BEG airport status
[NAJAVA] Fly-in na aerodromu „Utva“ u Pančevu Tim povodom biće obeleženo i 80 godina postojanja fabrike aviona „Utva“

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu „Utva“ u Pančevu

Fly-in aerokluba „Utva“ održaće se 3. juna od 10 časova na istoimenom aerodromu u Pančevu, najavio je za Tango Six organizator manifestacije Siniša Šijačić.

Tim povodom biće obeleženo i 80 godina postojanja fabrike aviona „Utva“, kao i 70 godina postojanja tog aerokluba, kaže Šijačić i dodaje:

– Od 10 do 11 časova će u holu upravne zgrade fabrike „Utva“ biti održan prijem gostiju i govor, kao i izložba maketa, modela i pilotske i vazduhoplovne opreme. Nakon toga ide se na stajanku, a u međuvremenu biće najavljena letenja. Avioni će početi da stižu već nakon 10 časova sa Lisičijeg jarka, Vojke iz Zrenjanina, Kikinde, Paraćina i Trstenika. –

U okviru prezentacije vazduhoplovne tehnike biće prikazani avioni, ultralaka avijacija, žirokopteri, motorni zmajevi, vazduhoplovni modeli i RC modeli, objašnjava Šijačić.

Pogledajte kako je izgledala svečana akademija povodom godišnjice dve Utve održana pre tri dana:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

М

Велика традиција, ред је да се обнови Србска авиоиндустрија!

Можда би треали да размисле да унапреде, модернизују и направе нов авион на бази авиона – Утва-66 у више варијанти јер је то био успешан пројекат,а већ имају искство.

Чак и Ј-20 Крагуј кад би се усавшио, модернизовао , из овог модела би мофгао можда да се развије још едан Коин авион….с обзиром на искуство и р+перформансе ранијег Крагуја..

И велике земље развијају нове авионе усавршавајући раније добре моделе, композитни материјали и сл….наравно ако има тржиште,…. треба анализирати !

Честитка Утви, надамо се да ће да се убрзано обнови, а са њима и цела ДОМАЋА авио индстрија!
Живели!

Odgovori
BB

Upravo su na flajer trebali staviti Utvu 66 a ne C172

Be

@Miki

Nazalost prespavali smo vise decenija. Konkurencija je daleko naprednija u tehnologijama, poslovodjstvu i kapitalu.

Skoro je Yugoimport preuzeo UTVU i pre par sedmica potpisan je ugovor sa kompanijom koja ima interesantne koncepte ali nema proizvodne kapacitete. Nadam se da ce od toga nesto biti jer mislim da su koncepti konpanije „Stavatti“ dobro smisljeni.
Posto se radi o americkoj koja ima i kontakte u americkom vazduhopolovstvu i medju pensionisanim pripadnicima USAF postoji realna sansa. Samo bi se svi morali potruditi!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milojica na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Odlicna ideja za Orla! Novac nije problem, Srbija je lider na zap. Balkanu, sad ima na racunu 10 milijardi evra i dolara, moze pazariti sve, veci je problem da vidimo sta nam zaista treba u ovomo novom geopolitickom okruzenju! Vidimo da zapad propada, Njemacka u krizi, Tramp ne zna dje udara, globalizam je na izdisaju…

20. May 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj