BEG airport status
LYBE 1720:00 Z 040°02KT CAVOK 17/11 Q1018 NOSIG=
[SEAS 2018] Hvala vam! ...to all

[SEAS 2018] Hvala vam!

Naš drugi događaj završen je prošle nedelje uz statistike koje su iznenadile i nas iz Tango Sixa.

Drugi Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope posetilo je u dva dana ukupno 790 delegata – vazduhoplovnih profesionalaca, predstavnika inostranih i domaćih kompanija (njih 130 ukupno), studenata i medija.
 
 

Na prvom panelu drugog dana govorili smo o vojnim helikopterskim operacijama u regionu / Foto: Tango Six

Drugom SEAS-u dodali smo sajamsko-izložbeni segment – imali smo preko 20 štandova srpskih i inostranih kompanija. Poduhvat na koji smo posebno ponosni. Zapravo ne znam da li više na to da smo ugostili i jednu od najvećih kineskih kompanija u oblasti obezbeđenja aerodroma ili što smo uspeli da organizujemo prikaz njihovog najnovijeg skenera za ručni prtljag u predvorju Crowne Plaze. Višednevni trud za višetonski eksponat.

Kao što smo i pretpostavili, panelu o novom/starom trilingu domaće vazduhoplovne industrije data je najveća pažnja u klasičnim medijima. Pisalo se o SEAS-u što u Srbiji, što u regiji.

Preko 790 čekiranih delegata na oba dana samita / Foto: Tango Six

Ugostili smo 40 panelista na 11 panela uz tri keynote prezentacije. Opseg diskusija ove godine bio je najširi mogući. Od do sada najdetaljnijeg osvrta na helikopterske operacije u civilnom i vojnom segmentu, preko prezentacija najvećih svetskih proizvođača regionalnih putničkih aviona, edukacije u vazduhoplovstvu, priče o malim aerodromima, dronovima, aerodromskom obezbeđivanju i svim kreativnim načinima kako srpske kompanije razvijaju svoje kapacitete za posebne modifikacije i inovativne MRO proizvode.

Posebno nas raduje činjenica da je na ovogodišnjem SEAS-u sklopljeno i nekoliko poslova ali i prvi dan manifestacije kada smo u posebnoj sali organizovali unapred ugovorene B2B sastanke.

Kolege su se susrele, studenti tri beogradska fakulteta vazduhoplovnog usmerenja imali su priliku da besplatno prisustvuju događaju i inspirišu se, kompanije su „jurile“ buduće i trenutne klijente – jer slanje mejlova i telefonski pozivi ne sklapaju poslove.

Crowne Plaza tesna za sledeći SEAS? / Foto: Tango Six

Sada kad su se emocije slegle, pravimo planove za budućnost. SEAS smo zamislili kao dvogodišnji događaj, trenutna lokacija nam svakako postaje tesna i ko zna gde i u kom formatu ćemo vam se predstaviti 2020. godine. Ali obećavamo da hoćemo, da imamo nove ideje i da će sledeći samit tek pomeriti granice.

U narednih nekoliko dana emitovaćemo integralne video-snimke svih panela kao i posebne intervjue sa najinteresantnijim učesnicima i izlagačima.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nebojsa na: Država donela odluku o proglašenju linija Kraljevo-Beč i Kraljevo-Solun za linije u javnom interesu u vazdušnom saobraćaju

Nemogu da razumem ko ce da leti za Solun zasto ne uvedete liniju iz Ciriha pa ljudi moji znate vi koliko ima nasih radnika iz Pazara Raske rozaja Kraljeva Kragujevca Cacka I T D koi rade u Svajcarskoj i vi uvodite mrtve linije Pozdrav

17. Oct 2019.Pogledaj

Frutek na: tportal: Hrvatski MUP nabavlja nove bespilotne letelice

Ovo je mup a ne morh....promašena usporedba, ali ako te to veseli uživaj

17. Oct 2019.Pogledaj

Paqe na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

@Mig-29 President-S je izvozna oznaka za odgovarajucu verziju Vitebska.

17. Oct 2019.Pogledaj

Brad na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

Sputnikov sagornik tvrdi da ce se nabavljati 2-4 godisnje preneseno je i u samom tekstu ovde Izgred jel Srbija ima realne potrebe za iznad 12 Mi-17? Ili je to luksuz pored Mi-35M i H145M?

17. Oct 2019.Pogledaj

Brad na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

Sta ce nam realno naoruzani Mi-17, pogotovo pored Mi-35M? Za samozastitu 80 mm je previse. Aj da razumem da punu eskadrilu jurisnjaka necemo imati narednih 5 godina ali opremati skoro svaki sa NRZ jeste glupo. Mada treba ih drzati u slucaju da ih je lako skunuti PS jel neko zna zasto je President tolko skup?…

17. Oct 2019.Pogledaj

Send this to a friend