BEG airport status
„Nikola Tesla“: U prvoj polovini godine neto dobit veća od milijardu dinara Ukupni ostvareni prihodi beleže 4,42 milijarde dinara / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“: U prvoj polovini godine neto dobit veća od milijardu dinara

U prvoj polovini godine beogradski aerodrom ostvario je neto dobit u iznosu od 1,38 milijardi dinara, dok ostvarena bruto dobit iznosi 1,64 milijarde, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, ukupni ostvareni prihodi beleže 4,42 milijarde dinara, dok poslovni prihodi iznose 4,33 milijarde dinara.

– Usluge Aerodroma Nikola Tesla u prvih šest meseci koristilo je 2.311.893 putnika, što je za 9% više u odnosu na isti period prošle godine. Prevezeno je i 10.408 tona robe i pošte, što je povećanje od čak 24% u odnosu na isti period 2016. godine. – kažu sa Aerodroma.





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Svaka čast! Čestitam!

Odgovori
Be

Svaka cast!

Dobrim delom ovo je rezultat uspesne Air Serbie koja je od ANT napravila mali hub i pokrenula citav niz drugih, indirektnih poslova.

Odgovori
Sh

I ova vlast hoce da da aerodrom u koncesiju? Ili je u pitanju teski diletantizam ili je u pitanju nesto drugo. (kladim se na ovo drugo)

Odgovori
Vl

Shone,
Ako se opkladiš na to „Drugo“ dobio si opkladu.

Sh

Razlika između bruto i neto prihoda je zapanjujuće mala. Plaćaju li oni porez?

Odgovori
Vl

Platili su smešno mali porez. Ako se ne varam par hiljada evra.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj