BEG airport status
Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču Prvi, još neprovereni, izveštaji sa lica mesta govore da je uzrok incidenta ruda koja je ispala iz ležišta.

Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču

Avion kompanije „Infinity Aviation“ Cessna Citation 525 YU-MTU učestvovao je danas u incidentu prilikom procesa prevlačenja sa jedne na drugu platformu Aerodroma Nikola Tesla.

Uprkos početnim netačnim navodima klasičnih medija da je letelica vlasništvo kompanije „Prince Aviation“ (koji su sada ispravljeni), kako Tango Six saznaje, učesnici u incidentu bili su traktor za vuču letelica jedne i oprema i avion druge biz-jet čarter kompanije.

Kako je za naš portal potvrđeno iz „Prince Aviationa“ oni nemaju nikakve veze sa incidentom osim pomoći kolegama u procesu prevoženja njihovog aviona:

– Mi praktično nemamo ništa sa ovim događajem. Pozajmili smo vozilo za vuču aviona „Infinity Aviationu“ jer ono koji oni inače koriste nije bilo raspoloživo. Naše vozilo je u potpunosti bilo ispravno i njime je upravljao avio-mehaničar „Infinity Aviationa“. Rudu za vuču letelice su takođe oni obezbedili. Mi smo dakle dali samo opremu koja je bila potpuno ispravna i koja nije bila faktor u celom događaju. – rekli su iz Princa za Tango Six.

Kako takođe saznajemo, šteta na letelici nije značajna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Davor na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Nakon one sramote sa Kinezima, mislim da će cena Rafala značajno pasti, jer je do sada bio nerealno skup.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj