BEG airport status
[SEAS 2018] Hvala vam! ...to all

[SEAS 2018] Hvala vam!

Naš drugi događaj završen je prošle nedelje uz statistike koje su iznenadile i nas iz Tango Sixa.

Drugi Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope posetilo je u dva dana ukupno 790 delegata – vazduhoplovnih profesionalaca, predstavnika inostranih i domaćih kompanija (njih 130 ukupno), studenata i medija.
 
 

Na prvom panelu drugog dana govorili smo o vojnim helikopterskim operacijama u regionu / Foto: Tango Six

Drugom SEAS-u dodali smo sajamsko-izložbeni segment – imali smo preko 20 štandova srpskih i inostranih kompanija. Poduhvat na koji smo posebno ponosni. Zapravo ne znam da li više na to da smo ugostili i jednu od najvećih kineskih kompanija u oblasti obezbeđenja aerodroma ili što smo uspeli da organizujemo prikaz njihovog najnovijeg skenera za ručni prtljag u predvorju Crowne Plaze. Višednevni trud za višetonski eksponat.

Kao što smo i pretpostavili, panelu o novom/starom trilingu domaće vazduhoplovne industrije data je najveća pažnja u klasičnim medijima. Pisalo se o SEAS-u što u Srbiji, što u regiji.

Preko 790 čekiranih delegata na oba dana samita / Foto: Tango Six

Ugostili smo 40 panelista na 11 panela uz tri keynote prezentacije. Opseg diskusija ove godine bio je najširi mogući. Od do sada najdetaljnijeg osvrta na helikopterske operacije u civilnom i vojnom segmentu, preko prezentacija najvećih svetskih proizvođača regionalnih putničkih aviona, edukacije u vazduhoplovstvu, priče o malim aerodromima, dronovima, aerodromskom obezbeđivanju i svim kreativnim načinima kako srpske kompanije razvijaju svoje kapacitete za posebne modifikacije i inovativne MRO proizvode.

Posebno nas raduje činjenica da je na ovogodišnjem SEAS-u sklopljeno i nekoliko poslova ali i prvi dan manifestacije kada smo u posebnoj sali organizovali unapred ugovorene B2B sastanke.

Kolege su se susrele, studenti tri beogradska fakulteta vazduhoplovnog usmerenja imali su priliku da besplatno prisustvuju događaju i inspirišu se, kompanije su „jurile“ buduće i trenutne klijente – jer slanje mejlova i telefonski pozivi ne sklapaju poslove.

Crowne Plaza tesna za sledeći SEAS? / Foto: Tango Six

Sada kad su se emocije slegle, pravimo planove za budućnost. SEAS smo zamislili kao dvogodišnji događaj, trenutna lokacija nam svakako postaje tesna i ko zna gde i u kom formatu ćemo vam se predstaviti 2020. godine. Ali obećavamo da hoćemo, da imamo nove ideje i da će sledeći samit tek pomeriti granice.

U narednih nekoliko dana emitovaćemo integralne video-snimke svih panela kao i posebne intervjue sa najinteresantnijim učesnicima i izlagačima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Obzirom da smo definitivno ostali iza nove metalne zavese sa NATO strane, verujem da ćemo u narednih 10-20 godina morati da zamenimo svu rusku tehniku za zapadnu. Super Puma nije helikopter koji je bolji od Mi-171, ali ako već moramo da ih menjamo, bolje ih odmah menjati Super Pumama koje smo već uzeli za policiju,…

16. Jan 2025.Pogledaj

Vlada na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Deluje najednostavnije i najlogičnije da će umesto MI familije, Eurocopter EC225 Super Puma biti kičma vertikalnog transporta VS. Takođe mi deluje da kao posledica nekog šireg gepolitičkog dogovora, Srbija više neće moći da računa na saradnju sa Rusijom.

16. Jan 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Mislim da NH90 ne bi trebalo uopšte uzeti u razmatranje jer ne može da se koristi rampa za utovar i istovar usled ograničenja tereta rampe, takodje i sedišta ne dozvoljavaju sedenje za preko 110 kg što je malo za vojnika sa punom ratnom opremom. I ja mislim da je logičan nastavak kupovine Airbusovih H225 osim…

16. Jan 2025.Pogledaj