BEG airport status
Montenegro erlajns u prvih devet meseci ove godine prevezao više od 527 hiljada putnika, U septembru preko 72 hiljade U prvih devet meseci obavljeno 6.264 letova u redovnom i čarter saobraćaju / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih devet meseci ove godine prevezao više od 527 hiljada putnika, U septembru preko 72 hiljade

Kompanija Montenegro erlajns je u septembru prevezla više od 72 hiljade putnika, dok je u prvih devet meseci prevezeno preko 527 hiljada, od čega 350 hiljada samo u periodu od početka juna do kraja septembra, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako ističu, svi ti rezultati najbolji su u istoriji poslovanja kompanije:

– Preciznije, u septembru mjesecu ove godine Montenegro erlajns je prevezao 72.554 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, na 806 redovnih i čarter letova, što je za 8.211 putnika ili 12,8% više, sa avionom više i 84 letova u redovnom i čarter saobraćaju više, sve u odnosu na septembar 2017. godine. Prosječna popunjenost putničke kabine najveća je na letovima za Lajpcig 86%, London 84%, Beograd 83% , Frankfurt 79% i Pariz 77%.

Za četiri mjeseca visoke ljetnje sezone, u periodu od početka juna do kraja septembra, ukupno je prevezeno 350.449 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, tj. u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, sa šest operativnih aviona na 3.871 redovnih i čarter letova. To je za 52.708 putnika ili 17,7% više, sa avionom više i 474 letova u redovnom i čarter saobraćaju više u odnosu na isti period prošle godine. –

Takođe, Montenegro erlajns je u prvih devet meseci ove godine ukupno prevezao 527.532 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, na 6.264 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 63.052 putnika ili 13,6% više u odnosu na isti period prethodne godine, navode iz te kompanije i dodaju:

– Postignuti rezultati su ostvareni u uslovima velike konkurencije na tržištu, na kojem pored Montenegro erlajnsa u toku ljetnje sezone saobraća oko 45 drugih redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. I pored toga, Montenegro erlajns uspijeva da na godišnjem nivou preveze između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Balkanska Bezbednosna Mreža: Grčki mediji prenose da se Srbija navodno interesuje za grčke Miraže 2000

Jaoo, nisam verovao da ce se naci veci F-16 fan od Falcona, i to jos meni srecnom da da lekciju o savrsenom proizvodu. 😕. Ko da je AI ispisao promo za F-16 :-) "...To je istovremeno i prvi avion na svetu u kome je integrisana AI te moze da izvodi borbene zadatke bez ljudske posade."…

25. Jun 2024.Pogledaj

Pavlović Dušan na: Balkanska Bezbednosna Mreža: Grčki mediji prenose da se Srbija navodno interesuje za grčke Miraže 2000

Grčki Mirage 2000-5 su MkII verzije sa radarima RDY-2, a kasnije su i nadogradjeni na verziju MkIII. Prvi Mirage 2000 su sa radarima RDY

24. Jun 2024.Pogledaj

Mislav na: Balkanska Bezbednosna Mreža: Grčki mediji prenose da se Srbija navodno interesuje za grčke Miraže 2000

A mjerio si brzinu reakcije Rafala i MiG 29 pa to iznosis kao cinjenicu? I kakve veze ima dvimotorac u odnosu na jednomotorac i brzinu uzlijetanja. Opet mjerio si?

24. Jun 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Poteškoće u obuci ukrajinskih pilota na borbenim avionima F-16

@Branko Inace, najvecu bombu koja se zove GBU-57A/B Massive Ordnance Penetrator (MOP) ima US Airforce, nosi je B-2, tacna je u cm2, ima 14000 kg, probija bunkere na dubini (ne zna se tacno) preko 50m.

24. Jun 2024.Pogledaj

Meteor na: Ima li civilna raketna PVO smisla: Koliko su efikasne protivgradne rakete?

Pocetkom 70-ih zbog sumnje u protivgradnu obranu WMO (World Metorologycal Organization) sastavila tim strucnjaka koji su uradili tri medjunarodna eksperimenta u SAD-u, Svicarskoj i Kanadi. Iako je svaki od tih eksperimenata trajao cak pet godina, nije se uspelo dokazati da srebrni-jodid, na kojem se temelji cela teorija obrane od grada, pomaze u sprecavanju grada ili…

24. Jun 2024.Pogledaj