BEG airport status
Održan treći sastanak Regionalnog komiteta za traganje i spasavanje u Beogradu Republika Srbija pozvana da pokrene postupak registracije Memoranduma o osnivanju Komiteta kod ICAO / Foto: DCV

Održan treći sastanak Regionalnog komiteta za traganje i spasavanje u Beogradu

Treći sastanak Regionalnog komiteta za traganje i spasavanje u civilnom vazduhoplovstvu održan je u Beogradu, saopšteno je iz DCV-a.

Kako navode, sastanku su prisustvovali eksperti iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Mađarske, Makedonije, Slovačke, Slovenije, Srbije i Crne Gore, kao i predstavnici EUROCONTROL-a.

– Učesnici su predstavili rezultate rada tri radne grupe formirane u okviru ovog tela, otvorivši pri tom brojne teme koje se tiču traganja i spasavanja u njihovim zemljama, ali i međunarodne saradnje u ovoj oblasti. – objašnjavaju iz Direktorata.

Prva sednica Upravnog odbora Regionalnog Komiteta 9. novembra u Beogradu / Foto: DCV

Na dvodnevnom zasedanju najviše vremena posvećeno je radu na Nacrtu prekograničnog međudržavnog multilateralnog sporazuma o saradnji u oblasti traganja i spasavanja, koji bi trebalo da omogući neposrednu razmenu informacija i saradnju na gotovo celokupnoj teritoriji Jugoistočne Evrope, kažu iz DCV-a i dodaju:

– Podržan je predlog Srbije da se tokom 2018. godine organizuju dodatne obuke u skladu sa potrebama regiona, kao i da se u tom smislu iskoriste dostupni fondovi Evropske unije. Takođe, tokom sastanka je predstavljen i novi logo Komiteta, izneti su predlozi za zajedičko učešće ekperata na međunarodnim konferencijama, a Republika Srbija pozvana je da pokrene postupak registracije Memoranduma o osnivanju Komiteta kod ICAO. –

Prva sednica Upravnog odbora Regionalnog Komiteta biće održana u Beogradu 9. novembra ove godine. Na toj sednici, gde se očekuje učešće najviših predstavnika vazduhoplovnih vlasti i organizacija zaduženih za traganje i spasavanje iz regiona, kao i prisustvo direktora Eurokontrola i ICAO kancelarije za Evropu i Severni Atlantik, Slovačka će preuzeti predsedavanje od Srbije za 2018.godinu, navode iz DCV-a.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend