BEG airport status
Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine  dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380 "Economy Space" konfiguracija ima povećan razmak između sedišta do 36 inča / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380

Kompanija Etihad ervejz uvela je „Economy Space“ – novu opciju sedenja u ekonomskoj klasi u svojoj širokotrupnoj floti, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, od decembra 2018. godine kompanija će prepraviti svojih 10 Erbas A380 aviona sa „Economy Space“ sedištima koja imaju povećan razmak između sedišta do 36 inča, a redizajnom će se na ovom tipu aviona u ekonomskoj klasi povećati broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge sa 20 na 80:

– Pored izmena na avionima A380, Etihad ervejz će do kraja 2019. godine povećati broj „Economy Space“ sedišta i na 12 letelica tipa Boing 777 i 21 letelici Boing 787 Dreamliners, povećavajući ukupan broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge za 560 procenata.

Bez obzira na izabranu vrstu sedišta, kupci će nastaviti da dobijaju Etihadovu besplatnu uslugu ručavanja i zabave na letu. –

Tim povodom, komercijalni direktor Etihad ervejza za iskustvo gostiju Džamal Al Avadi (Jamal Al Awadhi) istakao je da današnji korisnici zahtevaju veći izbor i personalizaciju tokom putovanja i dodao da je rekonfiguracija kabine u ekonomskoj klasi odgovor na popularnost i potražnju za sedištima sa dodatnim prostorom za noge.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlado na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova

Dosad je prikazano stotine prototipova i maketa na Partneru od kojih je daj boze 1% od toga uslo u serijsku proizvodnju. Jasno je da nemamo velike kapacitete i da se radi u skladu sa mogucnostima, ali dobar deo toga sluzi za impresioniranje glasackog tela.

27. Sep 2023.Pogledaj

Терминатор2 na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova

Не желим да вређам, као неко ко је радио у наменској индустрији знам како ствари функционишу. Све се своди на сајмове и сликање. Једном речју наменска индустрија нам је ријалити. Изузетак су оклопна возила. Што се тиче неке више технологије која подразумева сложено управљање ( воћене ракете, камиказа дронови итд.) то је мртво слово на…

27. Sep 2023.Pogledaj

Nemam pojma na: [PRVE FOTOGRAFIJE] Iznad Beograda preleteo prvi transportni avion C295W za srpsko ratno vazduhoplovstvo

Transport čega kada i gde? Da podsetim provereno 90% letova transportne avijacije USAF je komercijalno što je jedino smisleno.U transportnim avionima RV i PVO VS najčešći teret je posada koja nešto vežba što se popularno zove ,"peglanje vazduha". Lepa i skupa zabava za odrasle. Oduševljavanje dobrim i lepim avionom ima smisla. Namena dobrog i lepog…

27. Sep 2023.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada

@Miloš1977 Tvrdio sam i tvrdim da je Su-30/35 modernizacija Su-27, a ne potpuno nova letelica, kao dokaz da Ruska Federacija od 1991 nije izbacila niti jedan jedini novi avion. Ali Su-30 i Su-35 imaju izmene u odnosu na Su-27, pa i u elementima trapa (krilca) i motora (vektorni potisak) kao i bolji radar od Su-27.…

27. Sep 2023.Pogledaj