BEG airport status
Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine  dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380 "Economy Space" konfiguracija ima povećan razmak između sedišta do 36 inča / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380

Kompanija Etihad ervejz uvela je „Economy Space“ – novu opciju sedenja u ekonomskoj klasi u svojoj širokotrupnoj floti, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, od decembra 2018. godine kompanija će prepraviti svojih 10 Erbas A380 aviona sa „Economy Space“ sedištima koja imaju povećan razmak između sedišta do 36 inča, a redizajnom će se na ovom tipu aviona u ekonomskoj klasi povećati broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge sa 20 na 80:

– Pored izmena na avionima A380, Etihad ervejz će do kraja 2019. godine povećati broj „Economy Space“ sedišta i na 12 letelica tipa Boing 777 i 21 letelici Boing 787 Dreamliners, povećavajući ukupan broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge za 560 procenata.

Bez obzira na izabranu vrstu sedišta, kupci će nastaviti da dobijaju Etihadovu besplatnu uslugu ručavanja i zabave na letu. –

Tim povodom, komercijalni direktor Etihad ervejza za iskustvo gostiju Džamal Al Avadi (Jamal Al Awadhi) istakao je da današnji korisnici zahtevaju veći izbor i personalizaciju tokom putovanja i dodao da je rekonfiguracija kabine u ekonomskoj klasi odgovor na popularnost i potražnju za sedištima sa dodatnim prostorom za noge.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj