BEG airport status
Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada Porast u broju prevezenih putnika beleži se u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u 2017. godini opslužio više od 500 hiljada putnika; U prvih sedam dana ove godine više od 7 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns je u prethodnoj godini u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju prevezla ukupno 568.591 putnika, odnosno više od četvrtine od ukupno 2,18 miliona putnika na crnogorskim aerodromima, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, kompanija je sa pet aviona u floti ostvarila ukupan nalet od 10.376 blok sati, odnosno 6.959 letova:

– Pored činjenice da je ostvaren sa flotom od 5 aviona, rezultat dodatno dobija na značaju uzimajući u obzir konstantno rastuću konkurenciju – tokom januara 2017. godine ka Crnoj Gori je saobraćalo 12 avio-kompanija, a tokom jula čak 54. –

Pozitivan trend u komercijalnom poslovanju nastavio se i početkom ove godine, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da je kompanija u prvih sedam dana 2018. godine opslužila ukupno 7.480 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11% više u odnosu na isti period prošle godine:

– Porast u broju prevezenih putnika bilježi se u sve tri kategorije saobraćaja. Samo u redovnom saobraćaju Montenegro erlajns je prevezao 6.566 putnika što je rast od 8% u odnosu na isti period prošle godine. U kod-šer saobraćaju taj procenat rasta iznosi 48%, a u čarter saobraćaju  25%. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Pe

Šta je sa finansijama? Možete da letite i do marsa ako ste u dugovima

Odgovori

Sjajno :D

Odgovori
ZZ

Ako nije tajna, koliki im je bio load factor?

Odgovori
sa

Gubitak 8,5 miliona evra i direktna drzavna pomoc 9,2 miliona evra…Dakle godina sa gubitkom od 17 miliona evra…Sve je posljedica preuzimanja kompanije od politicara predvodjenih Daliborkom Pajovic.Ona je sada sklonjena iz prvih redova DPS ali ko ce platiti stetu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj