BEG airport status
Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada Porast u broju prevezenih putnika beleži se u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns je u prethodnoj godini u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju prevezla ukupno 568.591 putnika, odnosno više od četvrtine od ukupno 2,18 miliona putnika na crnogorskim aerodromima, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, kompanija je sa pet aviona u floti ostvarila ukupan nalet od 10.376 blok sati, odnosno 6.959 letova:

– Pored činjenice da je ostvaren sa flotom od 5 aviona, rezultat dodatno dobija na značaju uzimajući u obzir konstantno rastuću konkurenciju – tokom januara 2017. godine ka Crnoj Gori je saobraćalo 12 avio-kompanija, a tokom jula čak 54. –

Pozitivan trend u komercijalnom poslovanju nastavio se i početkom ove godine, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je kompanija u prvih sedam dana 2018. godine opslužila ukupno 7.480 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11% više u odnosu na isti period prošle godine:

– Porast u broju prevezenih putnika bilježi se u sve tri kategorije saobraćaja. Samo u redovnom saobraćaju Montenegro erlajns je prevezao 6.566 putnika što je rast od 8% u odnosu na isti period prošle godine. U kod-šer saobraćaju taj procenat rasta iznosi 48%, a u čarter saobraćaju  25%. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Pe

Šta je sa finansijama? Možete da letite i do marsa ako ste u dugovima

Odgovori

Sjajno :D

Odgovori
ZZ

Ako nije tajna, koliki im je bio load factor?

Odgovori
sa

Gubitak 8,5 miliona evra i direktna drzavna pomoc 9,2 miliona evra…Dakle godina sa gubitkom od 17 miliona evra…Sve je posljedica preuzimanja kompanije od politicara predvodjenih Daliborkom Pajovic.Ona je sada sklonjena iz prvih redova DPS ali ko ce platiti stetu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj