BEG airport status
Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene "BLADE" antena / Foto: Diamond

Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene

Dve austrijske visokotehnološke kompanije, proizvođač aviona Diamond Aircraft Industries GmbH i proizvođač antena PIDSO-Propagation Ideas & Solutions GmbH zajednički su razvili potpuno novo rešenje u sferi avionskih antena.

Po prvi put primanje signala u frekventnim opsezima S i C je kombinovano u samo jednoj anteni dok su do sada bile potrebne dve. Kompaniji Diamond Aircraft je bilo potrebno ovakvo rešenje za svoje avione specijalne namene DA42 MPP i DA62 MPP a u firmi PIDSO je pronađen savršen partner za saradnju.

Alexander Hauthaler, Tehnički direktor za avione specijalne namene kompanije Diamond Aircraft Industries Austria izjavio je:

– Diamond Aircraft je dobro poznat po tehničkim finesama i inovacijama kako bi se našim klijentima ponudila najnovija tehnologija. Naročito brzo napreduje tehnologija komunikacije podacima. Zato smo počeli sa razvojem antene sa trostrukim frekventnim opsegom koja je dvostruko polarizovana i koja će odgovarati budućim zahtevima. Rešenje koje je stvoreno zajedno sa kompanijom PIDSO ima odlične performanse i karakteristike.-

PIDSO živi od maksime da svojim klijentima ponudi najbolje moguće antensko rešenje za njihove posebne zahteve konkretne primene kao i da, koliko je to moguće, zadrži niske direktne i indirektne troškove.

– Razvoj antene BLADE, koja je prilagođena potrebama kompanije Diamond Aircraft, je najbolji primer našeg načina rada. Dve odvojene antene su integrisane u samo jednom kućištu što je mnogo bolje za aerodinamiku aviona. Osim toga montaža originalne opreme kao i zamene se mogu uraditi za kraće vreme pošto se mora postaviti samo jedna antena – rekao je direktor prodaje firme PIDSO Mag. Armin Hirsch.

– Antena BLADE jasno pokazuje šta se može uraditi kada dve visokotehnološke kompanije rade zajedno. Dual polarizovana trostruka band antena sa integrisanom zaštitom od munja je dizajnirana specijalno za mrežne MIMO aplikacije. Ova tehnologija će ispuniti različite buduće potrebe kupca – dodaje generalni direktor PIDSO-a Dr. Christoph Kienmayer. – Saradnja sa Diamond Aircraft je uvek bila postavljana na najviši nivo i odvijala se u veoma dobroj atmosferi. Kvalitet rezultata govori sam za sebe.-

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Radi li Adria pametno ili ne?

Da, Bombardier želi prodati i Dash i CRJ. CRJ pregovaraju sa Kinezima. Viking bi imao smisla, ako su uzeli DHC-6 i Canadair CL-215 i CL-415, onda svakog smisla ima da uzmu Q400.

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Vukovarac: Moraću latinicom da pišem. Vidim da ste i vi primetili da Vulin uglavnom priča gluposti raduje me to.Modernizacija je za svih 10 aviona ne samo za doniranih 6,Što se tiče prvi modifikacije to je modifikacija 6 doniranih kao što su 4 modifikovani pre oko 10 godina na SD,Kasnije treba da se odradi modernizacija koja…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend