BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
[EKSKLUZIVNO] Balkan Helicopters širi svoju flotu: AW109 i R44 uskoro na nebu iznad Srbije Transport iz Amerike putem kopna i mora / Foto: Balkan Helicopters

[EKSKLUZIVNO] Balkan Helicopters širi svoju flotu: AW109 i R44 uskoro na nebu iznad Srbije

Balkan Helicopters, jedini srpski privatni heli-operater, nabavio je u prethodnih nekoliko nedelja dva nova helikoptera.

Još jedan klipni Robinson i letelicu koja će biti prvi dvomotorni civilni mlazni helikopter u našoj zemlji – AW109 „Grand New“ sa PW207C motorima.
 
 
 

Policijski Sikorski više nema tu ekskluzivnost – Agusta će moći da leti u svim meteo-uslovima / Foto: Balkan Helicopters

VIP čarter nema smisla ako nema kože / Foto: Balkan Helicopters

R44 Raven II biće peti helikopter iz Robinson porodice (već imaju jedan R66 i tri R44) dok će AW109, VIP konfigurisan, ujedno biti i prvi single-IFR helikopter u našoj zemlji.

Još jedan Robinson / Foto: Balkan Helicopters
Glass i legacy instrumenti u novom R44 / Foto: Balkan Helicopters

Obe letelice će uskoro biti u potpunosti slopljene, očekujte detaljne reportaže o njima uskoro na portalu.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

bravo

Odgovori
A

Iskrene čestitke i više nego zavidna flota. Stvarno fascinantno

4x R44 sa 3 putnika
1x R66 sa 4 putnika
1x AW109 sa 7 putnika

Ovo sada može pokriti sve zahtjeve putnika. AW109 je ozbiljna pila. Ozbiljna! Sa tom mašinom se mogu napraviti i letovi letovi od 930 km, ima opaku brzinu, čak 311 km/h, dok mu je krstareća brzina 285 km/h. Svaka čast i R66, ali on prima 4 putnika, dolet mu je 640 km i brzina 245 km. R44 još i nešto skromniji. Mislim svaka čast tim pilama one su taman ono što se očekuje od helikoptera (dovoljan dolet, brzina, kod R44 malo frka sa nosivošću), ali AW109 je ipak vrh.

Obzirom na trend otvaranja helikopterskih servisa za letove iz aerodroma u gradove u svijetu, a obzirom na gužvu u beogradskim prometnicama možda uskoro vidimo i mogućnost transfera iz Nikole Tesle na nakoliko lokacija u gradu.

Ogroman respekt!

Odgovori
D

Svaka čast, raduje me dolazak svake nove letelice u Srbiju i RS. Dobra odluka i zbog logistike, motori P&W 207 su slični i za Koalu i Ansate za Civilnu zaštitu RS. Samo napred, vedro nebo i puno letenja!

Odgovori
N

Svaka cast!

Odgovori
o

Lijepe vijesti. Stigao je i AW 119 koala helikopterskog servisa Republike Srpske. Lijepo izgleda. Ofarban je u crnu boju sa velikim logom servisa.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend