BEG airport status
Poleteo A330neo – prva od tri Erbasove sertifikacione test letelice u vazduhu A330neo opremljen najnovijim Rols Rojs motorima "Trent 7000" / Foto: Airbus

Poleteo A330neo – prva od tri Erbasove sertifikacione test letelice u vazduhu

Prvi let A330neo obavljen je jutros u 09:57 časova po lokalnom vremenu, pri čemu je avion poleteo iz Tuluza, a let sproveden na ruti preko jugozapadne Francuske, saopšteno je iz Erbasa. Avion je u vazduhu proveo četiri sata i 13 minuta.

Kako navode, ovaj avion (MSN1795) verzije A330-900 prvi je od tri sertifikacione test letelice koje su poletele, a opremljen je najnovijim Rols Rojs motorima „Trent 7000“.

– Sertifikacioni program letelice A330neo podrazumeva oko 1.400 probnih sati leta. Taj program sadrži 1.100 sati leta za verziju A330-900, kako bi se do sredine 2018. godine obezbedile EASA i FAA sertifikacije, kao i 300 sati leta za verziju A330-800 koja će biti sertifikovana 2019. godine. – objašnjavaju iz Erbasa.

Probni letovi A330neo porodice biće obavljeni sa tri sertifikaciona test aviona (dva A330-900 i jedan A330-800), kao i prvom proizvodnom letelicom A330-900, kažu iz Erbasa i dodaju:

– Najnovija generacija Erbasove širokotrupne porodice A330neo, koja je počela da se proizvodi u julu 2014. godine, pokazala se kao ekonomična i pouzdana, a primetno je i smanjenje potrošnje goriva od 14% po sedištu. –

Do danas je naručeno 212 aviona A330neo.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

Ex-Gastos Od Rusa me ništa ne bi čudilo da su ostavili prave avione na izvolte.Koliko su samo ostavili ispravne tehnike na početku rata Ukrima,ispade da su najveći donori Ukro armiji.Očigledno im je komanda kao i JNA 91ve.

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

"Nije tačno da kongres nebi odobrio" Mislim da imas vise misljenje kongresa nego sam Kongres. Naravno da ce blokirati, pa blokirali su Tursku za F-16V i za F-35, sto mislis da bi rekli Srbiji? Turska deblokada za F-16V samo zato sto je Turska oeobrila Svedsko primanje u NATO!. Taka kako sam rekao imas jako puno…

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

" Ika paprika12:42, 15. maj. 2024. Za 3 milijarde: – 2 eskadrile lovaca-bombardera iz Kine (zamena za Mig-29 i Orao) – 1 eskadrila trenažnih aviona – dodatni FK-3 ostane kusur " Dali mislis na Kineske J-10C ? 24 Tih aviona su oko €3 miljarde sami. Avioni kostaju oko €60 miljuna svaki, ali to je gola…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

Nije tacno to sto pisete, jer je F-22 ucestvovao u medjunarodnim zajednickim vojnim igrama u okviru NATO i to uvek sa zastrasujucom efikasnoscu. NATIO ima u sebi previse zemalja da bas niko ne bi preneo da "F-22 ne valja". Naprotiv. Ipak, postoji prica da je upravo Raffale uspeo da "pogodi" F-22 u jednoj od takvih…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

@Ех-Гастос Pa taj Japan je pravio Mitsubishi Zero i najvece bojne brodove u istoriji "Yamato" jos 1930-ih. F-15 i F-16 proizvedeni u Japanu bili su jace verzije, i prvi AESA radar u avionu u istoriji je bio bas na japanskoj verziji F-16. Uspeh japanske industrije je potpuno ocekivan i niko se tome nije smejao. Kina…

19. May 2024.Pogledaj