BEG airport status
Dogovorena razmena operativnih znanja i iskustava između „Nikole Tesle“ i Aerodroma Crne Gore Prezentovana i ideja organizacije panela „Inicijativa uspešnih“ gde bi se okupili predstavnici najboljih aerodroma u regionu / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Dogovorena razmena operativnih znanja i iskustava između „Nikole Tesle“ i Aerodroma Crne Gore

Menadžment beogradskog aerodroma, predvođen generalnim direktorom Sašom Vlaisavljevićem, sastao se u Podgorici sa menadžmentom Aerodroma Crne gore, saopšteno je sa „Nikole Tesle“.

Kako navode, na pojedinačnim sastancima definisana je razmena znanja i iskustava između kompatibilnih sektora beogradskog i crnogorskih aerodroma, pre svega iz oblasti stručnih obuka zaposlenih, a zatim i u domenima obezbeđivanja, komercijale i marketinga.

– Danas smo se fokusirali na konkretnu operativnu saradnju. Aerodrom Nikola Tesla upravo izlazi iz petogodišnjeg investicionog ciklusa tokom kojeg je u razvoj aerodroma uloženo oko 70 miliona evra. Upravo o tim iskustvima naši timovi razgovarali su posebno, imajući u vidu da je u toku izgradnja privremenog terminala u Tivtu. Takođe, mi smo dobili sjajan koncesioni aranžman i u toj oblasti možemo da podelimo sva pozitivna iskustva tokom tog procesa. – objasnio je Vlaisavljević.

Tim povodom, izvršni direktor Aerodroma Crne Gore Danilo Orlandić naglasio je da su obe kompanije u procesu investicija i proširenja kapaciteta i da je, upravo zbog toga, razmena iskustava neprocenjiva.

Takođe, Vlaisavljević i Orlandić su predstavili ideju organizacije panela „Inicijativa uspešnih“ na kojem bi se okupili predstavnici najboljih aerodroma u regionu, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Beogradski aerodrom i aerodromi Crne Gore beleže stalan rast broja putnika. Do kraja godine, očekuje se rekordnih 5,7 do 6 miliona putnika u Beogradu, a Podgorica i Tivat će opslužiti oko 2,5 miliona putnika. –

Podsetimo, početkom avgusta ove godine ministar saobraćaja Crne Gore Osman Nurković rekao je da je Vlada odlučila da ponudi crnogorske aerodrome na koncesiju, pri čemu bi aerodromi u Podgorici i Tivtu bili dati na upravljanje koncesionaru na 25 do 30 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj