BEG airport status
Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine  dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380 "Economy Space" konfiguracija ima povećan razmak između sedišta do 36 inča / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380

Kompanija Etihad ervejz uvela je „Economy Space“ – novu opciju sedenja u ekonomskoj klasi u svojoj širokotrupnoj floti, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, od decembra 2018. godine kompanija će prepraviti svojih 10 Erbas A380 aviona sa „Economy Space“ sedištima koja imaju povećan razmak između sedišta do 36 inča, a redizajnom će se na ovom tipu aviona u ekonomskoj klasi povećati broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge sa 20 na 80:

– Pored izmena na avionima A380, Etihad ervejz će do kraja 2019. godine povećati broj „Economy Space“ sedišta i na 12 letelica tipa Boing 777 i 21 letelici Boing 787 Dreamliners, povećavajući ukupan broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge za 560 procenata.

Bez obzira na izabranu vrstu sedišta, kupci će nastaviti da dobijaju Etihadovu besplatnu uslugu ručavanja i zabave na letu. –

Tim povodom, komercijalni direktor Etihad ervejza za iskustvo gostiju Džamal Al Avadi (Jamal Al Awadhi) istakao je da današnji korisnici zahtevaju veći izbor i personalizaciju tokom putovanja i dodao da je rekonfiguracija kabine u ekonomskoj klasi odgovor na popularnost i potražnju za sedištima sa dodatnim prostorom za noge.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

OpFor777 na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Znao je NATO sta ih moze čekati ako stelt F-117 svaku noć šalju istoj ruti, pa su opet poslali. I oni prave greške, nisu bezgrijesni. Ja lično ne verujem bas nešto u ovoj Kubovskoj teoriji, već više u teoriji da je ovaj bivši pilot, malo ili puno našminkao njegove memoare, čisto zbog lične reputacije i…

19. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Za one sto su pitali "sta ce nam?", eto sta ce nam. Treba nam i dva veca. Nego, jesu se i ostali predsednici slikali sa unesrecenima?

19. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Bas bravo. Poksavamo da nabavimo Meteor rakete koji imaju dupo manji domet od ruske R37M, a ni to ne mozemo. Jos jedan dokaz o epskom promasaju nabavke preskupih, a vec zastarelih francuskih krseva

19. Mar 2025.Pogledaj

Zare na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Ovo znaci samo jedno , da drzava mora da ulozi u kupovinu novih aviona , helihoptera , obuku novih pilota. Ali i da izgradi nove heliodrome pri svakom vecem gradu , obnovi unustene aerodrome poput Sjenice ili adaptira sportske . Da mogu da prihvate helihoptere i avione u slucaju potrebe.

19. Mar 2025.Pogledaj

Sunny Boy na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

Evropska namenska industrija ce sledecih godina imati ozbiljno povecane narudzbine, koje sadasnji kapaciteti nece moci da ispune. Mozda tu treba pokusati da se udje kao isporucilac komponenti, licencni proizvodjac opreme ili u zajednicka ulaganja, a sto da ne, i ponuditi svoju opremu kako evropskim zemljama, tako i onima koje ce na ovaj nacin imati manji…

19. Mar 2025.Pogledaj