BEG airport status
Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran Od 13. januara do Teherana dva puta nedeljno / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran

Iranska nacionalna avio-kompanija Iran Air od 13. januara uspostaviće direktne letove iz Beograda za Teheran, saopšteno je sa „Tesle“.

Dolazak u Beograd predviđen je u 10 časova, a polazak za Teheran u 11 časova, navode sa beogradskog aerodroma i dodaju da će se letovi tokom zimske sezone obavljati dva puta nedeljno – utorkom i subotom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta.

– Samo dve nedelje kasnije, već od 1. februara iranska avio-kompanija Qeshm Air takođe je najavila početak letova za Teheran. Letovi bi tokom zimske sezone trebalo da se obavljaju dva puta nedeljno – ponedeljkom i četvrtkom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta. Dolazak u Beograd predviđen je u 8 časova, a polazak za Teheran u 9 časova. – objašnjavaju sa „Tesle“.

Prestonice Srbije i Irana biće ponovo povezane direktnim letom nakon skoro 27 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ovo je jako lepa vest.
Beograd se kao aerodrom jako dobro razvija i ostavlja miljama iza sebe ex-Yu konkurenciju

Odgovori
Do

Zvucis kao sendvicar.

Ga

Vreme će pokazati koliko je ovo dobra vest i za ASL zbog tranzita ka Evropi i JFK, ali se na JU 500 nastavlja samo subotom sto je jedina dobra konekcija za putnike u istom danu tokom zimskog reda letenja. JU 500 je pon i čet u 07:30, sto je kasno a subotom je u 13:20 pa se lepo konektuje sa Teherana. Videćemo da li će doći do codeshare ugovora ASL ii Iran Air-a, ali to može biti jako dobar posao za ASL, kada već nije bilo snage ili energije za uvođenje ASL leta ka Teheranu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj