BEG airport status
Montenegro erlajns u prvih devet meseci ove godine prevezao više od 527 hiljada putnika, U septembru preko 72 hiljade U prvih devet meseci obavljeno 6.264 letova u redovnom i čarter saobraćaju / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih devet meseci ove godine prevezao više od 527 hiljada putnika, U septembru preko 72 hiljade

Kompanija Montenegro erlajns je u septembru prevezla više od 72 hiljade putnika, dok je u prvih devet meseci prevezeno preko 527 hiljada, od čega 350 hiljada samo u periodu od početka juna do kraja septembra, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako ističu, svi ti rezultati najbolji su u istoriji poslovanja kompanije:

– Preciznije, u septembru mjesecu ove godine Montenegro erlajns je prevezao 72.554 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, na 806 redovnih i čarter letova, što je za 8.211 putnika ili 12,8% više, sa avionom više i 84 letova u redovnom i čarter saobraćaju više, sve u odnosu na septembar 2017. godine. Prosječna popunjenost putničke kabine najveća je na letovima za Lajpcig 86%, London 84%, Beograd 83% , Frankfurt 79% i Pariz 77%.

Za četiri mjeseca visoke ljetnje sezone, u periodu od početka juna do kraja septembra, ukupno je prevezeno 350.449 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, tj. u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, sa šest operativnih aviona na 3.871 redovnih i čarter letova. To je za 52.708 putnika ili 17,7% više, sa avionom više i 474 letova u redovnom i čarter saobraćaju više u odnosu na isti period prošle godine. –

Takođe, Montenegro erlajns je u prvih devet meseci ove godine ukupno prevezao 527.532 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, na 6.264 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 63.052 putnika ili 13,6% više u odnosu na isti period prethodne godine, navode iz te kompanije i dodaju:

– Postignuti rezultati su ostvareni u uslovima velike konkurencije na tržištu, na kojem pored Montenegro erlajnsa u toku ljetnje sezone saobraća oko 45 drugih redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. I pored toga, Montenegro erlajns uspijeva da na godišnjem nivou preveze između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj