BEG airport status
LYBE 2312:00 Z 330°04KT 1500 R12/1600N R30/1400N BR BKN004 OVC010 01/00 Q1000 R12/2///95 NOSIG=
Nakon Batajnice i Niš dobija nov hangar za helikoptere Hangar u Nišu će biti identičan novom hangaru na Batajnici koji je završen prošle godine / Foto: Petar Vojinović

Nakon Batajnice i Niš dobija nov hangar za helikoptere

Kako su juče prenele ‘’Južne vesti’’ Vojnograđevinski centar raspisao je javnu nabavku za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju hangara sa akumulatorskom stanicom za smeštaj i održavanje helikoptera na aerodromu ‘’Niš’’. Konkursna dokumentacija javno je dostupna na Portalu javnih nabavki od 29. avgusta.

Hangar će, prema konkursnoj dokumentaciji biti identičan onom na Batajnici. Za potrebe izgradnje hangara za smeštaj i održavanje vazduhoplova na Aerodromu Batajnica u Beogradu, izrađen je i usvojen idejni i glavni projekat.

Kako je predmetni hangar na niškom aerodromu po svojim gabaritima i funkcionalnoj organizaciji identičan prethodno pomenutom, nema potrebe za izradom idejnog projekta hangara. Shodno tome, potrebno je izvršiti prilagođavanje postojećeg Glavnog projekta uslovima lokacije – navodi se u dokumentaciji.

Pošto za akumulatorsku stanicu ne postoje idejni i glavni projekat, Vojnograđevinski centar u konkursnoj dokumentaciji poziva potencijalne ponušače da ga izrade. Konkurs će, prema Portalu javnih nabavki, trajati do 29. septembra kada će biti otovrene ponude a naručilac posla će u roku od 25 dana doneti odluku o dodeli ugovora, pišu „Južne vesti“.

Komentari

k

Bice..ovo…bice …ono. Krenite nesto konacno da pravite.Nemojte da vas cekamo narednih 5 godina da napravite par hangara ..
Ova drzava je prava sprdacina

Odgovori
J

ABS, ABS…Da ovo je lepše i sigurno jeftinije za gradnju , moguće i za održavanje (mada na duži rok pitanje je) .
Betonska skloništa su dugovečnija , pružaju veću šansu preživljavanja , a mogu se klimatizovati i opremiti protiv pžarnim sistemima kao i ovi hangari koje grade.
Sa druge strane besparica je i ovo je logičan potez koji ubija 2 mve: novac i što duže očuvanje aparata( kojih nešto slabo ima)

Odgovori
S

Prvo Bataja… :D

Odgovori
s

Kao sto sam i pre rekao – po 1 ovakav hangar u Nisu i Kraljevu je nuznost, uz sredjivanje platforme i rulnica u Nisu…
Svakako, sve pohvale.
Medjutim, i dalje ne razumem zasto se ne rasciscavaju rusevine starih kaponira i hangara, prvenstveno na Batajnici?! Pa da su svaki dan sklonili po 1 kolica suta, do sada bi ocistili…

Odgovori
J

Pohvalno,dobra srvar.

Odgovori
M

Ma odlicno! Sta smestiti u hangar? 2 nova Mi17, jedan stari Mi17 i jednu staru Mi8-cu?
Gazele, sportsko-turisticke helikoptercice mozete sve da smestite u 1 hangar.
Stvarno fantastican pomak, montazno- demontazni hangar od pleha umesto armiranog betonskog kaponira!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

glup, ali po malo cita na: Izrael dejstvovao po ciljevima u Siriji, mete bile i položaji PVO, uništeni i artiljerijsko-raketni sistemi Pancir

poskidali bih izraelci kao kruske, to rade od 6-to dnev-nog rata, nekad na Mirazima, kasnije sa F-15/F-16 uz verovatno najobucenije pilote, a sukob 29-ke sa F-35 kao da SBB Vukovi igraju americki fudbal protiv Patriota i da su optimisti

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Apsolutno ste u pravu. Osim kod Emiratesa, Qatara, Singaporea i Turkisha.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Hahahaha, hvala na komplimentima, istinski mi laskaju. No, ipak malo pretjerujete, ni izbliza nije na nivou visokoškolskih udženika. Ne bojte se, uprave naših kompanija čitaju moje članke redovno. Ali nemate straha da će ovo uporabiti. Neće. Iz dva razloga, jer "tko će se sa time zaj*bavati" i za to treba imati i nešto elementarnog znanja.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Letio sam sa Emiratesom prije par tjedana za Shanghai. Istinski nevjerojatna kompanija, dvije klase iznad ostalih. Lufthansa, KLM, Air France, čak i Cathay Pacific se mogu sakriti. Ni do koljena im nisu. Letio sam i sa Qatarom isto više nego fasciniran. I da, sve je uračunato i puno toga više nego kod ostalih. Slažem se…

23. Jan 2019.Pogledaj

Dejo BL na: Nova linija: Od aprila moguć let Banjaluka-Moskva, vode se pregovori sa jednom „privatnom kompanijom“ iz Rusije

Pa ima let za Njemacku, od marta ce biti i drugi. Druga stvar ne pita se samo aerodroma Banja Luka gdje oni zele da imaju liniju, vec avio prevoznik o tome odlucuje, a uz pristanak i dobijanje slota i sa druge strane tj krajnje destinacije.

23. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend