BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz Na toj ruti A380 zameniće trenutno raspoređeni Boing 777-300ER / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz

Etihad ervejz će od 1. oktobra ove godine na svoj drugi svakodnevni let od Abu Dabija do aerodroma Šarl de Gol u Parizu uvesti avion Erbas A380, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, na liniji između UAE i francuske prestonice tokom čitave godine leteće isključivo avion A380 i time se pridružiti londonskom Hitrou kao drugoj evropskoj destinaciji koju Etihadov dvospratni avion posećuje više puta tokom dana:

– Uvođenje aviona na drugi svakodnevni let između dva grada će omogućiti poslovnim putnicima i turistima više mogućnosti da isprobaju nagrađivane Etihadove kabine i proizvode. Avio-kompanija koristi avion A380 na jednom od dva leta između Abu Dabija i Pariza još od 1. jula 2017. godine. –

Foto: Etihad Airways

Tim povodom, generalni direktor Etihad ervejza Peter Baumgartner objasnio je da broj posetilaca Abu Dabiju iz Francuske i obratno nastavlja značajno da raste i dodao:

– Iskoristili smo priliku da uvedemo A380 na drugi dnevni let, što nam omogućava da značajno povećamo broj mesta u putničkoj i biznis klasi i pružimo više mogućnosti onima koji žele da putuju od Abu Dabija do Pariza ili da stignu putem našeg čvorišta u Abu Dabiju do destinacija širom Bliskog istoka, Azije i Australije. –

Etihadov A380 raspolaže ukupnim kapacitetom od 496 sedišta (do dva u Rezidenciji, devet u prvoj klasi, 70 u biznis klasi i 415 sedišta u ekonomskoj klasi), pri čemu će na toj ruti zameniti trenutno raspoređeni Boing 777-300ER, kažu iz Etihada.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

I

Video taj prvi u Parizu u maju.
http://pasteall.org/pic/show.php
id=2556ebae08ba436e2cc8adf872abe113

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend