BEG airport status
LYBE 1714:30 Z 310°09KT 280V340 CAVOK 27/13 Q1012 NOSIG=
ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra Letove će obavljati Boing 737-700 sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra

Francuska low-cost aviokopmanija ASL Erlajns otvara direktnu sezonsku liniju Beograd Pariz od 24.juna 2019. godine, saopšteno je na Konferenciji za medije ovog avio prevoznika.

Kako ističu, linija će biti sezonska sa dva leta nedeljno, ponedeljkom i četvrtkom, a trajaće sve do 5. septembra 2019. godine. Letove će obavljati Boing 737-700, sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta, a polasci iz Pariza obavljaće se sa aerodroma Šarl de Gol, sa Terminala 3. Cena karte od Beograda do Pariza je 67 eura, a u smeru Pariz Beograd 129 eura.
 

Ova sezonska linija trajaće od 24. juna do 5. septembra 2019.godine / Foto: ASL Airlines

Generalni direktor kompanije ASL Erlajns Žan Fransoa Dominiak za Tango Six napominje da je ova ruta jedna od inovacija kompanije u poslednje tri godine:

– Dakle, ovo je linija u vreme letnje sezone odmora kada je visoka potražnja avio-prevoza pa tradicionalni avioni ne mogu opslužiti sve zainteresovane, ali i jedna od inovacija što se ruta tiče u poslednje tri godine. Dolazi nam veliki period odmora i potražnje pa nam je ideja bila da se pobrinemo za to. –

On je takođe istakao da je česta saradnja njihove kompanije sa Jat tehnikom kao i da predviđa uspešnu saradnju sa Beogradom u ovoj sezoni jer je cilj ove linije da se zaobiđu gužve i da se poveća broj turista koji će otići u obe prestonice.

Dalji planovi ove avio-kompanije za srpsko tržište će zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

Na Konferenciji je naglašeno da je linija namenjena za potrebe porodica i turista u letnjem periodu, a komercijalni direktor Erik Vensen  objašnjava da se u avionima može pristupiti internetu i da su u cenu uključene sve pripadajuće takse, 10 kilograma ručnog (kabinskog) prtljaga, mogućnost izbora sedišta online preko njihovog sajta i zabavni sistem tokom leta. Takođe, on saopštava  da će usluga biti efikasna, a cene prisupačne većini građana obe države:

– Klase su fleksibilne i imamo posebne usluge za sve vrste karata, veoma dobra usluga, a cene će biti prijemčive za sve putnike, ove informacije možete videti na našoj stranici www.aslairlines.fr.

Ova linija će pojačati odnose između Beograda i Pariza jer mi u tom periodu imamo 22 leta, a sada nudimo lepu cenu za kvalitetan let. –

Što se tiče daljih planova ove avio-kompanije za srpsko tržište, iz menadžmenta ASL-a rekli su da će oni zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto.

Komentari

A

Pa u odnosu na neke druge kompanije i nisu bas low-cost. 190-200€ za povratnu kartu nije bas u rangu nekih cena koje sam vidjao kod Ryan-a i jos nekih kompanija na slicnim razdaljinama.

Odgovori
B

Budimpešta-Mančester i nazad 255EUR, prošli mjesec…

I još dobio sendvič 😜

A

Mogla bi u naslov da se stavi cena povratne karte, jer malo koga zanima cena u jednom pravcu do Pariza. Nije to Banjaluka ili Zagreb, pa da neko razmišlja ozbiljno o tome da u jednom pravcu ide avionom a u drugom kolima, autobusom ili vozom.

Dakle minimalna cena povratne karte je 196 EUR, bez čekiranog prtljaga! Stvarno ne vidim kako je to „low cost“, naročito jer predpostavljam da će prosečna cena karte biti viša.

Odgovori
M

Onaj ko ode iz Banja Luke ili Zagreba u jednom pravcu, nece se vracati kolima. Taj se nece vracati uopste.

A to je kojih pedesetak hiljada putnika godisnje u jednom pravcu iz Hrvatske i BIH.

A

@Miroslav

Prilično je očigledno da sam mislio na putovanje iz Beograda u Banjaluku. Znam ljude koje su išli iz Beograda za Banjaluku avionom, a vraćali se autobusom.

G

Air France ima slicnu uslugu u istom periodu za oko 250-280 Evra. Ne mogu da kazem da je ovo nesto spektakularno jeftino.

Naravno, svaka nova kompanija na ANT-u je dobra vest.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

125 na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

@Aleksa Radojičić @Petrovic Dusan Sve što pišete Aleksa ima smisla i logike i odlično zvuči u klupama neke vojne akademije ali opet ponavljam ko papagaj iskustva 99e pokazuju da nam je za odvraćanje i odbranu zemlje potrebno nešto drugo a to nije Mistral i to na žalost već 20 godina nije na vidiku da se…

17. Jul 2019.Pogledaj

SINGAPURCANAC na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Split juri prema vrhu

O tome i pričamo, netransparentne subvencije za aerodrom od 3+ miliona putnika, kome gravitira bar 30%celokupnog turizma Hrvatske..... Plus regularne subvencije kroz PSO, i ko zna još kakve injekcije kroz vlasništvo. Ko je vlasnik aerodroma? Šta bi onda trebalo da uradi Rep Srbija za recimo Kraljevo?????? Kad Split ne može izdržati"komercijalnu trku".

17. Jul 2019.Pogledaj

Amater na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

@Aleksa Radojičić, zastarela, ali radi u okviru specifikacija, što potvrđuju gubici A10 u Iraku. U Pustinjskoj oluji, dva praseta je pogodila Igla, 2 komada Strela 10, a u najnovijem ratu, jedan je oborio Roland (made in France). I to je ono što je palo, što je otpisano. Koliiko je stvarno pogođeno - vojna tajna. Neki…

17. Jul 2019.Pogledaj

Mislim dakle ne postojim na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

A šta će im PZO ili PVO pa oni su u NATO. Koja je realna opasnost za njih ima li je.Istocni susjed. Budi Bog s nama. Možda u crticu. Oni su i bez Stingera Mistrala F 16 ili nekog Gripena realno bezbedni. Trebalo bi tren oka u slučaju agresije da se koalicija obruši na protivnika.…

17. Jul 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Vučić: Kupili smo 18 sistema Mistral sa 50 raketa

@Aleksa Radojičić to,sto je SRJ imala zastitu do 5000m nije nimalo pomoglo. Umesto da juri pojedinacne tenkove,ukopane ko zna gde,NATO je krenuo u razrusenje kompletne ekonomske infrastrukture Srbije,mostove,elektrane,fabrike,pa onda visokotacnim oruzjem sta god hoce i gde god hoce u Srbiji, kao na primer odredjeni prozor kancelarije odredjenog ministra u sred centra Beograda,i zgradu RTS u…

17. Jul 2019.Pogledaj

Send this to a friend