BEG airport status
„Nikola Tesla“ očekuje najuspešniju čarter sezonu – do kraja leta 20% više putnika nego prethodne godine Čarter letovi će se obavljati ka ukupno 29 destinacija / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ očekuje najuspešniju čarter sezonu – do kraja leta 20% više putnika nego prethodne godine

Aerodrom Nikola Tesla očekuje da do kraja letnje sezone porast broja putnika u čarter saobraćaju bude oko 20% u odnosu na prošlu sezonu, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Čarter letovi će se obavljati ka ukupno 29 destinacija, a najšira turistička ponuda tradicionalno je za letovališta u Grčkoj, Italiji, Turskoj, Španiji, Egiptu i Tunisu, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– Grčka će i ove godine biti najatraktivnija država za naše turiste. Letove su tri avio-kompanije predvidele ka 14 aerodroma, a najvećibroj letova biće obavljen kao strvima Krit, Rodos i Krf. Sve je veći i broj turista koji letuju u Turskoj, a najviše letova planirano je ka Antaliji i Bodrumu, a od ove godine biće obnovljeni i letovi za Dalaman.

Veliki novitet je da će prvi put ove sezone neki avion i avio-kompanija Er Srbija koji obavljaju letove za Antaliju biti korišćeni i za obavljanje povratnog leta Antalija – Banja Luka. I ove godine veliko je interesovanje naših turista za letovanje na turističkim destinacijama u Italiji-

Kako objašnjavaju, čarter letovi (ka destinacijama u Italiji) će se obavljati ka pet aerodroma, a prvi put u ponudi su letovi ka gradu Algeruna Sardiniji.

Ove godine u Srbiji veliki broj inostranih turista / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Takođe, pored dva redovna nedeljna leta za grad Tunis, avio-kompanija Tunis er ove godine ponovo će obavljati čarter letove za Monastir.

– Interesovanje za letovanje u Egiptu ove godine je znatno veće nego prethodnih. Čarter letovi ka Egiptu će se ove godine obavljati za Hurgadu, ali će letove obavljati tri avio-kompanije sa dupliranim kapacitetima u odnosu na prethodno leto. – kažu sa „Tesle“.

Prema njihovim rečima, u Španiji će se čarter letovi obavljati ka aerodromima u Đironi, Palma de Majorci i Barseloni, uz sezonsku liniju Vueling-a za Barselonu u redovnom avio-saobraćaju.

Nakon košarkaške, na „Nikoli Tsli“ se ovoga leta očekuje i fudbalska “groznica”, ističu sa aerodroma i dodaju da je u najavi veliki broj čartera koji će prevoziti navijače kako bi bodrili našu fudbalsku reprezentaciju na Svetskom fudbalskom prvenstvu u Rusiji.

– Ova godina karakteristična je i po interesovanju inostranih turista da organizovano putuju u Beograd i Srbiju. Izraelske avio-kompanije Israir Airlines i Arkia Airlines i dalje će održati intenzitet letova iz Tel Aviva, a kao i prošle godine, predviđena je i serija čartera iz Izmira, odakle prevozi kompanija SunExpress.

Interesovanje iranskih turista za posetu Srbiji u izuzetnom je porastu nakon ukidanja viza, pa će tokom letnje sezone najverovatnije čak 3 avio-kompanije tokom letnje sezone dovoditi iranske turiste u Srbiju. – objašnjavaju sa beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj