BEG airport status
Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran Od 13. januara do Teherana dva puta nedeljno / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran

Iranska nacionalna avio-kompanija Iran Air od 13. januara uspostaviće direktne letove iz Beograda za Teheran, saopšteno je sa „Tesle“.

Dolazak u Beograd predviđen je u 10 časova, a polazak za Teheran u 11 časova, navode sa beogradskog aerodroma i dodaju da će se letovi tokom zimske sezone obavljati dva puta nedeljno – utorkom i subotom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta.

– Samo dve nedelje kasnije, već od 1. februara iranska avio-kompanija Qeshm Air takođe je najavila početak letova za Teheran. Letovi bi tokom zimske sezone trebalo da se obavljaju dva puta nedeljno – ponedeljkom i četvrtkom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta. Dolazak u Beograd predviđen je u 8 časova, a polazak za Teheran u 9 časova. – objašnjavaju sa „Tesle“.

Prestonice Srbije i Irana biće ponovo povezane direktnim letom nakon skoro 27 godina.

Komentari

G

Vreme će pokazati koliko je ovo dobra vest i za ASL zbog tranzita ka Evropi i JFK, ali se na JU 500 nastavlja samo subotom sto je jedina dobra konekcija za putnike u istom danu tokom zimskog reda letenja. JU 500 je pon i čet u 07:30, sto je kasno a subotom je u 13:20 pa se lepo konektuje sa Teherana. Videćemo da li će doći do codeshare ugovora ASL ii Iran Air-a, ali to može biti jako dobar posao za ASL, kada već nije bilo snage ili energije za uvođenje ASL leta ka Teheranu.

Odgovori
N

Ovo je jako lepa vest.
Beograd se kao aerodrom jako dobro razvija i ostavlja miljama iza sebe ex-Yu konkurenciju

Odgovori
D

Zvucis kao sendvicar.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend