BEG airport status
Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz Na toj ruti A380 zameniće trenutno raspoređeni Boing 777-300ER / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi Erbasov A380 na svakodnevnoj liniji Abu Dabi-Pariz

Etihad ervejz će od 1. oktobra ove godine na svoj drugi svakodnevni let od Abu Dabija do aerodroma Šarl de Gol u Parizu uvesti avion Erbas A380, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, na liniji između UAE i francuske prestonice tokom čitave godine leteće isključivo avion A380 i time se pridružiti londonskom Hitrou kao drugoj evropskoj destinaciji koju Etihadov dvospratni avion posećuje više puta tokom dana:

– Uvođenje aviona na drugi svakodnevni let između dva grada će omogućiti poslovnim putnicima i turistima više mogućnosti da isprobaju nagrađivane Etihadove kabine i proizvode. Avio-kompanija koristi avion A380 na jednom od dva leta između Abu Dabija i Pariza još od 1. jula 2017. godine. –

Foto: Etihad Airways

Tim povodom, generalni direktor Etihad ervejza Peter Baumgartner objasnio je da broj posetilaca Abu Dabiju iz Francuske i obratno nastavlja značajno da raste i dodao:

– Iskoristili smo priliku da uvedemo A380 na drugi dnevni let, što nam omogućava da značajno povećamo broj mesta u putničkoj i biznis klasi i pružimo više mogućnosti onima koji žele da putuju od Abu Dabija do Pariza ili da stignu putem našeg čvorišta u Abu Dabiju do destinacija širom Bliskog istoka, Azije i Australije. –

Etihadov A380 raspolaže ukupnim kapacitetom od 496 sedišta (do dva u Rezidenciji, devet u prvoj klasi, 70 u biznis klasi i 415 sedišta u ekonomskoj klasi), pri čemu će na toj ruti zameniti trenutno raspoređeni Boing 777-300ER, kažu iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ID

Video taj prvi u Parizu u maju.
http://pasteall.org/pic/show.php
id=2556ebae08ba436e2cc8adf872abe113

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Kojih malih dronova? FPV? Mislite da NASAMS ili Avenger može nešto protiv istih?Pa da ima odgovora na FPV dronove ne bi se rat ovako vodio i to uz asistenciju najjačih sila sveta.

18. Feb 2025.Pogledaj
18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ako Rusi u 2025 ne pocnu da dobijaju Su-57 sa AL-51F1, onda nece ni Alžir. Sve u svoje vreme.

18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj