BEG airport status
Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz Na toj ruti A380 zameniće trenutno raspoređeni Boing 777-300ER / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz

Etihad ervejz će od 1. oktobra ove godine na svoj drugi svakodnevni let od Abu Dabija do aerodroma Šarl de Gol u Parizu uvesti avion Erbas A380, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, na liniji između UAE i francuske prestonice tokom čitave godine leteće isključivo avion A380 i time se pridružiti londonskom Hitrou kao drugoj evropskoj destinaciji koju Etihadov dvospratni avion posećuje više puta tokom dana:

– Uvođenje aviona na drugi svakodnevni let između dva grada će omogućiti poslovnim putnicima i turistima više mogućnosti da isprobaju nagrađivane Etihadove kabine i proizvode. Avio-kompanija koristi avion A380 na jednom od dva leta između Abu Dabija i Pariza još od 1. jula 2017. godine. –

Foto: Etihad Airways

Tim povodom, generalni direktor Etihad ervejza Peter Baumgartner objasnio je da broj posetilaca Abu Dabiju iz Francuske i obratno nastavlja značajno da raste i dodao:

– Iskoristili smo priliku da uvedemo A380 na drugi dnevni let, što nam omogućava da značajno povećamo broj mesta u putničkoj i biznis klasi i pružimo više mogućnosti onima koji žele da putuju od Abu Dabija do Pariza ili da stignu putem našeg čvorišta u Abu Dabiju do destinacija širom Bliskog istoka, Azije i Australije. –

Etihadov A380 raspolaže ukupnim kapacitetom od 496 sedišta (do dva u Rezidenciji, devet u prvoj klasi, 70 u biznis klasi i 415 sedišta u ekonomskoj klasi), pri čemu će na toj ruti zameniti trenutno raspoređeni Boing 777-300ER, kažu iz Etihada.

Komentari

I

Video taj prvi u Parizu u maju.
http://pasteall.org/pic/show.php
id=2556ebae08ba436e2cc8adf872abe113

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend