BEG airport status
Odblokiran račun Montenegro erlajnsa; Rok za isplaćivanje duga do sredine oktobra Nije poznato do kada je Montenegro erlajns "bude miran" od blokade / Montenegro Airlines

Odblokiran račun Montenegro erlajnsa; Rok za isplaćivanje duga do sredine oktobra

Račun Montenegro erlajnsa jutros je odblokirala SMATSA, prenose crnogorske „Vijesti“.

Kako navode, Vlada je sa predstavnicama Kontrole letenja, sa sedištem u Beogradu, uspela da se dogovori o odlaganju vraćanja dugovanja. Takođe, Vlada je tražila da se do 15. oktobra prolongira rok za vraćanje duga koji je dospeo.

– Nije poznato do kada je dogovoreno da Montenegro erlajns „bude miran“ od blokade. Ipak, iz te avio-kompanije tvrde da su poslovali bez problema, odnosno da nije bilo štete za putnike. – pišu „Vijesti“.

Prema informacijama tog medija, premijer Duško Marković pre oko dva meseca urgirao je kod predsednika Srbije Aleksandra Vučića, da tada ne dođe do blokade računa Montenegro erlajnsa.

Kako prenose „Novosti“, ukupan dug te kompanije prema SMATSA-i poslednjeg dana juna bio je 9,9 miliona evra, a kada se uračunaju i kamate i sudski troškovi gotovo 13 miliona evra.

Ukupan dug prema SMATSA-i poslednjeg dana juna 9,9 miliona evra

– U jednoj parnici doneta je prvanosnažna izvršna presuda na iznos glavnog duga od 2,3 miliona evra plus pripadajuća kamata i sudski troškovi, koja je data na izvršenje 10. februara. To je sa kamatama 3,1 milion evra. Skupština Društva je 19. maja donela Odluku o prihvatanju druge molbe i odloženo je izvršenje na period od 60 dana. Taj rok je istekao 18. jula. – saznaju „Novosti“.

Prema njihovim navodima, Montenegro erlajns za porez i doprinose na zarade, koji nisu plaćani od 2012. godine duguje 14 miliona evra. Takođe, dug beogradskom aerodromu iznosi 1,5 miliona, „Jugopetrolu“ 790.000, „Jurokontrolu“ 702.000, a „Đenerali osiguranju Beograd“ 415.000.

Podsetimo, račun crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika 19. jula blokirali su Prva banka Crne Gore, SMATSA i još nekoliko poverilaca.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Re

Sto bi se reklo, posluju bez problema…samo se pitam cija ce krivica biti ovde u Srbiji kada proglase bankrot i ostanu duzni srpskim firmama 20 miliona evra, koji nece moci da se naplate…

Odgovori
Ku

Sad kada su ostali bez 50% aviona zbog udara ptice !
Bankrot…..

Odgovori
Ne

Eto odakle premijerka moze da nadje novac za povecanja plata radnicima iz Fiata.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj