BEG airport status
„Konstantin Veliki“ demantuje: Budžetska inspekcija nije utvrdila da su našim zaposlenima protivzakonito isplaćivane veće zarade "Neodgovorne izjave zvaničnika stvaraju paniku kod avio-kompanija i potpuno zaustavljaju dalji razvoj saobraćaja i novih ruta" / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ demantuje: Budžetska inspekcija nije utvrdila da su našim zaposlenima protivzakonito isplaćivane veće zarade

Nakon izjave člana Gradskog veća Grada Niša Igora Vojinovića za „NTV Niš“ da je Budžetska inspekcija Grada utvrdila da je JP „Aerodrom Niš“ Niš u ovoj godini protivzakonito isplaćivalo veće zarade zaposlenima, iz tog preduzeća stigao je demantij.

Kako navode sa niškog aerodroma, to Javno preduzeće nije primilo nikakav dokument, zapisnik ili rešenje Budžetske inspekcije čija je višemesečna kontrola u toku:

– Važećom Uredbom o radu, ovlašćenjima i obeležjima budžetske inspekcije propisano je da budžetski inspektor o izvršenoj inspekcijskoj kontroli sačinjava zapisnik o kontroli u kome navodi činjenično stanje utvrđeno u postupku inspekcijske kontrole, kao i da pre dostavljanja zapisnika o kontroli obaveštava odgovorna lica subjekta inspekcijske kontrole o završetku inspekcijske kontrole.

Takođe, propisano je i da se Zapisnik o kontroli dostavlja subjektu inspekcijske kontrole u roku od osam radnih dana od završetka inspekcijske kontrole, a da subjekat inspekcijske kontrole može uložiti, pisanim putem, primedbe na zapisnik o kontroli u roku od pet radnih dana od dana prijema zapisnika.

Odakle ovakva saznanja, ali i pravo članu Gradskog veća da na ovakav način zloupotrebljava svoju funkciju i komentariše dokument koji nije čak ni dostavljen subjektu kontrole – JP „Aerodrom Niš“ Niš, niti je subjekat obavešten o završetku kontrole, posebno što subjekat kontole, nakon dostavljanja zapisnika, ima pravo ulaganja primedbi, na njemu je da odgovori. –

Direktna šteta poslovanju aerodroma / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Prema njihovim rečima, to je samo jedna u nizu izjava članova Gradskog veća kojom se nanosi direktna šteta poslovanju aerodroma, a izjave u kojima se ističe da je poslovanje „Konstantina Velikog“ neodrživo, protivzakonito i da se radi bez saglasnosti države unose paniku kod kompanija koje posluju sa aerodromom i potpuno zaustavljaju dalji razvoj saobraćaja i novih ruta:

– U više navrata do sada smo davali objašnjenja avio-kompanijama koje su izrazile zabrinutost za bezbedno obavljanje saobraćaja u Nišu, jer finansijska neodrživost poslovanja podrazumeva nemogućnost za vršenje osnovnih funkcija delatnosti preduzeća pa i bezbednosti. Šteta po jedva povraćeni ugled Aerodroma Konstantin Veliki kod najvećih svetskih kompanija je već učinjena, a posledica toga je i finansijska šteta zbog izostanka planiranog razvoja.

Kontradiktornost izjava gradskih zvaničnika da po njima finansijski neodrživo preduzeće bez subvencija grada isplaćuje veće zarade zaposlenima, koji su bili na minimalcu, nećemo da komentarišemo. Po prijemu zapisnika o kontroli budžetske inspekcije i upoznavanja sa njegovom sadržinom JP „Aerodrom Niš“ Niš će dati svoj komentar. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

m_

Ovakvim izjava se samo nanosi stesta aerodromu Nis. Ne mogu da verujem da radi politike smo spremni da unistimo privredu i retko dobro koje se desilo ovde.

Odgovori
Ex

Nazalost jos jedan primer gde se zarad minornih politickuh poena pravi ogromna materijalna steta. Umesto da aerodrom Nis i slicna uspesna preduzeca cuva i odgaja, drzava ih rusi.
Tuzno, ali to je nasa stvarnost i voleo bih da se promeni…
Zelim svu srecu aerodromu Nis

Odgovori
Dj

Od kada je Aerodrom u Nisu postao uspesno preduzece?

Dk

@Djape …..mozda krenuo u dobrom pravcu da se razvija? Jel imas ti bolji predlog, rado cu saslusati….hvala

Le

Uzmi,obezvredi i prodaj…od 2000.te do danas…

Odgovori
No

Zar je moguce da se ovo radi?
Da sami sebi ovo radimo…

Molim kartu u jednom pravcu :)

Odgovori
Pe

A šta reći na izjave predstavnika Min. saobraćaja da u milionsko ulaganje državnih para u Aerodrom Niš pored tornja,računaju i plate i troškove Policije i Carine na Aerodromu? Pa da li je neko čuo veće nebuloze. Šta li je sledeće. Možda troškove države za osnovno i srednje obrazovanje zapošljenih dok su se školovali ili plate njihovih roditelja (ako rade u državnim službama?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj