BEG airport status
Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene "BLADE" antena / Foto: Diamond

Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene

Dve austrijske visokotehnološke kompanije, proizvođač aviona Diamond Aircraft Industries GmbH i proizvođač antena PIDSO-Propagation Ideas & Solutions GmbH zajednički su razvili potpuno novo rešenje u sferi avionskih antena.

Po prvi put primanje signala u frekventnim opsezima S i C je kombinovano u samo jednoj anteni dok su do sada bile potrebne dve. Kompaniji Diamond Aircraft je bilo potrebno ovakvo rešenje za svoje avione specijalne namene DA42 MPP i DA62 MPP a u firmi PIDSO je pronađen savršen partner za saradnju.

Alexander Hauthaler, Tehnički direktor za avione specijalne namene kompanije Diamond Aircraft Industries Austria izjavio je:

– Diamond Aircraft je dobro poznat po tehničkim finesama i inovacijama kako bi se našim klijentima ponudila najnovija tehnologija. Naročito brzo napreduje tehnologija komunikacije podacima. Zato smo počeli sa razvojem antene sa trostrukim frekventnim opsegom koja je dvostruko polarizovana i koja će odgovarati budućim zahtevima. Rešenje koje je stvoreno zajedno sa kompanijom PIDSO ima odlične performanse i karakteristike.-

PIDSO živi od maksime da svojim klijentima ponudi najbolje moguće antensko rešenje za njihove posebne zahteve konkretne primene kao i da, koliko je to moguće, zadrži niske direktne i indirektne troškove.

– Razvoj antene BLADE, koja je prilagođena potrebama kompanije Diamond Aircraft, je najbolji primer našeg načina rada. Dve odvojene antene su integrisane u samo jednom kućištu što je mnogo bolje za aerodinamiku aviona. Osim toga montaža originalne opreme kao i zamene se mogu uraditi za kraće vreme pošto se mora postaviti samo jedna antena – rekao je direktor prodaje firme PIDSO Mag. Armin Hirsch.

– Antena BLADE jasno pokazuje šta se može uraditi kada dve visokotehnološke kompanije rade zajedno. Dual polarizovana trostruka band antena sa integrisanom zaštitom od munja je dizajnirana specijalno za mrežne MIMO aplikacije. Ova tehnologija će ispuniti različite buduće potrebe kupca – dodaje generalni direktor PIDSO-a Dr. Christoph Kienmayer. – Saradnja sa Diamond Aircraft je uvek bila postavljana na najviši nivo i odvijala se u veoma dobroj atmosferi. Kvalitet rezultata govori sam za sebe.-

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ZZ na: [POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

Pregovori o preuzimanju programa nisu toliko novi, vec se suskalo na prolece o tome, ali su navodno bili propali. Ovo je takodje bio i strateski potez da se ne desi kao sto je bilo sa auto industriojom gde su uleteli Kinezi i kupili gotov proizvod, npr Volvo Automobile. Na duge staze ovde je jedino profitirao…

18. Oct 2017.Pogledaj

Strahinja na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

Tako mi je zao sto necu moci da prisustvujem ovom dogadjaju. Zadnjih nekoliko aeromitinga i dogadjaja me prati maler da uvek imam obaveze na taj datum a plus zivim daleko od BG. Srce mi se cepa zbog toga, jer se jos uvek secam zadnja dva devedesetih Kada sam kao klinac gledao Su-30 i Grcki Miraz.…

18. Oct 2017.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

Naravno da sezonski letovi nisu isto što i letovi koji se obavljaju tijekom cijele godine? No, jednako tako je totalni diletantizam reči da sezonski letovi nisu long-haul. Eurocontrol definira long-haul kao letove koji su preko 4.000 km. Zagreb-Dubai to jest, Beograd-Dubai to nije. No, molio bih da istovremeno ne mješate širokotrupce (wide-body) i long-haul. Širkotrupci…

18. Oct 2017.Pogledaj