BEG airport status
Najbolja ponuda za koncesiju „Tesle“ najkasnije početkom januara Cela transakcija gotova u prvih nekoliko meseci naredne godine / Foto: MSGI

Najbolja ponuda za koncesiju „Tesle“ najkasnije početkom januara

Ministarka Zorana Mihajlović rekla je da se očekuje da će najbolja ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“ biti izabrana do kraja ove ili u prvih 10 dana naredne godine, prenosi Beta.

Kako navode, Mihajlovićeva je naglasila da je to prvi takav projekat koncesije u Srbiji i da su korišćena iskustva drugih zemalja koje se imale koncesije u vazdušnom saobraćaju:

– Kompletan proces je završen, privodi se kraju. Cela transakcija trebalo bi da bude gotova u prvih nekoliko meseci naredne godine. –

Tim povodom ona je objasnila i da koncesija ne znači prodaju aerodroma, već da je to strateško partnerstvo sa koncesionarom, koji ima obavezu da u narednoj deceniji ulaže u aerodrom i da ga razvija:

– Suština koncesije je da ono što mi ne možemo, a pričamo o ulaganjima od nekoliko stotina miliona evra, uradimo s nekim ko će biti koncesionar i da aerodrom koji je sada najbrže rastući u regionu, postane tranzitni centar jugoistočne Evrope. –

Mihajlovićeva je istakla i da je avio-saobraćaj najbrže rastući vid saobraćaja u Srbiji i da je u potpunosti u skladu sa evropskim i svetskim standardima, te da ne postoji nijedan deo vazdušnog saobraćaja koji nije u skladu sa svim direktivama Evropske unije, prenosi Beta.

Komentari

L

U oktobru bice u novembruuuu u novembruuuu bice u decembruuu

Odgovori
d

A po pitanju razvoja aerodroma i avio saobraćaja u Srbiji čijim razvojem po funkciji vi upravljate. Koliko ste izjava dali za Kraljevo, Ponikve, Vršac… I šta ste uradili. Ništa, veliko ništa zadnjih godina, od kada ste postali minister saobraćaja.
Zašto Air Serbia, nije zvanično potvrdila da je Niš alternativni aerodrome. Gde Vam je drugi širokotrupni avion. Jedna linija jedan avion. Po tome ste jedinstveni u svetu. Da li ste uradili i jedan kargo prema Rusiji sa voćem ili čarter sa turistima za srpske banje ili samo IL 76 pre svega za Avganistan i njemu slične po odobrenju vise komande, zna se sa kakvim teretom.

Odgovori
D

Gospodjo na funkciji ministra okupirane zemlje na pragu EU. Koncesiju aerodroma ne možete nikako opravdati, ne postoji argument u tom pravcu. Jednostavno vi ste deo namesničke vlasti koja treba da sprovede pljačku za račun odredjenih krugova sa Zapada u Srbiji. Objasnite nam da i aerodromi u Zagrebu, i u Beogradu i u Skoplju moraju svi u strane ruke. Ide francuskoj firmi. A njihov predsednik ostao bez plena u Siriji pa je tužan ovih dana, daje srceparajuće izjave o patnji sirijskog naroda pod vlašću Asada, pa ovo im je suviše mali plen prema onome šta su tamo ostavili.
Ja da sam na vašoj funkciji a verujem i milioni drugih gradjana Srbije nikada to ne bi potpisali i prihvatili.

Odgovori
D

Lepo sroceno…

S

Kad se setim propale koncesije za autoput BG-SU, gde je u koncesiji stajalo da Srbija ne sme da pravi alternativni put, pribojavam se da ce i ovde biti takva klauzula. Koncesionar ce se truditi da ima monopol, jos samo da to i drzava zakonski osigura. Preduzece Aerodromi Srbije je vec spremno da to i odradi to, ako zakonski ne bude moglo ili ne bude podobno. Dovoljno je da namerno nista ne radi, a lokalnim samoupravama je su vec izmakli kontrolu.
Ne kazem da bi se sad odjednom neko pojavio i namestio neki dodatni aerodrom, ali zasto unapred blokirati tu mogucnost. Ako neko ima zelju, sredstva i izracuna da mu se isplati, zasto da ne?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jaro King na: Kako je goreo Goran Bregović*: Unutar pakla sinoćnje vatrene stihije u avionu Er Srbije**

Među slušalaštvom jedne alternativne radijske produkcije rasprostranjeno je tzv. pravilo Gorana Bregovića, a koje glasi otprilike ovako: ako Bregi gori kuća, pali i ti svoju - biće od toga nekih para. Ako bismo se time rukovodili, možemo se nadati da bi Air Srbija mogla iz ovog "paljenja" izvući kakav finansijski dobitak.

19. Sep 2018.Pogledaj

Branko na: Montenegro erlajnz: Najbolji poslovni rezultati u prethodnih 5 godina, nelojalna konkurencija i nova sistematizacija

taj dan ima jos duuugggooo duugggooo da se ceka, nece nase ponosne drzave to da dozvole, nikad

19. Sep 2018.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Aerodromi Crne Gore vrtoglavo rastu

Alene Vi očigledno zastupate stav, što se tiče nasljeđa, koji vrijedi samo u Hrvatskoj. Mada je mimo svih propisa i regulativa. Ali kako je to vec politika bolje da ne pisemo o tome.

19. Sep 2018.Pogledaj

Vik na: Novosti: Postignut dogovor o nabavci bespilotnih letelica iz Kine, Srbija dobija pet sistema dronova nove generacije

Al-41F1 problem nije u tome sto ste pohvalili nabavku,vec sto ste odmah skrenuli u politiku i poceli i sto nije i sto jeste tacno da pripisujete proslim vlastima.Na kraju i ja vama kazem ovo sto i vi meni:budite realniji.

19. Sep 2018.Pogledaj

AL-41F1 na: Miloradović o detaljima nabavke kineskih bespilotnih letelica: Imaćemo bespilotne koje navode druge bespilotne koje dejstvuju po ciljevima

"ispod zita" znaci nesto drugo, ovo je sve regularno. Sto se tice saradnje sa Rusijom, zar ste vec zaboravili ko nam osavremenjava LA? pa i jurisnu sa Mi-35m. Malo Rusija, malo Kina, malo Z. Evropa(Airbus), malo mi sami...bice to sve na kraju dobro sa tehnicke strane, e sa ove "doktrinalne", "operativne" pa i finansijske moramo…

19. Sep 2018.Pogledaj

Send this to a friend