BEG airport status
Flydubai uvodi svakodnevne letove na liniji Dubai-Beograd Letove od 29. oktobra obavljaju avioni B737-800NG / Foto: flydubai

Flydubai uvodi svakodnevne letove na liniji Dubai-Beograd

Letove na redovnoj liniji Dubai-Beograd od 29. oktobra avio-prevoznik flydubai počeće da obavlja svakodnevno, saopšteno je iz te kompanije.

Letove će obavljati avioni B737-800 čiji je kapacitet 174 sedišta od čega je 12 u biznis klasi, navodi taj avio-prevoznik i dodaje:

– Na snagu će 29. oktobra stupiti i jedinstveni red letenja po kome će svi letovi biti obavljani u isto vreme. Polazak iz Dubaija je u 9:05, a iz Beograda u 13 časova. Flydubai trenutno održava liniju ka Beogradu sa četiri nedeljna leta. –

Za putnike iz Srbije će se u ponudi, pored dosadašnjih, naći i Kilimandžaro kao nova destinacija, kažu iz flydubaija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Iv

Haha bas cudno da pocinju istog datuma kada Air Serbia ukida let za AUH…..

Odgovori
Dr

Svi sa iole malo mozga se sire i razvijaju a samo nesposobni se odricu trzista u koje su ulozili 3 godine rada i novca. Povukli su se iz IST, Atlasglobal je uveo veci avion i jos nekoliko dodatnih letova. isti slucaj sa varsavom a sad je na pomolu isto i sa Emiratima. Rukovodstvo kompanije nema uopste viziju kuda ide.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj