BEG airport status
Kompanija Amadeus proslavila 30 godina postojanja Više od 250 predstavnika industrije putovanja sa tržišta Srbije, Kosova i Crne Gore prisustvovalo proslavi / Foto: Amadeus

Kompanija Amadeus proslavila 30 godina postojanja

Kompanija Amadeus, kao pružalac naprednih tehnoloških rešenja za celokupnu industriju putovanja, proslavila je 30 godina od postojanja u toj industriji specijalnim događajem za svoje partnere, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, više od 250 predstavnika industrije putovanja sa tržišta Srbije, Kosova i Crne Gore prisustvovalo je proslavi prošle nedelje u Beogradu.

Amadeus danas posluje na preko 190 tržišta / Foto: Amadeus

– Priča kompanije započinje u Španiji 1987. godine, kada su Air France, Iberia, Lufthansa i SAS odlučili da formiraju novi globalni distribucioni sistem. Za samo 7 godina preko 100.000 putničkih agencija i avio-kompanija povezano je sa Amadeus sistemom, obeležavajući tako uspeh i razvoj kompanije.

Od tada, Amadeus povezuje sve učesnike u globalnoj industriji putovanja najsavremenijom tehnologijom i investira u istraživanje i razvoj više nego bilo koja druga kompanija u Evropi. – kažu iz Amadeusa.

Danas je Amadeus vodeći globalni distribucioni sistem koji posluje na preko 190 tržišta, dodaju iz te kompanije.

 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend