BEG airport status
Montenegro erlajns od danas sa novim rukovodstvom Novo rukovodstvo za nacionalnu avio-kompaniju Crne Gore.

Montenegro erlajns od danas sa novim rukovodstvom

Vlada Crne Gore predložila je danas nove članove Odbora direktora Montenegro erlajnsa (Montenegro Airlines), bez održavanja sednice, na osnovu probavljenih saglasnosti većine članova Vlade, saopštila je njena služba za odnose s javnošću.

Vlada je predložila Skupštini akcionara Montenegro Erlajnsa da za članove Odbora direktora kompanije izabere: Nikolu Vukićevića, Milicu Abramović (rukovodioca Avio-helikopterske jedinice MUP-a), Dragana Popovića (kapetana Avio-servisa Vlade), Dženana Demića (mašinskog inženjera) i Miroslava Bjelicu (stručnjaka sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti bezbednosti).

Kako Tango Six saznaje, za predsednika Odbora direktora crnogorske nacionalne avio-kompanije biće predložen Nikola Vukićević, sadašnji rukovodilac Direktorata za budžet Ministarstva finansija. Vukićević bi tako trebalo da postane novi prvi čovek Montenegro erlajnsa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Grupa u kojoj nema nikoga ko ima ikakve veze sa komercijalnom avijacijom, ali zato svi imaju jake veze u vladi.

Odgovori
И

Нешто ми је фрка да користим њихове услуге. У финансијским проблемима је њихова авио компанија, надам се да редовно контролишу авионе. Ер Србија за сада остаје код мене број један на релацији Срб-ЦГ.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj