BEG airport status
Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran Od 13. januara do Teherana dva puta nedeljno / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran

Iranska nacionalna avio-kompanija Iran Air od 13. januara uspostaviće direktne letove iz Beograda za Teheran, saopšteno je sa „Tesle“.

Dolazak u Beograd predviđen je u 10 časova, a polazak za Teheran u 11 časova, navode sa beogradskog aerodroma i dodaju da će se letovi tokom zimske sezone obavljati dva puta nedeljno – utorkom i subotom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta.

– Samo dve nedelje kasnije, već od 1. februara iranska avio-kompanija Qeshm Air takođe je najavila početak letova za Teheran. Letovi bi tokom zimske sezone trebalo da se obavljaju dva puta nedeljno – ponedeljkom i četvrtkom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta. Dolazak u Beograd predviđen je u 8 časova, a polazak za Teheran u 9 časova. – objašnjavaju sa „Tesle“.

Prestonice Srbije i Irana biće ponovo povezane direktnim letom nakon skoro 27 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ovo je jako lepa vest.
Beograd se kao aerodrom jako dobro razvija i ostavlja miljama iza sebe ex-Yu konkurenciju

Odgovori
Do

Zvucis kao sendvicar.

Ga

Vreme će pokazati koliko je ovo dobra vest i za ASL zbog tranzita ka Evropi i JFK, ali se na JU 500 nastavlja samo subotom sto je jedina dobra konekcija za putnike u istom danu tokom zimskog reda letenja. JU 500 je pon i čet u 07:30, sto je kasno a subotom je u 13:20 pa se lepo konektuje sa Teherana. Videćemo da li će doći do codeshare ugovora ASL ii Iran Air-a, ali to može biti jako dobar posao za ASL, kada već nije bilo snage ili energije za uvođenje ASL leta ka Teheranu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj