BEG airport status
Najbolja ponuda za koncesiju „Tesle“ najkasnije početkom januara Cela transakcija gotova u prvih nekoliko meseci naredne godine / Foto: MSGI

Najbolja ponuda za koncesiju „Tesle“ najkasnije početkom januara

Ministarka Zorana Mihajlović rekla je da se očekuje da će najbolja ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“ biti izabrana do kraja ove ili u prvih 10 dana naredne godine, prenosi Beta.

Kako navode, Mihajlovićeva je naglasila da je to prvi takav projekat koncesije u Srbiji i da su korišćena iskustva drugih zemalja koje se imale koncesije u vazdušnom saobraćaju:

– Kompletan proces je završen, privodi se kraju. Cela transakcija trebalo bi da bude gotova u prvih nekoliko meseci naredne godine. –

Tim povodom ona je objasnila i da koncesija ne znači prodaju aerodroma, već da je to strateško partnerstvo sa koncesionarom, koji ima obavezu da u narednoj deceniji ulaže u aerodrom i da ga razvija:

– Suština koncesije je da ono što mi ne možemo, a pričamo o ulaganjima od nekoliko stotina miliona evra, uradimo s nekim ko će biti koncesionar i da aerodrom koji je sada najbrže rastući u regionu, postane tranzitni centar jugoistočne Evrope. –

Mihajlovićeva je istakla i da je avio-saobraćaj najbrže rastući vid saobraćaja u Srbiji i da je u potpunosti u skladu sa evropskim i svetskim standardima, te da ne postoji nijedan deo vazdušnog saobraćaja koji nije u skladu sa svim direktivama Evropske unije, prenosi Beta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Su

Kad se setim propale koncesije za autoput BG-SU, gde je u koncesiji stajalo da Srbija ne sme da pravi alternativni put, pribojavam se da ce i ovde biti takva klauzula. Koncesionar ce se truditi da ima monopol, jos samo da to i drzava zakonski osigura. Preduzece Aerodromi Srbije je vec spremno da to i odradi to, ako zakonski ne bude moglo ili ne bude podobno. Dovoljno je da namerno nista ne radi, a lokalnim samoupravama je su vec izmakli kontrolu.
Ne kazem da bi se sad odjednom neko pojavio i namestio neki dodatni aerodrom, ali zasto unapred blokirati tu mogucnost. Ako neko ima zelju, sredstva i izracuna da mu se isplati, zasto da ne?

Odgovori
Dr

Gospodjo na funkciji ministra okupirane zemlje na pragu EU. Koncesiju aerodroma ne možete nikako opravdati, ne postoji argument u tom pravcu. Jednostavno vi ste deo namesničke vlasti koja treba da sprovede pljačku za račun odredjenih krugova sa Zapada u Srbiji. Objasnite nam da i aerodromi u Zagrebu, i u Beogradu i u Skoplju moraju svi u strane ruke. Ide francuskoj firmi. A njihov predsednik ostao bez plena u Siriji pa je tužan ovih dana, daje srceparajuće izjave o patnji sirijskog naroda pod vlašću Asada, pa ovo im je suviše mali plen prema onome šta su tamo ostavili.
Ja da sam na vašoj funkciji a verujem i milioni drugih gradjana Srbije nikada to ne bi potpisali i prihvatili.

Odgovori
Do

Lepo sroceno…

dr

A po pitanju razvoja aerodroma i avio saobraćaja u Srbiji čijim razvojem po funkciji vi upravljate. Koliko ste izjava dali za Kraljevo, Ponikve, Vršac… I šta ste uradili. Ništa, veliko ništa zadnjih godina, od kada ste postali minister saobraćaja.
Zašto Air Serbia, nije zvanično potvrdila da je Niš alternativni aerodrome. Gde Vam je drugi širokotrupni avion. Jedna linija jedan avion. Po tome ste jedinstveni u svetu. Da li ste uradili i jedan kargo prema Rusiji sa voćem ili čarter sa turistima za srpske banje ili samo IL 76 pre svega za Avganistan i njemu slične po odobrenju vise komande, zna se sa kakvim teretom.

Odgovori
Le

U oktobru bice u novembruuuu u novembruuuu bice u decembruuu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Millennium na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Bilo bi super da makar jednom mesečno imamo ovakve analize i drugih RV i PVO zemalja. SAD, Rusija, Kina to nam je manje više sve poznato, ali recimo da izlaze tekstovi o nekim drugim zemljama koje u vestima i komentarima ne pominjemo puno.

17. May 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Branko 30%, toliko je jeftiniji J-10 od Rafala. Ali pitanje je da li je jeftiniji na 10, 15, 20 godina, najverovatnije nije. Ne postoji vrhunsko, a jeftino, ni čekić, a kamoli avion.

17. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Разлика између Пакистанаца и Индијаца су Ј17, ПЛ15, религија и бркови.

17. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Dusan Niko ne kaze da Rafal nista ne vredi, ili da je los avion, vec da se nesto vise od tri puta jeftiniji kineski jednomotorni avion (3. klasa u Kini), pokazao bolje u ovom sukobu jer su oborili pet aviona, od kojih tri Rafala (1. klasa u EU), bez gubitaka. Svakako da je rano za…

17. May 2025.Pogledaj

Т5 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Одличан текст али без речи о стратешким ракетама и свемирском програму без кога би Индија била само већа регионална сила😎 Шалу на страну ракете Агни и Притви, слетање на месец и гомила сателита у орбити чини ову земљу светском силом.

17. May 2025.Pogledaj