BEG airport status
Novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore je Predrag Jovanović Predrag Jovanović na fotografiji drugi sa desne strane / Foto: DCV

Novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore je Predrag Jovanović

Kako su danas preneli beogradski mediji i kako je potvrđeno Tango Sixu, novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) biće magistar Predrag Jovanović, nekadašnji član rukovodstva Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.

Dosadašnji direktor SMATSA-e Radojica Rovčanin potvrdio je za Tanjug da mu ove godine ističe četvorogodišnji mandat na toj funkciji.

Predrag Jovanović je u DCV-u po funkciji bio zadužen za tematiku kontrole letenja na radnom mestu pomoćnika direktora za vazdušnu plovidbu, aerodrome i obezbeđivanje u vazduhoplovstvu.

Jovanović je trenutno potpredsednik Stalne komisije EUROCONTROL-a, član Nacionalnog vazduhoplovnog komiteta Srbije i dve evropske institucije – European Air Navigation Planning Group i European Aviation Crisis Coordination Cell.

Od septembra 2000. do marta 2001. godine Jovanović je bio na funkciji saveznog vazduhoplovnog inspektora u Saveznom vazduhoplovnom inspektoratu, a zatim je u istoj instituciji od marta 2001. do januara 2004. godine bio na funkciji načelnika inspekcije vazdušnog saobraćaja. Završio je Saobraćajni fakultet.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

Posle duzeg vremena konacno neko strucan za ovu poziciju.

Odgovori
A

Izuzetan strucnjak, sjajan kolega, dobar covek. Bravo!

Odgovori
g

Izuzetan strucnjak i covek. Bravo!

Odgovori
V

Peco, čestitam ti izbor na novu funkciju i koristim priliku da ti zahvalim na odličnoj saradnji dok si rukovodio istraživanjem udesa u DCV-u.
mr Vladan Veličković, dipl. inž.
Bivši istražitelj udesa u civilnom vazduhoplovstvu

Odgovori
V

Peco,
svaka Vam cast. Vas kolega sa Saobracajnog Vlada Djordjevic. Bilo je zadovoljstvo saradjivati sa Vama taka u Komitetima za bezbednost i sigurnost u vazdusnom saobracaju.
Veliki pozdrav sada iz Nemacke.

Odgovori
J

Neoebicno mi je drago da je Gospodin ajovanovic Predrag kao odlican strucnjsk i poznavalac Vazduhoplovni problema dosao na pravo mesre

NEOBICNO MI JE DRAGO DA GOSP.PREDRAG JOVANOVIC DOSAO NA MESTO KEJE JE ZASLUZIO, JER JE IZVANREDAN POZNAVALAC VAZDUHOPLONIH PROBLEMA.IMAO SAM CAST DA JEDNO VREME SARADJUJEM , GDE SAM SE UVERIO DA IMA IZVANREDNU SPOSONOST SARANJE,ZELIM MU SVE NAJBOLJE.

Odgovori
Ж

Драги мој Јуре, придружујем се твојим искреним честиткама господину Предрагу Јовановићу .
Велики поздрав .
Жарко

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend