BEG airport status
Od početka godine „Konstantin Veliki“ opslužio 200 hiljada putnika Očekuje se da do kraja godine bude opsluženo preko 320.000 putnika / Foto: Aerodrom "Konstantin Veliki"

Od početka godine „Konstantin Veliki“ opslužio 200 hiljada putnika

Od početka godine opsluženo je 200.000 putnika zaključno sa današnjim letom Viz era iz Memingena, saopšteno je sa niškog aerodroma.

– Zahvaljujući broju evropskih destinacija do kojih se leti sa niškog aerodroma (ukupno 10) i broju letova kojih je 23 na nedeljnom nivou (kao i najavljeni letovi od 31. oktobra na relaciji Stokholm – Niš – Stokholm), naša očekivanja su da do kraja 2017. godine na našem aerodromu bude opsluženo preko 320.000 putnika. – kažu sa „Konstantina Velikog“.

Na kraju prethodne godine broj opsluženih putnika na tom aerodromu iznosio je 124.917, čime je ostvaren porast obima poslovanja u pogledu broja opsluženih putnika za više od 30% u odnosu na 2015. godinu kada je taj broj iznosio 36.258 putnika, navode sa niškog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Napravite samo jos do nekog mora.Moze bar Tessaloniki !!!

Odgovori
BB

Da, meni bi pasala linija Banja Luka – Niš – Solun…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj