BEG airport status
LYBE 2420:00 Z 140°01KT 4000 BR NSC 00/M03 Q1026 NOSIG=
ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra Letove će obavljati Boing 737-700 sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra

Francuska low-cost aviokopmanija ASL Erlajns otvara direktnu sezonsku liniju Beograd Pariz od 24.juna 2019. godine, saopšteno je na Konferenciji za medije ovog avio prevoznika.

Kako ističu, linija će biti sezonska sa dva leta nedeljno, ponedeljkom i četvrtkom, a trajaće sve do 5. septembra 2019. godine. Letove će obavljati Boing 737-700, sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta, a polasci iz Pariza obavljaće se sa aerodroma Šarl de Gol, sa Terminala 3. Cena karte od Beograda do Pariza je 67 eura, a u smeru Pariz Beograd 129 eura.
 

Ova sezonska linija trajaće od 24. juna do 5. septembra 2019.godine / Foto: ASL Airlines

Generalni direktor kompanije ASL Erlajns Žan Fransoa Dominiak za Tango Six napominje da je ova ruta jedna od inovacija kompanije u poslednje tri godine:

– Dakle, ovo je linija u vreme letnje sezone odmora kada je visoka potražnja avio-prevoza pa tradicionalni avioni ne mogu opslužiti sve zainteresovane, ali i jedna od inovacija što se ruta tiče u poslednje tri godine. Dolazi nam veliki period odmora i potražnje pa nam je ideja bila da se pobrinemo za to. –

On je takođe istakao da je česta saradnja njihove kompanije sa Jat tehnikom kao i da predviđa uspešnu saradnju sa Beogradom u ovoj sezoni jer je cilj ove linije da se zaobiđu gužve i da se poveća broj turista koji će otići u obe prestonice.

Dalji planovi ove avio-kompanije za srpsko tržište će zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

Na Konferenciji je naglašeno da je linija namenjena za potrebe porodica i turista u letnjem periodu, a komercijalni direktor Erik Vensen  objašnjava da se u avionima može pristupiti internetu i da su u cenu uključene sve pripadajuće takse, 10 kilograma ručnog (kabinskog) prtljaga, mogućnost izbora sedišta online preko njihovog sajta i zabavni sistem tokom leta. Takođe, on saopštava  da će usluga biti efikasna, a cene prisupačne većini građana obe države:

– Klase su fleksibilne i imamo posebne usluge za sve vrste karata, veoma dobra usluga, a cene će biti prijemčive za sve putnike, ove informacije možete videti na našoj stranici www.aslairlines.fr.

Ova linija će pojačati odnose između Beograda i Pariza jer mi u tom periodu imamo 22 leta, a sada nudimo lepu cenu za kvalitetan let. –

Što se tiče daljih planova ove avio-kompanije za srpsko tržište, iz menadžmenta ASL-a rekli su da će oni zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto.

Komentari

A

Pa u odnosu na neke druge kompanije i nisu bas low-cost. 190-200€ za povratnu kartu nije bas u rangu nekih cena koje sam vidjao kod Ryan-a i jos nekih kompanija na slicnim razdaljinama.

Odgovori
B

Budimpešta-Mančester i nazad 255EUR, prošli mjesec…

I još dobio sendvič 😜

A

Mogla bi u naslov da se stavi cena povratne karte, jer malo koga zanima cena u jednom pravcu do Pariza. Nije to Banjaluka ili Zagreb, pa da neko razmišlja ozbiljno o tome da u jednom pravcu ide avionom a u drugom kolima, autobusom ili vozom.

Dakle minimalna cena povratne karte je 196 EUR, bez čekiranog prtljaga! Stvarno ne vidim kako je to „low cost“, naročito jer predpostavljam da će prosečna cena karte biti viša.

Odgovori
M

Onaj ko ode iz Banja Luke ili Zagreba u jednom pravcu, nece se vracati kolima. Taj se nece vracati uopste.

A to je kojih pedesetak hiljada putnika godisnje u jednom pravcu iz Hrvatske i BIH.

A

@Miroslav

Prilično je očigledno da sam mislio na putovanje iz Beograda u Banjaluku. Znam ljude koje su išli iz Beograda za Banjaluku avionom, a vraćali se autobusom.

G

Air France ima slicnu uslugu u istom periodu za oko 250-280 Evra. Ne mogu da kazem da je ovo nesto spektakularno jeftino.

Naravno, svaka nova kompanija na ANT-u je dobra vest.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Вирџил na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@ Petrovic Dusan Кажете измеђуосталог и: "... i uhapsili smo i predali sve osudjene za ratne zlocine..." Значи ли то да су људи били осуђени и прије самог хапшења, унапријед? Сама по себи изјава осликава природу Хашког трибунала. Можда да се и сагласи човјек са вама што се тиче CNN под условом да је је…

24. Jan 2020.Pogledaj

BB na: Bugarska raspisala tender vredan 12,66 miliona evra za nabavku 12 mini i dva mala bespilotna sistema

Vodoinstalater, Kakve veze ima položaj krila sa definicijom BPL ili aviona? Recimo pronađi Piagio P180 pa vidi gdje su krila, i milion drugih primjera...

24. Jan 2020.Pogledaj

Goran na: Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

Cena zavisi naravno od broja poručenih, roka isporuke i naravno kome je prodata, ali se uglavnom pominje cifra nešto veća od milion evra.

24. Jan 2020.Pogledaj

NikolaD na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

N011M1 je upgrade a ne modifikacija. Nema to veze sa kompatibilnoscu. Jednostavno od starog radara ostaje samo antena i transmiter, sve ostalo se menja. N011M1 ima iste karakteristike i i sti nacin rada kao Zhuk-M. Razlika je u softveru i sto Zhuk-M ima zahvat od 170 stepeni po azimutu, a N011M1 140 stepeni. Domet, nacin…

24. Jan 2020.Pogledaj

mateus na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Pojavila se još jedna verzija ove tragedije. Bivši oficir CIA Filip Dzeraldi kaže da su za obaranje aviona najodgovornije USA jer su sajber napadom iranske PVO poslali lažnu sliku irancima o oborenom avionu. Ameri su svojim sistemima za PeD potpuno izmenili podatke, koordinate o avionu a da su transpoderi na avionu pre lansiranja raketa bili…

24. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend