BEG airport status
Tokom 2017. godine Viz er prevezao više od 28 miliona putnika, Uvedeno preko 100 novih linija U bazu u Beogradu dodat jedan avion i pokrenute četiri nove linije / Foto: Wizz Air

Tokom 2017. godine Viz er prevezao više od 28 miliona putnika, Uvedeno preko 100 novih linija

Tokom 2017. godine Viz er je prevezao više od 28 miliona putnika, što je oko 24% više nego u 2016. godini, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Takođe, flota kompanije dobila je 14 potpuno novih Erbas aviona, od kojih je 13 A321 i jedan A320, čime je stigla ukupno do 88 aviona, kažu iz Viz era i dodaju:

– Novi avioni su doprineli stvaranju dodatnih 600 direktnih radnih mesta u okviru avio-kompanije koja ima operativne baze na 27 aerodroma u 15 zemalja, uključujući i dve nove baze na aerodromima London-Luton i Varna u  Bugarskoj. –

Kako navode, Viz er je tokom prethodne godine nastavio da razvija svoju mrežu linija dodavši joj sedam novih aerodroma sa više od 100 novih linija, što je rezultiralo sa skoro 600 linija iz 145 destinacije u 44 zemlje.

Povećana veličina besplatnog prtljaga za 50%

– Još jedan značajan događaj koji je obeležio godinu je potpisivanje sporazuma sa Erbasom za najveću narudžbinu aviona, kojim je planirana nabavka 146 novih aviona iz porodice A320neo. Ovaj sporazum, kada bude odobren od strane akcionara Viz era biće deo ukupne narudžbine 282 aviona od Erbasa, što će omogućiti neprekinuti niz isporuka aviona sve do kraja 2026. godine. – kažu iz te avio-kompanije.

Viz er je prethodne godine povećao veličinu besplatnog prtljaga za 50%, dodatno poboljšao svoje online platforme uključujući najsavremeniji internet sajt i Viz mobilnu aplikaciju i pokrenuo inovativne proizvode (Fare Lock, Flexible Travel Partner).

Takođe, u bazu u Beogradu dodat je jedan avion i pokrenute su četiri nove linije.

Komentari

L

Svaka cast ,kakav progres i razgranatost linija. Uh jedino da smanje cenu za bagaz al no dobro na tome se zaradjuje :)

Odgovori
@

Nije ni taj bagaž toliki problem. U decembru sam leteo za Minhen u jednom pravcu. Karta u Wizz-u je koštala 2.880 dinara u varijanti samo sa ručnim prtljagom do 10kg težine dok je karta u kombinaciji sa koferom do 32kg težine koštala oko 5.600 dinara. Za isti datum sam gledao i cenu kod Air Srbije. Karta kod njih je koštala bezmalo oko 26.000 dinara. Pošto sam se iz Minhena vraćao kolima kroz nedelju dana, uzeo sam kartu za 2.880 dinara za let Wizz-om. U ručnu torbu je taman lepo stalo sedam pari čistih gaća i čarapa, nekoliko čistih majica i košulja. Šampon, pasta za zube, četkica za zube i žilet za jednokratnu upotrebu su kupljeni u Lidl-u odmah po sletanju u Minhen. Šta da kažem, u odnosu na Air Srbiju ušteda je bila čitavih 23.000 dinara. Malo li je? Dobro, neko će reći da bi ih u Air Srbiji imao besplatan obrok i piće (nema ničeg besplatnog, sve je to uračunato u cenu karte), ali snašao sam se i u Wizz-u. Sasvim pristojan sendvič sa šunkom i flašica ledenog čaja sa ukusom breskve od 0,5l me je izašlo oko 800 dinara. Nije baš jeftino, ali neka ide život. Kada kartu platiš oko 25 evra šta je još dodati 7 evra za sendvič i sok. A šo se tiče aviona, sasvim je pristojan, nov, čist, kabinska posada srpska, sporazumevanje na srpskom. Baš kao i u Air Srbiji samo mnogo, mnogo, mnogo jeftinije.

M

@ Lek mi

Svaka cast za mastu i kreativnu ideju kako ispricati pricu za Wizz u odnosu na Er Srbiju na letu za Minhen. Samo jedan mali zaj** u toj prici: Er Srbija uopste ne leti za Minhen.

L

Pa da ,to je problem nacionalnih kompanija u odnosu na LCC koji rade za sebe a ne ko zna koga…madjari su zrtvovali malev al su izrodili wizz….steta sto u BG nije toliko zastupljen ali i u Nisu,Moravi…no to je pitanje za nase strucnjake

D

Samo, niste odgovorili na pitanje, zašto lažete?

L

Nije to moja poruka vec nekog ko je meni pisao i nije se potpisao. Minhen samo luftika iz bg a AS frankfurth,dusseldorf,stuttgart mislim

P

Lepe vesti, samo mi se cini da je mesta sve manje, da skoro nista vise nije besplatno osim sedista i da smo pristali da let avionom bude neprijatno iskustvo. Ko bi jos vozio kolima i taksijem da je ovako kao u avionu:

https://youtu.be/IrICG1c1tWY

Odgovori
I

Molim vas, čula sam da neće vratiti liniju koja je bila od marta do oktobra Beograd-Nürnberg, Nemačka.
Zašto?
Sve koje znam ovde u okolini Nürnberga su jako razočarani.
Veliki pozdrav.
Kompanija je odlična.

Odgovori
B

Radi bolje informisanosti, moram da podsetim zainteresovane putnike za Minhen da redovan saobracaj obavlja, za sada, samo Luftansa. Ne znam gde je gospodin video pinudu Air Serbia-e za Minhen kada ona ne postoji. Inace nije bas sve tako sjajno kod Wizz Aira.

Odgovori
@

U pravu ste, upravo sam ponovo pogledao sajt Air Srbije i zaista Air Srbija ne leti direktno za Minhen. Nesporazum je ispao zato što sam na sajtu Air Srbije ukucao početnu i krajnju destinaciju Beograd – Minhen i prvo je iskočila da let za taj datum postoji kao o cena tog leta. Videvši cenu nisam dublje ulazio u sajt pa da vidim koja to kompanija vrši prevoz na tom letu. Automatski sam pomislio da je u pitanju Air Srbija. Ovim putem zvinjavam se Air Srbiji na mojoj nesmotrenosti. Međutim, bilo kako bilo, to menja činjenicu da sam za samo 2.880 dinara leteo Beograd – Minhen Wizzom. Da koji slučajem letove vrši Air Srbija, ne verujem da bi to bilo nešto puno jeftinije a ni skuplje od 26.000 dinara koliko je koštala druga karta. Inače, Wizzom sam veoma često leteo za London a za London leti i Air Srbija. Dobro, sleću na dva različita aerodroma, ali mi je uvek bilo jeftinije da letim Wizzom. U proseku sam povratnu kartu plaćao od 80 do 140 evra dok je u isto vreme Air Srbijom to koštalo od 35.000 do 48.000 dinara, kako kada za koje datume. Ne znam šta tačno mislite pod time da u Wizzu nije baš sve tako sjajno. Veeujem vam da sigurno nije uvek med i mleko i da su 100% perfekti i savršeni, ali do sada ovo što sam ja leteo sa njima bilo manje više sve OK. Na nekih oko 25 letova koje sam obavio sa njima desilo se jednom kašnjenje od neka 2-2,5 sata kao i jedan problem koji su imali sa vratima na avionu pa su u par navrata pomerali vreme poletanja. Osoblje kao osoblje su mi sasvim korektni kao što je to bilo i oseblje u nekadašnjem JAT-u, sadašnjoj Air Srbiji kao i kompanijama Lufthansa, Air France, Turkish, SAS, Austrian, British, Croatia,… kojima sam takođe sa vremena na vreme leteo kao putnik. Kao putnik nisam nešto posebno zahtevan, zakeralo i picajzla tako da pojedine kada vidim kao da nisam ni video ako to direktno ne ugrožava bezbednost lezenja, putnuka i posade. JAT-om sam leteo još od prve polovine sedamdesetih pa sve dok nije postao Air Srbija. Za ceo taj period imao sam sigurno ne manje od sedamdesetak letova JAT-om. Sa njima sam leteo i kao maloletnik u predškolskom uzrastu kada je osoblje JAT-a preuzimalo odgovornost nadamnom od trenutka predaje prtljaga pa sve do sletanja i predaju u ruke onog ko me je čekao. Nikada problema sa JAT-om nisam imao sem u jednoj situaciji kada je na jednom letu 2004. ili 2005. neko u JAT-u pobrljavio i pola mesta u avionu duplo rezervisao tj. nije bilo viška putnika, ali je polovina putnika imala identični broj sedišta na svojim kartama pa je bila prava zbrka tokom ulaska u avion. Neki su bez pogovora pristali da sednu na bilo koje drugo mesto a bilo je i onih koji su insistirali na sedištu koje je bilo navedeno na boarding karti. Kako su to uspeli da zeznu nije mi jasno ni dan danas. Slušao sam priče drugih da je u JAT-ovim avionima uvek bilo prljavo, skrnavo, da non stop kasne, kabinsko osoblje nadrndano i neljubazno, ali eto lično se za tih sedamdesetak letova sa njima ništa od toga nije desilo sem te epizode sa sedištima. Kako bilo da bilo, u novije vreme gde god da letim a da ka toj destinaciji leti i Wizz uvek biram njih zbog jeftinijih karata. Sa njima sam leteo i za manje od 10 evra u nekolimo slučajeva (briga me hoće li neko verovati ili ne) pa za 50, 80 i čak preko 150, 200 evra. Kako kada.

M

Wizz ne leti za Minhen nego za Memingen. To je 105 kilometara od Minhena!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno, gospodine AirBeg (drug bio nikad nisam, pa čak ni u ono vrijeme SFRJ, ali neka ako Vas to veseli). :-) Pa gledali nisu, pitali nisu, ni oni, ni javnost, čak ni arhitekti čiji je projekt ne ogoljen, nego iskasapljen. A to Vam je tako kada se gledati i pitati ne želi. Isti kurs…

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno na pohvalama. Doprijela je ona do samog vrha, vjerujte mi. Konkretne podatke o zaposlenima prije i nakon koncesije drugih aerodroma nemam i vrlo teško je tako nešto naći. No, ovaj podataka o 17% radne snage u usporedbi sa 3,7% prometa je vrlo indikativan, zar ne?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Bojim se da je Beduin u pravu. Branko, za sada imamo samo jednu vrlo nespretnu izjavu predsjednika sa kojom se očito izletio. I još je stavio u kontekst "štete koju je Niški razvoj napravio Beogradu". Moram priznati vrlo neuobičajna izjava za presjednika jedne države.

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala Vladimire na pohvalama. To je ipak stvar Srbije, pregovora i odnosa između države i malih dioničara. Djape: Što je po vama dobit? Ovih 501 milijun koji nisu upitni ili koncesijska naknada?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Ova rečenica govori sve: "Em su imbecili retardirani, em bi rođenu majku prodali za 10% provizije."

18. Jan 2018.Pogledaj