BEG airport status
Er Srbija zapošljava nove pilote: Traže se kapetani i kopiloti sa 737 tipom "Sedam tri" i dalje validna opcija za karijeru u Srbiji

Er Srbija zapošljava nove pilote: Traže se kapetani i kopiloti sa 737 tipom

Srpska nacionalna avio-kompanija objavila je danas oglas za zapošljavanje kapetana i kopilota koji već imaju type rating na avionu Boing 737 (300-900).

Er Srbija traži kapetane sa 2000 sati na tipu i minimum 4000 sati ukupnog iskustva.
Prvi oficiri koji bi želeli da se prijave nemaju minimume u satima kao zahtev već pored type ratinga moraju imati važeću CPL dozvolu ili dokaz o položenoj ATPL teoriji.

Zainteresovani se mogu prijaviti preko sledećeg linka – https://isk.omega.rs/v3/airserbia/framejobpost.php?jobpost_id=5227

C3foXTaWcAEev-j
 
Ako vas zanima kako u praksi izgledaju radna mesta za tražene pozicije pogledajte naš video iz kokpita ove legende na letu od Londona do Beograda:
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Jel ce ovo da zamirizu novi Boeingovi avionin ili je ovo samo za popunjvanje mesta za pilote koji su presli na Airbus?

Odgovori

Ovo je vec drugi put da uzimaju pilote na Boeingu u manje od dve godine, a nisu povecali broj aviona. Znači da zapravo samo popunjavaju one koji su ostisli iz preduzeca.

No, najgore je što time što zapošljavaju nove pilote pokazuju da ne planiraju da se odreknu Boeinga i da će i dalje da lete na ovim prastarim kantama.

Vl

Piloti odlaze. To je tačno.
Avioni u Avioletu nisu prastare kante. I to je tačno.
Zašto zameniti dobar, a isplaćen avion, novim koji je pod velikom hipotekom? Loš biznis potez. Pare se prave tako što su rashodi manji od prihoda. Razlika se zove zarada. Simples.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj