BEG airport status
„Nikola Tesla“ i grad Kruševac nastavljaju saradnju pri pružanju stručne pomoći Aerodromu Rosulje Na sastanku je bilo reči i o razmeni iskustva između beogradskog i kruševačkog aerodroma / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ i grad Kruševac nastavljaju saradnju pri pružanju stručne pomoći Aerodromu Rosulje

Saradnja između Aerodroma Nikola Tesla i grada Kruševca nastavljena je danas sastankom na beogradskom aerodromu u cilju pružanja stručne pomoći Aerodromu Rosulje, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, na sastanku je bilo reči o nastavku stručne pomoći i razmeni iskustva između beogradskog i kruševačkog aerodroma, pri čemu je delegacija iz Kruševca nakon sastanka obišla Aerodrom, upoznajući se sa infrastrukturnim unapređenjima u terminalima.
 

„Nikola Tesla“ ugostio delegaciju iz Kruševca

V. d. generalnog direktora “Nikole Tesle” Saša Vlaisavljević dočekao je delegaciju iz Kruševca koju su činili gradonačelnica tog grada Jasmina Palurović, pomoćnik gradonačelnika Miroljub Ćosić, direktorka Aerodroma Rosulje Dragana Pavlović, kao i predstavnici Javnog preduzeća za urbanizam i projektovanje na čelu sa direktorom Vojkanom Tutulićem.

Sastanku su prisustvovali i izvršni direktori beogradskog aerodroma Senka Jelenković i Žarko Suvačarov, kao i zamenik direktora Investicija i razvoja Marko Marković, kažu sa „Nikole Tesle“.

Komentari

n

Letos je počela izgradnja na novoj lokaciji Rosulje. Dokle se stiglo?

Odgovori
K

Izravnata je zemlja najvećim delom (površina je zaista ogromna, a sam predeo je brdovit) i postavljena rampa na ulazu u kompleks. Tu se stalo početkom jeseni. Videćemo sada šta će da bude.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend