BEG airport status
Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene "BLADE" antena / Foto: Diamond

Diamond u saradnji sa kompanijom PIDSO razvio novu antenu za svoje avione specijalne namene

Dve austrijske visokotehnološke kompanije, proizvođač aviona Diamond Aircraft Industries GmbH i proizvođač antena PIDSO-Propagation Ideas & Solutions GmbH zajednički su razvili potpuno novo rešenje u sferi avionskih antena.

Po prvi put primanje signala u frekventnim opsezima S i C je kombinovano u samo jednoj anteni dok su do sada bile potrebne dve. Kompaniji Diamond Aircraft je bilo potrebno ovakvo rešenje za svoje avione specijalne namene DA42 MPP i DA62 MPP a u firmi PIDSO je pronađen savršen partner za saradnju.

Alexander Hauthaler, Tehnički direktor za avione specijalne namene kompanije Diamond Aircraft Industries Austria izjavio je:

– Diamond Aircraft je dobro poznat po tehničkim finesama i inovacijama kako bi se našim klijentima ponudila najnovija tehnologija. Naročito brzo napreduje tehnologija komunikacije podacima. Zato smo počeli sa razvojem antene sa trostrukim frekventnim opsegom koja je dvostruko polarizovana i koja će odgovarati budućim zahtevima. Rešenje koje je stvoreno zajedno sa kompanijom PIDSO ima odlične performanse i karakteristike.-

PIDSO živi od maksime da svojim klijentima ponudi najbolje moguće antensko rešenje za njihove posebne zahteve konkretne primene kao i da, koliko je to moguće, zadrži niske direktne i indirektne troškove.

– Razvoj antene BLADE, koja je prilagođena potrebama kompanije Diamond Aircraft, je najbolji primer našeg načina rada. Dve odvojene antene su integrisane u samo jednom kućištu što je mnogo bolje za aerodinamiku aviona. Osim toga montaža originalne opreme kao i zamene se mogu uraditi za kraće vreme pošto se mora postaviti samo jedna antena – rekao je direktor prodaje firme PIDSO Mag. Armin Hirsch.

– Antena BLADE jasno pokazuje šta se može uraditi kada dve visokotehnološke kompanije rade zajedno. Dual polarizovana trostruka band antena sa integrisanom zaštitom od munja je dizajnirana specijalno za mrežne MIMO aplikacije. Ova tehnologija će ispuniti različite buduće potrebe kupca – dodaje generalni direktor PIDSO-a Dr. Christoph Kienmayer. – Saradnja sa Diamond Aircraft je uvek bila postavljana na najviši nivo i odvijala se u veoma dobroj atmosferi. Kvalitet rezultata govori sam za sebe.-

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

@Nebojsa Navodi u vezi sa taksama na INI su netacni. Iznosite pogresne podatke a sve to o cemu pricate je lako proverljivo. Pozdrav za Alena.

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

E da, kad bi bilo minimum volje... Bojim se da ste u pravu oko nedostatka vizije. Ne slažem se da je Banja Luka u povoljnijem položaju: 1. Sarajevo je daleko veći grad, sa daleko većom dijasporom, brojem turista, poslovnjaka, posebno iz arapskog svijeta... Bitno više potencijalnih putnika gravitira Sarajevu nego Banja Luci. 2. Tuzla je…

16. Aug 2017.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Da kad bi bilo minimuma volje da se tako nešto uradi. Aerodrom Mahovljani su žrtva političkog sljepila i to će tako ostati. Ljudi koji su u menadzmentu nemaju apsolutno nikakvu viziju. A Banja Luka je u daleko povoljnijem položaju nego i Sarajevo i Tuzla. Mnogo više ljudi gravitira oko Banja Luke. Mnogo više je bolje…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Ma ne, naravno da ne, bože mili. Ali ova linija povezuje dva velika srpska etnosa. Samim time ona jest etnička linija, egzistencijalno bitna za Republiku Srpsku, te etnička obveza za Republiku Srbiju. Jednako kao što bi to morala biti i linija Zagreb-Mostar. Pritome većina putnika jesu Srbi (poslovnjaci, studenti, radnici, znanastvenici, sportaši, novinari, estrada, obrazovni…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Hvala puno Mladjo. Još nisam ni zagrebao problem BNX. No, kada se jednom odlučim napisati članak o tome bojim se da neću smjeti ne samo doći na taj aerodrom nego ni proći kroz Republiku Srpsku. :-) Ma da, Banja Luka ignorira Banja Luku, to ste dobro rekli, ali to i piše u tekstu. Jasno sam…

16. Aug 2017.Pogledaj