju iznova negde u inostranstvu. A nizbrdica je krenula kada naši političari u vreme rušenja Berlinskog zida nisu bili u stanju da prepoznaju situaciju i odrede politiku koja je tada bila dobitna kombinacija.Ne čini li ti se malo čudno da smo od svih bivših komunističlimh država samo i isključivo mi u buli i problemu. Sve ostale su otišle ispred nas. Neke malo dalje, neke mnogo dalje a neke svetlosnu godinu dalje. Samo smo mi još uvek u apsolutnom bedaku bez naznaka na napredak na bilo kom nivou. Jedini napredak nam je u količini gadosti i srama koje televizije emituju u rijalitijima. Tu smo nenadmašni.

D

james: OK, otvorio sam oči, pogledao u istinu i, recimo, u pravu si. Da čujem, prosvetli me: šta predlažeš da se radi?Dosta mi je opisisvanja stanja!

A

I ja sam bio optimista, uvek još sam, ali nažalost… imaju nekih 12 meseci da dovuku onu opremu koju su najavili pre 5 godina i da daju ljudima neki impuls optimizma da dolaze bolja vremena. Nemožes čoveka da staviš na standby onako: „ljudi vidimo se 2020te!“

s

Ovo je ono sto govorim vec mesecima – nema dovoljno tehnickog osoblja koje treba da odrzava avione, a ovi koji su tu-ili ne znaju ili gledaju da se sto pre demobilisu… Pilota koliko-toliko jos ima!
Realno, K-verzije Mig21 bi mogle da se osposobe i delom modernizuju za 4-5mil Eur/kom i da uz U verzije budu operativne do 2025. Ali, starije teh. osoblje je u penziji a mladje uci za novije avione, jer, realno, ko ce da uci za tehnologiju 1970ih, kada im ni roditelji nisu bili zivi?
Treba uloziti sredstva u prekopotrebne helikoptere i VOJIN/ARJ PVO do 2025, a potom polako izabrati nesto novo…
I tu lako moze da se nadje 25-30, mozda i vise miliona Eur godisnje iz sadasnjeg budzeta MO Srbije!

Odgovori

Ово само показује, тежину прелета нашег Орла.

Odgovori
S

Susedi nam potiho grade vazduhoplovstvo, a nama jedva leti jedan Mig. Narucili helfajere za kajove, odlucuju (ovaj puta za ozbiljno izgleda) za eskadrilu lovaca f16Barak ili Gripen. Nekako naginju na Baraka cini se. Nadam, se da ce sve ovo nase da osvesti.

Odgovori
D

Na zalost Stevo nece ih osvestiti. Vodje zemlje Srbije, su prodavaci magle.

P

@Dragan
Da su samo prodavci magle, jos bismo i nekako. Mnogo je to veca banda i mnogo su to veci izdajnici nego sto se cini. I ovi sada i oni prethodni, bez razlike! A „rezultati“ njihovog udruzenog „rada“ u poslednjih 30 godina polako pristizu i tek ce nam biti servirani u lice u vidu starosne strukture sanovnistva, zdravlja, ekonomije, i stanja svih institucija, pa i vojske, koje bi trebalo da rade u sluzbi obicnog coveka, gradjanina, ali i naroda!

D

Stevo, oni pricaju o dogradnji ali tu nista nemasa sada.

Hrvatska – uredu dobili su OH-58D! To je dobra investicija. Ali su izgubili An-32 i Mi-24 bez zamijene. Broj MiG-21 je spao na 12 aviona od preko 30 u 1990-ima. A MiG-21 su vec odavno planirali staviti u penziju.

Od drugih susjeda:

Bugari vec preko 10 godina trtljaju o novom lovcu a nema nista. Broj operativnih Su-25 i MiG-29 pada! A Mi-24 isto tako vise ne leti.

Rumunija je spala na 12 F-16AM/BM i slicni broj MiG-21. A skoro svi drugi avioni i helikopteri su zastarjeli. Ponovo puno pricaju – ako bi planovi bili realizirani trebali su imat 48 F-16 i 96 AH-1 do sada! Neki njhiov general je cak pricao o F-35 a oni jedva da uvedu jednu eskadrilu F-16-ica koji su 30 godina stari.

Albanija – postala policijska sluzba sa neoruzanim helikopterima.

Bosna – svega 4 helikoptera jos lete.

Madzarska – kupili 14 JAS-39 ali to je u biti sve. Druge nove opreme nema osim 2 AS350 sto su dobili od Aeromedicinske sluzbe i mali Mi-8T iz 1970-ih koji su dobili od Finske i Rusije. Treba zamijeniti Mi-8 i An-26 ali tu nema nista.

DOK NEMA KONKRETNE NARUZBE, NEMA NISTA OD PRICE!

D

Zaboravio kazati – Hrvati su ludi ako kupe F-16A/B Netz (Izrael ne prodaje F-16C/D Barak)

Te krntije su medunajstarijim F-16A/B na svijetu a tesko su korisceni u razlicitim ratovima. A cak da su F-16C/D Barak onda bi bili Block 30 koji su isto stari i tesko koristeni.

A usput F 16 Netz (a i F-16C/D Barak) i ACE obnova nisu kompatibilni sa NATO standard F-16AM/BM ili Americkim F-16C/D-30/40.

Da Hrvati imaju pameti kupili bi JAS-39C/D. On je dovoljan za svrhe Hrvatske, relativno jeftin, a bio bi novi (ili puno noviji ako kupe bivse Svedske).

Ako ce kupiti polovne F-16, onda najbolja opcija je bivse Americke F-16A/B sa nadogradnjom do F-16AM/BM. Amerika je veliki broj F-16A/B penzionirala u AMARC 1990-ima. Ti avioni imaju puno manje casova nego neke stare Izraelske krntije.

M

@Dead1

Par dopuna na tvoj post:

Bugari – izabrali GRIPPEN-a, počeli su s pregovorima oko nabave
http://obris.org/nato/bugarska-pocinje-pregovore-o-gripenu/

Rumunjska – imaju ambiciozne planove, skoro kao Poljska
Lovci
http://obris.org/nato/rumunjska-dobila-prve-f-16/

Helikopteri (što bih volio ove vidjeti u HRZu)
https://www.defender.hr/naslovnica-izdvojeno/rumunjska-potpisala-preliminarni-sporazum-za-kupnju-borbenih-helikoptera-ah-1z/

PZO
https://www.defender.hr/naslovnica-izdvojeno/rumunjska-nabavlja-proturaketni-sustav-patriot/

Oklop:
https://www.defender.hr/naslovnica-izdvojeno/rumunjska-narucila-jos-jednu-seriju-oklopnih-vozila-piranha-iii/
https://www.defender.hr/naslovnica-izdvojeno/rumunjska-ce-nabaviti-njemacke-oklopne-transportere-boxer/
(Inače BOXER je njemačka verzija PATRIE)

Hrvati:
– An-32B nisu operativni, jer nam ne trebaju, mada je pao prijedlog konvezije u PP avione, što bi bilo interesantno rješenje:
https://www.defender.hr/naslovnica-izdvojeno/konverzija-an-32b-u-sastavu-hrz-i-pzo-u-an-32p-za-gasenje-pozara-u-kontinentalnom-dijelu-rh/
– Mi-24V su proglašeni neperspektivnim krajem 90-ih i u prodaji su,
– JAS 39/C/D je po mnogima najbolji izbor, novi ili polovni, a F16 Netz bi bio najgore rješenje,
– bit će tu raznih političkih pritisaka i ponuda, o kojima nećemo znati ništa do potpisivanja ugovor o kupoprodaji (osim kuloarskih priča).

D

Medo s more,

Nema jos konkretnih naruzba.

Drzave puno pricaju i potpisuju puno dokumenata ali dok nema knokretne naruzbe, nema nista od toga. Planovi su isto za vraga cak za bogate zemlje – sijeti se da je USAF dobio sverage 187 F-22A or 750 planiranih! Isto tako Francuska ce dobiti 180 Rafale a ne skore 300 planiranih.

Bugari su prije mijesec dana odlucili da pregladuju odluku za novi avion:

https://www.flightglobal.com/news/articles/bulgarian-parliament-to-review-fighter-selection-pro-440364/

Rumuni su planirali proizvoditi AH-1RO Dracula cak 2000-e. Od toga nije bilo nista. A za sadasu samo potpisali „Letter of Intent“ to jest kazali su da bih voljeli kupiti AH-1.

Isto tako su sve price o 48 F-16, a oni su samo kupili 12! Sada planiraju jos jednu eskadrilu d0 2020-e a konkretnih planova nema kamoli naruzba.

Do 2020 su jedini F-16A/B naprodaji Americki a ti nemaju MLU (glavnina NATO su vec rasprodan ili pretvoreni u staro zeljezo. Norveski F-16A/B idu prvi u penziju a oni su vec kazali da ce ti u staro zeljezo.

Racunajuci da je trebalo 3 godine da uvedu Portugalske, to znaci da su vec trebali naruciti tih novih 12 ako ih zele do 2020-e.

Sto se tice An-32 zamijene, ti avioni su potrebni za sve internacionalne misije sto se Hrvati mijesaju u. Racunaj da cak mala Lithuanija ima 3 C-27J! A i Bugari i Slovaci su isto tako kupili takve avione.

T

Izraelski Barak su modernizirani na Barak 2020 nivo i nikako ne predstavljaju loše rješenje.

Gripen C/D se ne proizvodi pa je vrlo čudno kako bi Hrvatska mogla kupiti „nove“ Gripene. Više mi se čini kako bi kupili „nove“ na papiru, a u stvarnosti rebrandirane rabljene/remontirane Gripene iz švedskog RZ.

Pitanje je koliko je pametno kupiti nešto što koristi toliko mali broj zemalja.

Odgovori
D

JAS-39C/D bih ipak bili 10-15 godina mladzi nego rabljeni Izraeski F-16.

„Pitanje je koliko je pametno kupiti nešto što koristi toliko mali broj zemalja.“

Racunaj da F-16C/D-Barak 2020 je Izraelski standard, ne NATO standard. To je slicno kao Austrija koja koristi „unique“ verziju Eurofighter i pogledaj kolko oni imaju problema. A i zato bilo ko sa F-16A/B ADF ih zamijenjuje sa F-16A/B MLU (poput Jordana) ili nadogradjuje do F-16AM/BM.

Znaci oko 2030 kad Izrael se reijesi F-16C/D-30 Hrvati ce biti jedina zemlja sa F-16C/D-30 Barak! To je zaista glupava ideja.

Avioni F-16C/D-30 su inace preko 30 godina stari. Oni su uvedeni u Izraelsku sluzbu izmedu 1986 i 1988-e!

Izrael nije ikad kazao da prodavati F-16C/D? Zasadasu samo je javno na prodaji F-16A/B Netz.

F-16C/D (ne F-16I) su jos upotrebi sa ovim jedinicama:

101 Sqn – F-16C/D-40
105 Sqn – F-16C/D-40
109 Sqn – F-16D-30/-40
115 Sqn – F-16C/D-40
117 Sqn – F-16C-30

Prvih 25 F-35I ide u 140 Sqn (zadnji avion je F-16A/B). Druga eskadrila ce vjerovatno biti 110 Sqn (bivsi F-16C/D-30) ili 116 Sqn (bivsi F-16A/B) (a mozda cak i 144 Sqn). A moguce je da ce F-35 druga eskadrila zamijenit prastare F-15A/B iz 133Sqn).

Stoga ako se Izrael reijesi F-16C/D-30, znaci da moraju izgubiti jos jednu eskadrilu.

Broj F-16C/D (ne racunajuci F-16I):

48 x F-16C-30
29 x F-16C-40
21 x F-16D-30
27 x F-16D-40

TOTAL: 125 (od 135 kupljenih)

Racunajuci da je Izraeska eskadrila ima 25 aviona, to znaci da 125 je dovoljno za 5 eskadrilla (koliko postoji u IDF/AF sada).

A racunaj da zbog gubitaka su upravo ukinuli 110 Sqn sto je bila 6-a eskadrila F-16C/D.

Nekazem da je to nemoguce. Samo nevjerovatno za sada.

D

Korekcija:

115 Sqn je Aggresor jedinica koja a dobila F-16C 2017-e godine da zamijeni F-16A/B. F-16C su iz 110 Sqn koja je ukinuta 2017-e.

To ne promijeni brojeve. Idalje znaci ako Israel prodaje F-16C/D-30 da more ili smanjiti broj aviona u eskadrili ili ukinuti jednu eskadrilyu.

Треба додати и да Швеђани разматрају поновно покретање производње Грипена Ц и Д ако за то буде довољно интересената.

За сада су у игри Словачка, Хрватска, Бугарска и Боцвана.

d

Hvala Živojin.

A Thailand zeli barem jos 6 JAS-39C/D da popuni eskadrilu (a mozda cak i 7 zato sto su izgubili jedan).

Potenticijalna proizvodnja JAS-39C/D:
Bugarska – 8-16
Hrvatska – 8 -18
Slovacka – 9
Botswana – 8-9
TOTAL: 33 – 52

To nije losi broj aviona.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj

vesko na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Alene ocito ti nije jasno jer je recimo Insbruck u Austirji koji vazi za izuzetno tezak aerodorm tkz C kategorije za koji je u pripremi letjenja potrebno da se prodje vjezba na simulatoru na znacajno manjoj nadmorskoj visini od aerodroma Ponikve.Imas li ti dana radnog staza u civilnom vazduhoplovstvu covjece ?Zasto stalno pises kao da…

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Umesto da ušrafe daske na wc šoljama i oribaju te iste toalete, te bolje označe signalizaciju za kretanje i upućivanje po aerodromu, oni se igraju. Jer eto time se stavlja na "mapu evrope". Žalosno.

26. Sep 2017.Pogledaj

Djape na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Super, ajd da ulozimo jos koji milon eura u Kraljevo pa da napravimo konkurenciju Nisu, koji nije profitabilan sa 300.000 putnika, koji je na 150km od Kraljeva pa da imamo dva neprofitabilna aerodroma.

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar Čelik na: Etihad ervejz uveo plaćanje avio-karata na rate od 3 do 60 meseci za region Bliskog Istoka

niska cena nafte i odmah stisla kriza i na bliskom istoku. sledeće je plaćanje preko administrativne zabrane. šalu nastranu, bilo bi interesantno kada bi neka kompanija uvela plaćanje u kriptovalutama, npr bitkoinu i ethereumu, za početak.

26. Sep 2017.Pogledaj