BEG airport status
Emirates i flydubai: Umesto spajanja dve kompanije dogovor o partnerstvu Partnerstvo podrazumeva ugovor o kod šeru, usklađivanje rasporeda letenja i optimizaciju mreže / Foto: Emirates

Emirates i flydubai: Umesto spajanja dve kompanije dogovor o partnerstvu

Avio-kompanije Emirates i flydubai potpisale su ugovor o partnerstvu, saopšteno je iz Emiratesa.

Partnerstvo podrazumeva ugovor o kod šeru (codeshare), usklađivanje rasporeda letenja i optimizaciju mreže, navodi taj avio-prevoznik i dodaje:

– Partnerstvo nadilazi tzv. code-sharing i uključuje saradnju na integrisanju mreža destinacija dve avio-kompanije i usklađivanje rasporeda letenja. Novi model će putnicima flydubaija omogućiti jednostavnu i laku povezanost sa Emirejtsovim destinacijama koje obuhvataju šest kontinenata, dok će putnicima Emirejtsa na raspolaganju biti regionalna mreža destinacija koju nudi flydubai. –

Do 2020. godine mreža od 240 destinacija / Foto: Emirates

Kako navode, trenutna zajednička mreža obuhvata 216 destinacija, a do 2022. godine, očekuje se da će ta mreža sadržati 240 destinacija, prema kojima će se leteti kombinovanom flotom od 380 letelica.

– Obe avio-kompanije će i dalje imati zasebnu upravljačku strukturu, ali će međusobno nadopunjavati mrežu destinacija kako bi povećale svoje poslovanje i ubrzale rast. Partnerstvo će biti pokrenuto tokom narednih meseci s prvim poboljšanim kod šer aranžmanom u poslednjem tromjesečju 2017. godine. – kažu iz Emirejtsa.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jason Born na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Sedista su savim ok, jedino sto po meni nije trebalo ukidati onakve obroke. To mi se nimalo nije dopalo. Obrok je ranije bio sasvim pristojan a sada je mizeran poput Lufthansinog.

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

@Adrian Čini mi se da je Alen već pisao o tome da novi sicevi nisu manje udobni od starih i da čak nude više mesta pred koljenima. Znači ovo sa drvenim klupama je samo zlonamerno. Biznis Klasa se koliko se meni čini nije često koristila. Sam sam se uverio u to na jednom letu od…

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Blokiran račun Montenegro erlajnsa: Čeka li flotu prizemljenje?

@Vladimir :-) čitaš li ti pre nego što počneš komentarisati? 1. Nigde nisam napisao da je "bolje podići cenu..." nego je tvoj istomišljenik napisao da bi se digle cene u slučaju monopola. 2. Nisam napisao da kroz veću cenu "pomazeš bratu..." nego kroz preuzimanje Montenegro Airlinsa od strane AS bez obzira kolika bi cena karata…

24. Jul 2017.Pogledaj

Dejan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Leteo više puta u Lufthansi (koristi ista) Tvrdo neudobno nema pobišenog naslona za glavu. Moram da skupljam ramena. Jednom rečju sedim kao veverica! Loša do zla Boga!

24. Jul 2017.Pogledaj

ivan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Moj osecaj je da su stara sedista bila nesto udobnija, mada se ja sa svojih 184cm visine uvek nesto patim u avionima. Ja bi bio zadovoljniji sa novim sedistima samo da su ostavili malo vise razmaka medju njima, ovako ispade da su stvarno napravili pomak prema LC kompanijama ali sa regularnim cenama. Doduse da budem…

24. Jul 2017.Pogledaj