BEG airport status
Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču Prvi, još neprovereni, izveštaji sa lica mesta govore da je uzrok incidenta ruda koja je ispala iz ležišta.

Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču

Avion kompanije „Infinity Aviation“ Cessna Citation 525 YU-MTU učestvovao je danas u incidentu prilikom procesa prevlačenja sa jedne na drugu platformu Aerodroma Nikola Tesla.

Uprkos početnim netačnim navodima klasičnih medija da je letelica vlasništvo kompanije „Prince Aviation“ (koji su sada ispravljeni), kako Tango Six saznaje, učesnici u incidentu bili su traktor za vuču letelica jedne i oprema i avion druge biz-jet čarter kompanije.

Kako je za naš portal potvrđeno iz „Prince Aviationa“ oni nemaju nikakve veze sa incidentom osim pomoći kolegama u procesu prevoženja njihovog aviona:

– Mi praktično nemamo ništa sa ovim događajem. Pozajmili smo vozilo za vuču aviona „Infinity Aviationu“ jer ono koji oni inače koriste nije bilo raspoloživo. Naše vozilo je u potpunosti bilo ispravno i njime je upravljao avio-mehaničar „Infinity Aviationa“. Rudu za vuču letelice su takođe oni obezbedili. Mi smo dakle dali samo opremu koja je bila potpuno ispravna i koja nije bila faktor u celom događaju. – rekli su iz Princa za Tango Six.

Kako takođe saznajemo, šteta na letelici nije značajna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj

Vlad na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Boki, U slučaju kupovine takvog aviona on ne bi leteo samo za naše potrebe već i za potrebe trećih strana. Dakle, angažovanost bi mu bila na potrebnom nivou. Što se tiče izvoza naše namenske, pa taj avion se koristi i za dopremanje opreme koja se kupi za VS. I na kraju, iznamljivanje aviona svakako plaća…

12. Dec 2024.Pogledaj

Pavle na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

onda mora da postoji trzaj? kako to izgleda sa decjeg camca na naduvavanje?

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Jordan Izvoz nase namenske je previse mali da bi uopste razmisljali o kupvini heavy transportnog aviona. Sta ce nam previse skup za odrzavanje avion kada se jednostavno moze iznajmiti avion za koje troskove placa naravno kupac tog nauruzanja. Kada bi bilo posla za njega, pa i ajde da razmislimo o tome. Ovako za dva leta…

12. Dec 2024.Pogledaj