BEG airport status
Neto dobit „Nikole Tesle“ u prva tri kvartala ove godine veća od dve milijarde dinara U trećem kvartalu ove godine neto dobit veća 33% nego u trećem kvartalu prethodne / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Neto dobit „Nikole Tesle“ u prva tri kvartala ove godine veća od dve milijarde dinara

Neto dobit beogradskog aerodroma u prva tri kvartala ove godine iznosi 2,7 milijarde dinara i veća je 14% u odnosu na isti period prethodne godine, dok je bruto dobit u odnosu na identičan period 2016. godine veća 13%, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, poslovna dobit nakon tri kvartala veća je 15%, ukupni prihodi veći 9%, a poslovni prihodi 11% veći u odnosu na isti period prošle godine.

Kada je reč o trećem kvartalu, neto dobit veća je 33%, dok je bruto dobit 30% veća nego u trećem kvartalu prošle godine. U istom periodu, poslovna dobit veća je 16%, dok su ukupni i poslovni prihodi veći 11%, kažu sa beogradskog aerodroma.

Ukupna ulaganja u opremu i investicije oko dve milijarde dinara / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

U prva tri kvartala 2017. godine, ukupna ulaganja u opremu i investicije u cilju poboljšanja komfora i kvaliteta usluge iznose oko 2 milijarde dinara, objašnjavaju sa „Tesle i dodaju:

– Među najvažnijim investicijama koje su realizovane u prva tri kvartala su: uređenje centralnog hola i adaptacija prostora za registraciju putnika Terminala 1, nabavka sistema za automatsko navođenje vazduhoplova, poslovno-informacionog sistema, opreme za samostalnu prijavu putnika i prtljaga, 2 trakasta transportera – elevatora.

Tu je takođe i nabavka elektro traktora, kargo utovarivača nosivosti 20t i kargo utovarivača nosivosti 7t, putničkih kombi vozila, teretnih dostavnih vozila, putničkih vozila, traktora za guranje i vuču širokotrupnih vazduhoplova, samohodnog vozila robota za eksplozivne naprave, nabavka i instalacija transportnog sistema prtljaga, sistema za upravljanje pametnom zgradom, kao i sistema za otkrivanje i ometanje dronova i mnoge druge opreme. –

Takvi rezultati ostvareni su najviše zahvaljujući povećanju broja putnika u tri kvartala od 9%, povećanju prometa robe i pošte od 38%, ali i racionalizaciji poslovanja, uz očekivanja da će do kraja godine „Tesla“ ugostiti više od 5,3 miliona putnika, kažu sa beogradskog aerodroma.

Komentari

T

Svaka cast samo napred!!! Bravo za Aerodrom! Ja bih imao samo jedno pitance ne znam da li mi je promakla vest ili ne ali me interesuje sta je i doke je stiglo sa renoviranjem T1 na Beogradskim Aerodromu jer sam poslednji put bio u avgustu i jos su radili lep deo su zavrsili tada ali je jos ostalo pa me interesuje dokle se stiglo i lada se planira zavrsetak radova. Hvala!

Odgovori
m

Čekajte, pa taj aerodrom se prodaje? Sa NETTO prihodom od 2.7 mrd. dinara, tj. negde EUR 24 miliona, za tri kvartala, dakle verovatno bar EUR 32 miliona godišnje, sa stalnim rastom? Reč je o strateškoj infrastrukturi, koja je ključna za finansijsku i političku nezavisnost jedne zemlje, obzirom da je jedan takav u Srbiji (ne računam Niš)! I to još zemlja koja tvrdi da je vojno neutralna! Ko je ovde lud?

Odgovori
G

Svi mi…

V

Kako reče onaj „najveći sin“?

„Mi nemamo stručan kadar da rukovodi Aerodromom“!

Mora da je to sve zato što je On izuzetno pametan?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend