BEG airport status
LYBE 2010:30 Z 230°03KT 180V330 CAVOK 28/20 Q1013 NOSIG=
[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i široj regiji / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu

Nakon uspešno završenog drugog po redu SEAS-a početkom marta ove godine, Tango Six Events vam predstavlja naš novi format događaja. Konferenciju Airport Security Convention and Exhibition (ASCE) koja će biti održana 19. i 20. decembra ove godine u hotelu Hilton u Beogradu.

ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i bližem regionu, koja za cilj ima da okupi regionalne aerodrome, proizvođače i kompanije iz ovog domena kako bi predstavili svoje planove, proizvode, razvojne strategije i kako bi se stvorila platforma za diskusiju o bitnom segmentu industrije.

Konferencija koju čine panel diskusije i prezentacije okupiće rukovodioce najvišeg ranga iz svih regionalnih aerodroma, kompanija koje posluju u domenu bezbednosti aerodroma, proizvođače bezbednosnih proizvoda, proizvođače softvera. Preko 300 delegata iskoristiće ovaj forum da pomeri granice saradnje, inovacije i razvoja biznisa u regiji Jugoistočne Evrope.

Takođe, ispred glavne konferencijske sale biće postavljen izložbeni prostor sa štandovima sponzora gde će svi zaintresovani biti u prilici da se bliže upoznaju sa njihovim specifičnim delatnostima.

Prvi ASCE Tango Six Events organizuje uz podršku Aerodroma Nikola Tesla kao generalnog sponzora i kompanija Rohde & Schwartz, Securitas, Sony, Yugoscan, Dahua, Kobra, Vama Trade i Flir. 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

lala na: Burže: prikazan model francusko-nemačkog projekta novog borbenog aviona, projektu se zvanično priključila Španija

Takvu maketu su prikazali i Turci. Mogli smo i mi da sklepamo nešto od špera pa da se hvalimo. Evropa će proći kao sa eurofajterom, koji kad je napravljen bio je preskup i zastareo. Ali radna mesta, fondovi.... Kinezi, Rusi, sutra Indija i Brazil, to su ozbiljni igrači. Već sada Ruski Suhoj je bar duplo…

20. Jun 2019.Pogledaj

Bane na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

@Al-41F Afera helikopter je sistemska afera a ne afera vezana za pojedinačni tip/vrstu helikoptera. @Miloš 77 Smisao mog komentara i jeste da se uloga H-145 ne može meriti sa Mi-24/28. Ne vidim šta bih osporio u vašem komentaru, pošto ste na drugi način rekli isto što i ja. Moja poenta je bila šta nabaviti prvo,…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

Два Ми-24В је користила Јединица за специјалне операције, Ресора државне безбедности, Министарства унутрашњих послова. Активно су коришћени у борбеним дејствима 1998. изнад Косова и Метохије.

20. Jun 2019.Pogledaj

ljubitelj istorije na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

Ne znam koliko je to tacno, ali sam cuo da su Slovenci tada na krovu raketiranog hangara postavili protivavionski mitraljez Brauning 12,7 mm. Ako je to tacno, onda je to razlog raketiranja. Inace, pod vatrom aviona JRV bio je na Brniku i JAT-ov DC-9. Pitajte o tome Stevu Ignjatovica koji je bio pilot u tom…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

ID Јесте ли баш сигурни да нико више не купује Ми-17 какве је купила Србија 2015. године ? Наравно да купује и то са још сиромашнијом опремом. Верзије Ми-17-1В, Ми-17В-5, Ми-171А, Ми-171Е, Ми-171Ш са скромним пакетом основне опреме је у последњих 10 година набавило бар 20 држава. И даље се производе и наручују.

20. Jun 2019.Pogledaj

Send this to a friend