BEG airport status
Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada Porast u broju prevezenih putnika beleži se u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns je u prethodnoj godini u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju prevezla ukupno 568.591 putnika, odnosno više od četvrtine od ukupno 2,18 miliona putnika na crnogorskim aerodromima, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, kompanija je sa pet aviona u floti ostvarila ukupan nalet od 10.376 blok sati, odnosno 6.959 letova:

– Pored činjenice da je ostvaren sa flotom od 5 aviona, rezultat dodatno dobija na značaju uzimajući u obzir konstantno rastuću konkurenciju – tokom januara 2017. godine ka Crnoj Gori je saobraćalo 12 avio-kompanija, a tokom jula čak 54. –

Pozitivan trend u komercijalnom poslovanju nastavio se i početkom ove godine, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je kompanija u prvih sedam dana 2018. godine opslužila ukupno 7.480 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11% više u odnosu na isti period prošle godine:

– Porast u broju prevezenih putnika bilježi se u sve tri kategorije saobraćaja. Samo u redovnom saobraćaju Montenegro erlajns je prevezao 6.566 putnika što je rast od 8% u odnosu na isti period prošle godine. U kod-šer saobraćaju taj procenat rasta iznosi 48%, a u čarter saobraćaju  25%. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Pe

Šta je sa finansijama? Možete da letite i do marsa ako ste u dugovima

Odgovori

Sjajno :D

Odgovori
ZZ

Ako nije tajna, koliki im je bio load factor?

Odgovori
sa

Gubitak 8,5 miliona evra i direktna drzavna pomoc 9,2 miliona evra…Dakle godina sa gubitkom od 17 miliona evra…Sve je posljedica preuzimanja kompanije od politicara predvodjenih Daliborkom Pajovic.Ona je sada sklonjena iz prvih redova DPS ali ko ce platiti stetu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj