Nakon manje od četiri godine Er Srbija je juče dočekala svog desetmilionitog putnika, saopšteno je iz te avio-kompanije.
Kako navode, desetmilionitom putniku predstavnici Er Srbije čestitali su dok se prijavljivao na njihov let JU212 od Beograda do Tirane.
Tada su mu uručili i vaučere za besplatne povratne karte koje će moći da iskoristi za putovanje na bilo koju destinaciju koja je u ponudi Er Srbije.
– Veoma mi je drago što smo za manje od četiri godine prevezli 10 miliona putnika. To znači da smo, u proseku, svakodnevno prevozili skoro 7.000 ljudi iz Beograda i ka njemu, što je istovremeno izuzetno veliki doprinos srpskoj privredi. – rekao je tim povodom generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.
Bosko
Mozda su prevezli 10 mil. putnika,ali su u minusu 650 mil. evra.Tako da nema tu realnog uspeha nego je statistika varljiva nauka.
Pisite malo o tome kako posluje Er Srbija,zasto mehanicarske licence nisu priznate od EASA,zasto celokupno vazduhoplovstvo ne ulazi u sistem EASA,ko to koci i zasto,ako cemo posteno o vazduhoplovstvu.
Zmaj
Zašto se ne piše o tome da od 1. novembra celokupna ASGS (AirSerbia Ground Service) prelazi na platni spisak AD Aerodrom Nikola Tesla, a nastaviće da rade samo avione Air Serbia-e. I ovako su imali popust na popust, popust na knjiženje, saberi oduzmi plaćaju 20% celokupnog iznosa koji bi trebalo da plaćaju Aerodromu za usluge, dobro bi bilo da je i toliko. Pored svega toga opet u minusu, da ne pominjem da se odustalo od koncesije zato što ni jedan koncesionar nije želeo da prihvati parazita ( Air Serbia ) na svojoj grbači po preuzimanju aerodroma.
Neka plaćaju građani Srbije neuspele projekte, i zaslužili su.
Jordan
Bosko, bio bih ti zahvalan ako bi dao malo više detalja kako si došao do te sume od 650 miliona evra.