BEG airport status
Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona / Foto: Airbus

Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona

Kako je Erbas upravo objavio, potpisan je ugovor o prodaji 430 uskotrupnih aviona što je ujedno i najveća narudžbina u istoriji komercijalne avijacije.

Fond Indigo Partners, koji je zaslužan za finansiranja nabavki letelica za low cost avio-kompanija širom sveta, potpisao je sa evropskim proizvođačem do sada najveću narudžbinu za uskotrupne A320neo danas na Dubai Airshowu.

Naručeni avioni nisu namenjeni samo za jednu kompaniju. Indigo je, zparavo, koristio pregovaračku snagu svojih partnerskih avio-prevoznika kako bi ostvario kupovinu, verovatno i popuste, u velikim količinama. Avioni će pripasti kompanijama Frontier erlajns u Sjedinjenim Američkim Državama, meksičkom Volarisu, mađarskom Viz eru i čileanskom Džetsmartu. –

Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona u vrednosti od 49.5 milijardi USD, saopšteno je iz Erbasa. Kako navode, Viz eru će pripasti 72 A320neo i 74 A321neo aviona, Frontieru 100 A320neo i 34 A321neo, Džetsmartu 56 A320neo i 14 A321neo, a Volarisu 46 A320neo i 34 A321neo aviona.

Viz eru prva isporuka 2022. godine

Deo narudžbine 430 erbasovih uskotrupaca čini i Viz erova narudžbina 146 aviona A320 familije (72 aviona A320neo i 74 aviona A321neo), koja je ostvarena danas na Dubai Airshowu potpisivanjem memoranduma o razumevanju (MoU) sa Erbasom, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, prve isporuke će početi 2022. godine, ali će najveći broj aviona biti isporučen 2025-2026. nakon što se završi isporuka 110 aviona A321neo koje je kompanija naručila 2015 godine.

Takođe, memorandum ostavlja Viz eru mogućnost da naknadno koriguje narudžbinu i da zameni jedan broj naručenih aviona A320neo za A321neo ili obrnuto u zavisnosti od sopstvenih potreba u budućnosti, kažu iz kompanije i dodaju:

– Prema trenutnim kataloškim cenama, vrednost naručenih aviona premašuje 17,2 milijarde dolara uz uračunate popuste koje je Erbas odobrio. Narudžbina će postati zvanična onog trenutka kada bude odobrena od strane akcionara Viz era.

Sa ovom narudžbinom, ukoliko bude odobrena od strane akcionara, ukupan broj naručenih aviona od Erbasa iznosiće 282, uključujući 8 aviona A320ceo i 18 aviona A321ceo, čija isporuka kreće početkom 2019, kao i 110 aviona Airbus A321neo, sa planiranim početkom isporuke od 2019. i završetkom do 2025. godine. –

Komentari

Z

Kao sto @Alen rece par puta, A319 je mrtav avio i niko ga ne porucuje. Ako se predvidjanja ostvare za taj segment Airbus ima C300

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend