BEG airport status
LYBE 2603:00 Z 090°03KT CAVOK 13/10 Q1017 NOSIG=
Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci "Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika" / Foto: Montenegro Airlines

Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci

Nakon rekordnog jula, nacionalna avio-kompanija Crne Gore je tokom avgusta prevezla ukupno 104.861 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, tj. u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, sa šest operativnih aviona na 1097 redovnih i čarter letova, saopšteno je iz Montenegro Airlinesa.

– To je za 19.824 putnika ili 23.3% više, sa avionom više i 169 letova u redovnom i čarter saobraćaju više, sve u odnosu na avgust prošle godine. Ovim rezultatom upisan je još jedan rekord u kompanijskoj istoriji. Destinacije koje su imale najveću prosječnu popunjenost putničke kabine su: Beograd 90%, Minhen 88%, Ljubljana 87%, Stankt Peterburg 84% i Frankfurt 80%.

Tokom tri mjeseca ljetnje sezone, u  junu, julu i avgustu, MA je prevezao ukupno 277.783 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 3.064 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 44.385 ili 19% putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Tokom ovogodišnje ljetnje sezone Montenegro Airlines saobraća ka 27 destinacija u 15 država.

Očekujemo blizu 80 hiljada putnika u septembru mjesecu, tako da će zacrtani cilj da se od početka juna do kraja septembra mjeseca ove godine preveze više od 350 hiljada putnika biti ostvaren. Za osam mjeseci ove godine ukupno smo prevezli 454.870 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 5.340 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 54.733 putnika ili 13.7% više u odnosu na isti period lani.

Postignuti rezultati su ostvareni u uslovima velike konkurencije na tržištu, na kojem pored nas u toku ljetnje sezone saobraća oko 45 drugih redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. I pored toga, uspjeli smo da na godišnjem nivou prevezemo između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. – stoji u saopštenju.

Živko Banjević, izvršni direktor avio-kompanije je istakao:

– Rezultati koje postiže Kompanija u 2018. godini su posljedica uspješnog sprovođenja plana konsolidacije poslovanja i optimalne komercijalne strategije, na čemu se i dalje radi u kontinuitetu, u saradnji sa resornim ministarstvom i Vladom Crne Gore. Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika. Na taj način Montenegro Airlines ispunjava svoju misiju i daje maksimalan doprinos turističkoj i ukupnoj privredi Crne Gore. –

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

25. Apr 2019.Pogledaj

veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend