BEG airport status
LYBE 1304:00 Z 140°11KT CAVOK 11/05 Q1026 NOSIG=
Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine  dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380 "Economy Space" konfiguracija ima povećan razmak između sedišta do 36 inča / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380

Kompanija Etihad ervejz uvela je „Economy Space“ – novu opciju sedenja u ekonomskoj klasi u svojoj širokotrupnoj floti, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, od decembra 2018. godine kompanija će prepraviti svojih 10 Erbas A380 aviona sa „Economy Space“ sedištima koja imaju povećan razmak između sedišta do 36 inča, a redizajnom će se na ovom tipu aviona u ekonomskoj klasi povećati broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge sa 20 na 80:

– Pored izmena na avionima A380, Etihad ervejz će do kraja 2019. godine povećati broj „Economy Space“ sedišta i na 12 letelica tipa Boing 777 i 21 letelici Boing 787 Dreamliners, povećavajući ukupan broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge za 560 procenata.

Bez obzira na izabranu vrstu sedišta, kupci će nastaviti da dobijaju Etihadovu besplatnu uslugu ručavanja i zabave na letu. –

Tim povodom, komercijalni direktor Etihad ervejza za iskustvo gostiju Džamal Al Avadi (Jamal Al Awadhi) istakao je da današnji korisnici zahtevaju veći izbor i personalizaciju tokom putovanja i dodao da je rekonfiguracija kabine u ekonomskoj klasi odgovor na popularnost i potražnju za sedištima sa dodatnim prostorom za noge.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

@Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

12. Nov 2018.Pogledaj

Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

12. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend