BEG airport status
Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci "Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika" / Foto: Montenegro Airlines

Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci

Nakon rekordnog jula, nacionalna avio-kompanija Crne Gore je tokom avgusta prevezla ukupno 104.861 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, tj. u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, sa šest operativnih aviona na 1097 redovnih i čarter letova, saopšteno je iz Montenegro Airlinesa.

– To je za 19.824 putnika ili 23.3% više, sa avionom više i 169 letova u redovnom i čarter saobraćaju više, sve u odnosu na avgust prošle godine. Ovim rezultatom upisan je još jedan rekord u kompanijskoj istoriji. Destinacije koje su imale najveću prosječnu popunjenost putničke kabine su: Beograd 90%, Minhen 88%, Ljubljana 87%, Stankt Peterburg 84% i Frankfurt 80%.

Tokom tri mjeseca ljetnje sezone, u  junu, julu i avgustu, MA je prevezao ukupno 277.783 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 3.064 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 44.385 ili 19% putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Tokom ovogodišnje ljetnje sezone Montenegro Airlines saobraća ka 27 destinacija u 15 država.

Očekujemo blizu 80 hiljada putnika u septembru mjesecu, tako da će zacrtani cilj da se od početka juna do kraja septembra mjeseca ove godine preveze više od 350 hiljada putnika biti ostvaren. Za osam mjeseci ove godine ukupno smo prevezli 454.870 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 5.340 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 54.733 putnika ili 13.7% više u odnosu na isti period lani.

Postignuti rezultati su ostvareni u uslovima velike konkurencije na tržištu, na kojem pored nas u toku ljetnje sezone saobraća oko 45 drugih redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. I pored toga, uspjeli smo da na godišnjem nivou prevezemo između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. – stoji u saopštenju.

Živko Banjević, izvršni direktor avio-kompanije je istakao:

– Rezultati koje postiže Kompanija u 2018. godini su posljedica uspješnog sprovođenja plana konsolidacije poslovanja i optimalne komercijalne strategije, na čemu se i dalje radi u kontinuitetu, u saradnji sa resornim ministarstvom i Vladom Crne Gore. Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika. Na taj način Montenegro Airlines ispunjava svoju misiju i daje maksimalan doprinos turističkoj i ukupnoj privredi Crne Gore. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj