BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
„Nikola Tesla“ pruža pomoć Aerodromu Rosulje u Kruševcu pri osposobljavanju za avio-saobraćaj Protokol predviđa i formiranje zajedničkog stručnog tima / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ pruža pomoć Aerodromu Rosulje u Kruševcu pri osposobljavanju za avio-saobraćaj

V. d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević i v. d. direktora JP „Aerodrom Rosulje“ Dragana Pavlović potpisali su danas u Kruševcu Protokol o saradnji, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, cilj protokola je unapređenje saradnje između dva aerodroma čime je „Nikola Tesla“ potvrdio opredeljenost da pruži Aerodromu Rosulje potrebnu podršku i da aktivno učestvuje u obezbeđivanju propisanih uslova za njegovo osposobljavanje za avio-saobraćaj.
 

Još jedna saradnja „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Protokol predviđa i formiranje zajedničkog stručnog tima, koji će se baviti stručnim aspektima saradnje, poput izrade analiza i savetovanja, tehničkih rešenja i projekata i slično. Takođe, stručni tim će učestvovati u izradi predloga Studije razvoja Aerodoma Rosulje koja će obuhvatiti predlog i način implementacije optimalnog modela održivog razvoja tog aerodroma. – objasnio je Vlaisavljević.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Z

Sramota za celu Srbiju da tako postupaju sa aerodromom Morava!!! Pogledajte malo kako izgleda aerodrom Morava,uradjen po najsavremenijim standardima….svaki drugi aerodrom ceka rekonstrukcija jer nije spreman i opremljen kao Morava….zapitajte se malo zasto je to tako 😉 kome je interes da Morava ne radi

Odgovori
n

Koliko se da videti sa google maps-a taj aerodrom Rosulje je kombinacija livada i njihva. Tamo jos ni asov nije zaboden tako da me interesuje kada se ocekuje izgradnja piste makar i travnate.

http://www.jp-aerodromrosulje.co.rs/3drosulje.jpg

Topografija nedozvoljava izgradnju PSS duze od 1500 metara. Naravno da se nece odmah raditi ta duzina PSS ali bi barem trebalo pri izboru lokacije planirati mogucnos izgradnje duze PSS (2-2500 metara).

Odgovori
R

Rosulje Krusevac. Jos jedan aerodrom u sistemu Aerodromi Srbije. To je lepa vest za razvoj civilnog vazduhoplovstva Srbije.
Dali je i dalje podrzan Aerodrom Morava za otvaranje? Nije valjda pusten niz Moravu? Ako jeste, lepo bi bilo kada bi sedam godina neotvoreni terminal bilo moguce preseliti u Krusevac.
Sa time bi se ispunila stara Srpska poslovica. „Dok se jednom ne smrkne, drugom se ne svane.“ Kraljevo je poljoprivredno orijentisan centar. Napustio ih je i Aero East Europe. Nemci su se davno „potrudili“ i srusili Fabriku Aviona Kraljevo.
Hoce li dozvoliti Aerodromi Srbije i Cacak da se ne ostvari
i otvori Aerodrom Morava?
Ja nedozvoljavam! Malo li je.
Ovolika pomoc zanesenjaka iz Sidneja. Otvaranje Aerodroma Morava Kraljevo za civilni saobracaj u ovoj 2018 godini.
Imali koga da se ne slaze? A da ne dozvoljava? Ķo?.
Nis, Krusevac, Jagodina, Uzice,
Nisu protiv otvaranja Morave.
Pa ko jeste?
Na Moravi je sada leto. Vreme je za dogradnju i otvaranje tog sedmogodisnjeg „zatvorenika“
Izmedju Kraljeva i Cacka.
Sa zeljom da svi aerodromi u Srbiji pod ingerencijom kompanije AERODROMI SRBIJE
budu otvoreni i aktivni sa civilnim letovima. Moravo aerodrome. Sta je sa tobom?
Pozdrav i dobre vesti za sve,
zeli Radovan iz zimskog Sidneja. 🇦🇺🇷🇸🇦🇺

Odgovori
V

Ima tko se ne slaže. Država koja koći Moravu.

d

Marinkoviću, da bi Aerodrom Morava radio treba da ima realne potrebe. Privreda ne radi, tako da taj segment za kargo je beznačajan. Drugo, čarteri za banje oko Kraljeva, nikog ne interesuje da uloži novac u tu vrstu biznisa. Nisko budžetski letovi, nema smisla, Niš je blizu, a narod je i dalje velika sirotinja i za takve letove. Kargo poljoprivreda, nema ko da organizuje i podrži biznis. Redovni saobraćaj, mali avion svako jutro u veće do Nikole Tesle, misaona imenica. Da je ostao JAT, možda bi nešto i uradili sa nekom Cesnom ili slično, L-410. Pre svega neko bi trebao da uloži u kompanuju 2-3 aviona, putnička sa kargo opcijom. To neće niko, a oni koji dobijaju državne pare, Air Serbia, oni su najmanje sa obavezom nacionalne kompanije, pune se džepovi nadobudnih menadžera.
Rosulje, koliko su blizu Niša, i gde je tu smisao, to mora da odgovori neko vrlo moćan u ovom slučaju, ne bih mu pominjao ime. Pa u Boru ima gotovo kilometer betona, Trstenik nešto slično, pragovi piste po 250 m, bez ikakve perspective. Pa još Ponikve i Dublje ispod Dunava.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend